表情

2011年6月1日 星期三

甜蜜の東京、箱根行 Day 2 PART III

 
2011年1月26日     晴                                     甜蜜の東京、箱根行   Day 2  PART III







終於等到架船黎啦!!!呢架就係我們要坐的海盜船,唔知點解係日本好鍾意坐船同纜車,每次必定會有機會坐一轉!!!


 


一上船我地就先去船板度影相玩下,但真係太多自由行同好大風吹到個頭都幾痛,又凍,玩左一陣同影左相相後,就番落船倉搵位坐。
 
 
 
 
 


黑貓PAPA又繼續打機,黑貓我又無無聊聊唯有搵野玩,搞下事先安樂!
 
 


連坐係前一排的小朋友都唔放過,可想言之幾無聊.......



船程有幾耐就真係唔係好記得,只係知好似坐左好耐,終於坐到就黎生菇的情況下到左桃台源,係呢度只係轉車站,我地需要轉吊車好似香港360個種!!!
 

係呢度唔洗驚唔識路,沿途有晒標記架!!!


當然唔少得有手信商品店,點都好一定要入去行個圈睇下野!!!!
 
 
 
 


嘻嘻,標準hello kitty迷一定會放下銀糧買番條返香港!!!!



我地要依家要去大涌谷,其實黎度好好行,得一個方向一定唔會迷路
 
 

無聊聽車中

比我感覺好似去左海洋公園坐吊車,但上到架車又似坐緊360,都幾搞野!!
 
 
 
 
 


浴路景色都好靚,加上藍天與白雲,點影都靚到爆~~~~其實心好感恩,每次出門天氣都好好,不會整日遇著打風落雨,唔通我真係唔係貴人??

嘩.....結霜呀!!!!想不到係呢度都會見到~~~~~~

見到有煙,即係就黎到啦!!!!!





To Be Continued..........





1 則留言:

  1. 你呢次架賊船算少人呀, 起碼可以影到呢張相

    我果次係無可能有一個位係無人, 天氣果然好好, 係law, 唔知點解係日本有呢d觀光船都會搭, 但其實上船後好快就坐係度等落船
    [版主回覆06/03/2011 11:18:00]我咪又係....梗要坐一獲....今次去BKK都有坐船

    回覆刪除