表情

2013年7月7日 星期日

北海道滑雪初の體驗 Day 3 Part B

2013年 2月24日                                             北海道滑雪初の體驗 Day 3 Part B
2013-02-24 16.08.43

Photobucket


上回講到黑貓在帶広購物購到不亦樂乎,黑貓PAPA就做了孤獨老人睡到天昏地暗,說時快就到了指定的時間,我們先去LOCKER取回行李,之後便行至巴士站,由1月初開始十勝川溫泉區的所有免費接駁車,均統一了,只要入溫泉區前到售賣巴士券的地方,展示入住的訂單,售票員便會發給每人兩張的乘車券,一張是下車時給司機先生的,另一張是交回旅館的!!若問黑貓這安排好嗎??
只能說這是方便統籌,若是在高級酒店有此情況,便會覺得CHEAP了少許,但無論如何都在接受當中。唯一不好處是這是一架公共巴士,所以會停其他額外的站,若對日文或這地方不熟的人就會有混亂的情況出現!!!


旅客需要在這地方裏先取乘車券




是晚我們住十勝第一,所以就可以搭這車


呢張係比番旅館的,回程時只要向職員索取便可





因不是直接的旅車所以需時較想像中長,舒適度當然就................不過不用錢還想怎樣!!!幸運時這車會停在酒店門口,原來若回程不通知要乘車,這車是不會轉進來十勝第一,所以切記詢問職員!!!係等車的期間有兩位摩門教的傳道人士,其中的一位日本人可能見我們是外地來又懂講英語,他不自覺得同我們談起來,當然若是談其他的風土人情黑貓是無任歡迎....但....都係那一句道不同不相為謀....雖然他很熱心地送了本英文版的聖經........對著這一本聖經真的有少許....


當到達後,職員會安排在大廳等候check in,今次我們訂了豐州亭


這裏可以額外付¥500便可以另外租一套自選的浴衣,黑貓有無比錢錢??噤要留意下之後發展LU~~~



因是訂了豐州亭,所以女將先帶我們來3樓Premium Lounge,享受下個welcome drink同欣賞個景色先,之後才慢慢同我地講解呢度的設施同食飯的時間地方!!!另個女將係一路跪係個地下度同我地講解,攪到真係有少少唔好意思!!


每人先來一杯香檳



然之後就帶我地上房間,今次我們住在5樓,當然我們對這間房除左滿意之外...還是滿意!!!有人會恨住三佘俺...但黑貓就不太喜歡!!!所以來之前均衡量過,這裏還是我們杯茶!!相信下次帶黑貓小妹來也會是住這裏!!



門口


這裏保安都算嚴慬,除房是用匙咭之外,在入電梯前都要用房咭的!!!亦十分細心的用咭套放著

客廳梳化,我們最愛躺在這裏看電視


飯廳


電視下有個仿舊式的暖爐,當然我們沒有使用到,還開了空調及空氣清新機


五臟具全的小型廚房


睡房


洗面刷牙的地方,連護膚品都有兩款

沖涼的位置及通往露天溫泉的地方


若唔驚凍都可以係度坐下睇下天鵝....



弄好所有東西又參觀完黑貓咩都唔理先沖過涼,黎個浸浴先,話晒都比左噤多錢錢喎!!唔浸番夠本點得呀~~~~
加上不經不覺已開始日落,這環境令這裡就好似變左做世外桃源,真係噤浸浴...人生真係有幾可噤RELAX...尤其生在香港,生活太繁忙,有時都忘記為了甚麼而生存!!!生活其實只要簡簡單單已足夠!!



黑貓雖然都慳下慳地,但無聊野一定會洗,可以揀浴衣當然唔可以放過啦!!!仲要噤靚....今次穿了平時少揀的顏色 ====> 黃色


浸完浴換完衫見還有很多時間決定下去走走,看看有甚麼特別的東西,最終是入了商店!!!有很可愛的動物造型糖,黑貓買了一些小食同飲料就走了!!


大浴場,我地最終無浸到,都係決定留守係房


入豐亭需經過這裏,若沒有房咭是不能進去的


沒有甚麼好行之際,我地決定返房歎下岩岩買黎試的蘋果酒,一試難忘,從此上隱!!!


HEA到夠六點後,我地就雙雙去餐廳食今天的晚餐,因黑貓PAPA對懷石料理興志不大,所以今次旅程沒有安排,全都是自助餐了事!!當未開始旅程時便十分期待日本的自助餐,但....真係希望越高失望越大...定還是黑貓本身就不適意食自助餐!! 食的時候有少少不知自己吃甚麼好~~~~~

進入餐廳後,待應帶我們到座位處,先替我們上了前菜,及問了想要甚麼主菜,令黑貓一度懷疑自己訂錯了甚魔,不過唔理點都好先叫了才算,黑貓要了魚而黑貓PAPA則叫了十勝牛。但其實上完主菜我們就可以隨意取食物....

有圖介紹前菜係咩


 

餐廳環境


海胆


主菜未到之前,同黑貓PAPA行過圈先,有刺身


有圖介紹點整釡飯,有個嬸嬸都特登走過黎教我地,黑貓PAPA貪得意又攞一個黎玩下


長腳蟹


好大個暖爐


另有一些熱食


刺身有牡丹蝦、吞拿、同帶子,帶子較乾身,但只係食左一碟就無再食,因D蝦唔係太新鮮食完有起敏感的跡(黑貓係富貴貓萬諗萬靈)


主菜黎左;呢個係黑貓的煎魚


黑貓PAPA的十勝牛


長腳蟹都係有少少唔係噤新鮮,食左一碟就收手




黑貓PAPA食飯同食左好多好多好多的牛牛...佢話好好食!!!


呢個係sabusabu豚肉,好好味!!


人手炒雪糕,但無影到過程,因攞的時候已去到尾聲


食飽我地無無聊聊走左去3樓的lonuge 度玩下,呢度除了飲飲食食外,仲可以揀下碟聽下歌,同睇下電視,再唔係就睇下書!!呢度都有好多唔同類型的書供應,話說之前咪有個傳教士送左本聖經比我地,但老實講我唔係基督教亦唔係天文教,=送給我們有甚麼用,但如果掟左佢又好唔專重人地個教,所以黑貓PAPA就決定將本聖經送左比呢度個藏書閣!!!


呢度所有野都係免費,但只限係呢度食同飲,就唔可以攞走,連cheese都有好多種


連yoga、奶都有


唔同的果汁、紅酒白酒都有!!!可惜白酒得好少...


幾搞笑....細細罐


仲有好多nuts比客人送酒


歎完酒後就返番上房再浸過浴,睇左一陣電視就搞搞豬啦!!!!


待續.......










3 則留言:

  1. 越來越覺得唔可以對溫泉酒店既自助餐有要求, 真系好難食, 我過年去個間既自助餐真系搵笨打死唔再去那個集團D酒店. 好想大叫回水
    [版主回覆07/15/2013 23:58:05]小肥你終於現身啦!自家送迎就真係唔知,只係見佢地都係推介我地坐呢隻巴士。
    其實我同黑貓papa都玩得好開心,係唔夠時間去shop,另今次我地係因自我選擇出現問題,搞到自己無啖好食姐
    [小肥羊回覆07/10/2013 16:05:44]個集團真系好差架, 遲D你睇相就知, 完全唔系你之前去個回事, 態度又差, 走時送客都無人送, 自己抬行李
    [Niseko2000回覆07/09/2013 15:09:56]呢間的buffet 仲難食過那個集團呀!
    [版主回覆07/08/2013 23:33:06]我都係噤話,下次都係食番懷石好d!

    回覆刪除
  2. 原來由1月初開始唔係用酒店車接送.....12月尾仲有架
    你住5/F好過我地的4/F, boiler 壞的, shower 冇熱水, 好彩小朋友未除衫, 原本有諗過換房, 但大浴場有得沖就算, 而且換房又要再pack, unpack, 比較麻煩, 所以房入面個風呂只有我用過2次, 每次都要去大浴場沖身再返房, 好彩你冇去大浴埸, 朝早超多人, buffet 超唔好食, 但老公話牛ok, 可惜我唔食牛, 所以對呢間麻麻地
    [版主回覆07/10/2013 00:31:44]噤可能我間房無野,所以覺得ok!野食真係麻麻,不過牛又真係幾好

    回覆刪除
  3. 我未住過呢間好想試,但睇酒店網頁同niskko2000 blog 豐洲亭房間個溫泉池好似好細咁,豆陽庭好似大d,不過我鍾意住西式房,而家都唔知點好,你覺得個池細唔細? 如果池細我又覺得唔需要book 付風呂房去大浴場浸就算~
    [版主回覆07/13/2013 15:28:43]噤我又唔覺好細喎!!!個池唔差對住個景好好...當然如果同上次白浜個個比當然唔得啦!!!
    見有時間仲唔快D咩~~~~黎緊仲有兩個trip....
    [piggybread回覆07/13/2013 12:10:34]呢期好勤力,抵讚

    回覆刪除