表情

2010年6月23日 星期三

牛涮鍋MouMou Club

2010年6月18日

今日原先係好忙,因整個月星期六黑貓BB都要返學校作畢業禮綵排,之後仲要狂奔去上併音班,真係會收貓命!!!!

但今早起身搞掂晒之後黑貓BB又話肚痛,見體溫有成37.2度都係覺得唔好去綵排,如果唔係必病~~~~~~所以就遊遊閒閒噤同佢去併音,突然又心血來潮想去食荃灣廣場新開張的牛涮鍋 Mou Mou Club,即時問下大佬今晚出唔出街食飯,加上公公無買到餸,噤我地一於去試下新菜!!!!

打電話去BOOK位話FULL左唔係MA....唯有一早去攞位,初時六點時就可以即入,但因我地未人齊唯有等.......好彩7點左右我地就有位啦~~~~~~

有位前,先去樓下0既吉之島行下,黑貓BB話肚餓所以買左包好鬼貴0既奶奶比佢,唉.......係北海道有噤好味0既奶奶又唔飲,返到黎先話黎飲,真係激死人!!!


自助配菜位置都尚算OK........有齊基本野,但菜就麻麻,淨得我最的波菜同好普通的生菜.......
呢款稻庭烏冬就好好食,加埋個D年糕同魔芋糕就無得頂!!!
今次我地叫左上級牛肉同豚肉,味道已好夠了~~~~~
嘻嘻....黑貓媽媽又係飯引起....聽說呢度0既和牛炒飯好好味,但怕溜所以無試到!!!
我地今次叫左和牛清湯底,下次要試下昆布湯底,可能都會好好食~~~~~~
基本上呢度再叫牛都幾快,但唔知係唔係之後太忙,D人開始搞唔掂,驚比人話慢無check真D就黎最後一ROUND,睇下D豚肉都唔係個會事,應該係最平個款!!!!
最後個煲變成噤.......好肥呀!!!!!!
黑貓BB今日都好叻食左好多野,之後食雪糕都有三個雪糕球,可惜呢度唔似牛陣食高級雪糕,呢度得牛奶公司架咋~~~~~~
再黎一個...黑貓BB你唔係話肚痛架咩??????
呢個係黑貓媽媽的雲呢拿 + 芝麻!!!
最後仲可以攞收據到樓下玩遊戲,黑貓BB開心死!!!!!


沒有留言:

張貼留言