表情

2010年4月2日 星期五

北海道白色の聖誔親子遊 DAY 10 上篇 函館朝市

北海道白色の聖誔親子遊 DAY 10上篇   函館朝市                      2009年12月31日 雨 + 雪

今日一早為的係去朝市佷餐好...........我要食海胆.........我要食魚生飯.......我要.........

為左要用魚生作早餐...我地一早8點鐘就向朝市出發,去到大堂見到有早餐食,黑貓媽媽當然唔可以錯過唔洗錢0既野........





今日天氣仍然唔係噤好.....最慘係當我見金森倉就係酒店附近


,本想去完朝市就行去睇下,還掂今日只會搭12點多的JR去仙台,結束我們的北海道的旅程,但一講就刮起大風,不是麻........唔係噤呀!!!
唯有專心D行去朝市啦!!!!



真係好想買晒返屋企呀!!!攞唔到食晒落肚都好~~~~
 


早餐第一擊:海胆刺身、燒元貝
 
 
 


無理由企係度一邊食風一邊食美味的早餐架MA~~~~~緊係入去店裏啦!!!!等之餘仲有狗狗玩TIM~~~~你睇毛毛一D都唔驚仲玩得好開心!!!
 


好開餐....黑貓BB非常之識食,覺得海胆好食,淨係食海胆,因個個燒元貝唔夠小樽個個好味,所以佢唔食.....敗家女!!!
 
 


大家留意一個敗家女唔夠,黎多個大食毛毛.....今次慘.......
 
 


去到大街....真係好凍唯有扮懞臉超人啦~~~~~~~



嘩.....有黑貓媽媽好喜歡的蠔呀!!!一心想買晒佢.....真係談何容易~~~~~
 




得唔夠喉再去出名的吉岡食堂度再食過.....衰女包,專食D貴野,又揀1000YEN的海胆呀,不過,呢個無之前個個好食,仲有D血絲係度........
 
 
 


 



 


吹左一陣風之後都係決定入去睇下先,呢度都有好多乾貨買,大家有興趣可以買乾元貝番去香港,不過價錢都唔平......我係呢度都買左一袋紅豆,用黎煲紅豆沙,真係好好味,因為豆好大粒好有口感......


黑貓BB一心諗住黎吊墨魚,點知..........人家今日收爐.....OH NO!!!真係極度唔好彩....



連廁所都有新年賀飾......真係無野好講!!!


真當大佬同毛毛媽考慮緊要唔要買蟹番香港時,我就同佢地講不如食左野先啦!!!還掂黑貓媽媽一時無帶東京酒店地址,點都要番東橫INN攞番,趁呢個時間諗清楚咪仲好,還晒隻蟹都唔平架!!!!起碼令黑貓媽媽無衝動去買......

其實黑貓媽媽同黑貓BB都仍然好飽,但對個幾個大食的人黎說頭先的野點會夠.....所以決定黎個5色丼....我就要左個蟹湯.......嘩.......D料都唔弱,價錢都唔弱.....
 
 
 
 
 


食飽之後又要冒著唔知係雪定雨行番酒店( 好在間酒店勝在近 ),途中見到一間賣鯨的店鋪,唉.....日本咩都好,唯獨呢樣我十分唔認同的.......可唔可以可憐下D鯨魚呀!!


怱怱取回酒店地址,就衝去買蟹.......途中見到呢間店,還以為有墨魚吊....可惜無!!!黑貓BB勁失望.....



 
 
 


反蟹.....等你走得去邊!!!


深深感受到黑貓BB對墨魚的渴望.......算吧啦!!!你望黑貓PAPA帶你黎多次噤咪可以吊囉~~~~~~



呢隻係原先諗住買的...但太大隻了,沒有太多人吃,算吧!!! 這一隻差不多要港幣800大元呀!!! 會唔會誇左D呀!!! 得大佬同毛毛媽你地倆個人吃咋........揀過細D啦!!!
  

最終揀了呢一隻,但都有成2.5kg,都唔細啦!!!!!!兩位小朋友都驚驚地......噤又係唔知毛毛媽一時會唔會失手......
 
 
 


日本非常重視新年....除夕收爐時會舉行祭寺儀式!!






買完蟹另加2隻扇貝、1隻赤貝,填好表格就可以放心等行程最後一晚寄到酒店比我地,服務好好呀!!!!!原先想買些特價貨 ( 即已死個D),但個老闆話個D唔寄得,可能唔放得耐,我都明!!!話晒都仲有成5日喎!!

心想時間還早,好想去附近行下.....碼頭都好....點知...刮起大風....D雨仲落勁左!!!洗唔洗噤呀......諗下JA....諗下都唔得!!!唯有行去超市買米返香港.........







沿途行去超市都有一定難度,比風吹到塊臉都好痛!!! 係超市行左個圈買左一D無無謂謂的野,連年糕都忍唔住買,番酒店攞行季,就要真真正正噤離開北海道啦!!!好唔捨得......點解當初我唔嫁個日本人呢???( 比黑貓PAPA知道必死......哈哈....)
 


師博整緊烏冬......好想攞番香港呀~~~~~~
 


係回程時,黑貓媽媽又天真地想行去港口個邊睇下,點知!!又黎過.....唔去唔去,下次先去,真係無付.....


返到酒店最開心的一件事就係攞番東橫INN個張會員咭,順便問下個位小姐有無exp date,佢竟然然話無係永久的,係真唔係呀?????
見仲有時間勉強出去酒店後面睇下,一係唔出一出就大風到個人都吹得起....救命!!!!
搞自閉
 


Hea下hea下...都係時候要同函館講聲bye bye.....下次真的要再黎過,但希望係好天啦!!!!!

沒有留言:

張貼留言