表情

2010年2月26日 星期五

虎年新春大團拜第一波

2010年2月18日           大年初五

要搞呢日大團拜真係唔易,因要就所有人出席都唔要用下腦根!!! 今年可以攞利是的朋友少了兩位,哈哈.....黑貓BB就多左兩封!!!往年黑貓一家最鍾意玩一個殘酷的遊戲=====> 抽利是,餡就有多有少啦!!!邊個好運數就邊個抽到大封D啦!!! 但今年好友可以攞利是的不多,所以黑貓一家就取消呢一樣野!!!但今年第一年派利是的饒生饒太就更賤酷,連黑貓BB都要抽埋一份!!加油呀~~~黑貓BB!!!!

派利是的人是大晒的~~~~~~~


抽前緊係要分先後啦!!!
 

係一片大混亂中,終於排好隊啦!!!!
 
 


未開之前個個都四萬噤0既口.....個心係噤跳噤跳!!!!
 

由最後個個開始........


黑貓BB都唔弱抽到一封五十蚊、一封十蚊、好彩無抽到太興現金券呀!!!!       
 
 
 
 


點解劉小姐有黑貓PAPA特別利是架???究竟佢做左d咩令黑貓PAPA額外封比佢???


最後影番張大合照先~~~~


一班好友相聚真係好難得!!!!!!
 
 


4 則留言:

  1. 你咁快手, 我啱啱先 upload 緊相, 攪到好麻煩. 而家寫緊, 你等多一陣. 個爐係高山買, (仲要係最平) 真係第二度都搵唔到. 我其他團友都搵唔到.
    [版主回覆02/27/2010 11:53:00]嗚嗚.....早知叫你幫我買啦!!!!!!係香港好貴呀~~~~~~
    嘻嘻....我岩岩入黎時見到!!!!

    回覆刪除
  2. 佢未post出來你就知道佢買左個爐? 咁厲害!!
    [版主回覆02/27/2010 11:54:00]因想買好耐啦~~~~~~等你地個D遊記都等到長 ( 識話人又唔識話下自己 )

    回覆刪除
  3. 我都系返左來兩日哩, 而加仲好似神遊緊呀, 好快啦, 等等啦, 你都系寫左6日半之麻

    回覆刪除
  4. 我寫咗戰利品篇喇, 入嚟探我啦!

    回覆刪除