表情

2012年8月13日 星期一

関西賞櫻の行2012 Day 6 京都。清水寺

2012年4月12日                                          関西賞櫻の行2012   Day 6  京都。清水寺





一早起了身看見酒店外的景色,令人心情都好些!!!昨天的天氣與今天相比,簡直天與地的分別!!!再次用電視聲弄醒黑貓小妹,崔速她快手弄好自己後,便到隔離房看看他們弄好了沒有,昨天回到酒店,差點兒都比婆婆嚇鬼死,話說她胆粗粗走落去超市行,但無攞房咭又唔記得自己幾多房號,返黎時走去問櫃台,當然係無效啦!!!一來人地唔識聽你講咩,二來人地都唔會話你知,幸都記得自己住幾樓,但因無房咭係入唔到走廊位置,所以佢趁個鬼佬入去時,佢閃身入去.....之後係印象中的位置叫黑貓小妹,亦幸黑貓小妹聽到開門比佢,如果唔係真係唔知會點........



講返今天我地會出發到古色古香的京都,因十分最近JR駅當然揀返坐JR啦!!費使行呀MA~~~~~當然每天選擇食早餐是一件難事,因公公要揀一間無人食煙的食店。近近地去了Tomato 各人粗粗地揀左早餐後就快快地解決佢。

黑貓小妹唔夠瞓胃口就差,但都諗唔到佢會晨早溜溜食蛋糕


黑貓今日揀食熱狗


黑貓PAPA食呢個


食飽飽就去買車飛,大人¥890,小兒半價¥440


今次我地就係下兩個駅今宮駅轉番車出去


差不多成個鐘頭車,去到就先去Information度買全日巴士票同攞下料先,但入到去難以想像噤鬼多人,真係多人到嚇鬼死!!!


有晒花期的資料,而職員伯伯都好好人,極力話比我地知邊D地方今日滿開!!!


京都塔京都新座標


我地買左一日乘車券,因為每一程都220,搭三程已回本啦!!!


出去巴士站搭車時真係嚇左一跳,洗唔洗噤多人呀!!!!從來都未試過係日本見到噤多鬼佬,亦都好彩我識搭車唔係淨係識搭100個條線,如果唔係真係有排排,因為已打左幾個蛇餅搭左差不多20分鐘車就到達目的地。



整條街都係人呀~~~~


要到清水寺就要先行一段路先到,好彩唔係太難行,加上好天氣行起上黎都好舒服!!!




見到呢D貴到死的陶磁野,就同黑貓小妹講,你幾時先學成歸來....整得出呢D野呀??


KIKI : 嘩....我呀!!!


一路行一路睇野


人力車


近年大多數的旅客興起了租借和服,身穿和服遊京又是另一番滋味,但黑貓即日來回沒有預太多的時間,也怕穿衣上妝弄頭等花太多的時間,還要顧慮還衫的手續,所以就沒有穿上美美的和服上街!!!


若覺和服太普遍也可以試下藝妓的妝扮



今天黑貓小妹有少少鬧情緒可能覺得唔夠瞓,但當買了一個美美的髮夾後,心情便靚靚!!遺傳了黑貓的shopping基因,唔該要敗家請嫁個好老公或自己搵錢回來,阿媽的錢是比自己敗的。


有好多HELLO KITTY的和服造型


遠遠已看見櫻花妹妹在向我地揮手,叫我地好行快D~~~


我地真係好好彩,看櫻花妹妹真的好講運氣,即使櫻花妹妹肯見你,但遇著陰天,櫻花妹妹也隨著灰晒~~~~


有勁多的自由行團,要攝個靚位真係難!!!






老實講玩左噤耐都未買到入門券入正門,因櫻花妹妹太靚太多啦!!!公公、婆婆、舅父都影到無停手,當然黑貓都係


終於入到去啦!!!但原來好多地方都輯建,地方細了但人就多了很多,真係有少少失望!!!




我地雖然唔需要良緣祈願,但舅父要呀MA~~~~




黑貓小妹你唔洗噤快有~~~~


呢D咪叫上樑不正、下樑......自己諗!!!


打左係唔係可以快D搵到架???


就噤唔洗半個鐘我地就差唔多遊完,為左唔蝕門券,唯有影多幾張相啦!!


外面景色真係好靚呀~~~~





行返落去LU~~~


相親相愛!!


行得累入去飲杯茶食下野


黑貓PAPA揀左傳統綠茶,黑貓真係接受唔到


黑貓小妹揀了小丸子食~~~


黑貓我當然都係鍾情紅豆年糕啦!!!鹹得黎帶甜最岩我






食完就係時候繼續行番落去,行到噤上下竟然有架郵便局的車,售賣特別的郵票,舅父係郵票痴,當然唔放過,黑貓就唔好,一樣都無買。


最後一個景點,之後就要離開清水寺,要再入黎都唔知係何年何時!!!!影多兩張啦~~~~


水中倒影著櫻花妹妹...真係好靚架!!!






待續....















沒有留言:

張貼留言