表情

2011年2月23日 星期三

甜蜜の東京、箱根行 Day 2 PART I

2011年1月26日     晴                                     甜蜜の東京、箱根行   Day 2  PART I





今日就要出發到箱根啦!!!我們一早起身將大件行李存在酒店,等聽日返黎先攞番,攪好晒就搭一個站JR去新宿攞票,今日我地會搭10:10的浪漫列車,係一個月前已send e-mail向小田急旅遊中心訂定今日的展望席,但唔夠人快只能訂到第三行。

去到時見有counter諗都唔諗就走去出票,但係一輪雞同鴨的情況下,黑貓媽媽先記得要去佢地0既旅遊中心先岩,好彩同肯退番錢錢比我地;但搵緊間野時有個清潔阿叔話要十點先開???唔係化,我地搭10:10咪趕唔急???無理由我會噤失策架,明明記得間野無理由開噤宴,如果係黑貓都會係前一日落去攞票啦~~~~~~係好旁惶的心情下,決定出去食個早餐先!!!


費事行得噤遠一陣又唔知會發生咩事,所以一致決定黎呢間First Kitchen簡簡單單食左佢就算,黑貓PAPA揀左個有芝士的熱狗,而黑貓我就要無芝士。
 

好快就食完,黑貓左思右想無理由噤宴先開,決定行個圈先,真係好死唔死真係差D比個阿叔害死囉!!明明間野一早就開左又話未開,如果真係要我逃亡噤趕車真係會死架!!!!去到Service Centre就會有個国語人黎招呼你,仲有英語人同韓国人,任君選擇!!!!!服務員好細心噤講完一大輪野後,就可以入閘啦!!! ( 但不幸事件又再發生黑貓PAPA竟然入閘後先知留左袋零食係個度,攪咩呀!!! )

我地搭個架浪漫13竟然FULL左!!

個個阿叔其實係唔係以為我地問小田急百貨係邊????無奶油當時我都企係小田急百貨啦!!洗鬼問你咩~~~~~~

有小小車長生,仲好好噤企定定比我影相!!! 也呢GA墮

呢款Super Express 50000比新一袋60000靚仔好多,而60000係無展望席架!!
 

展望席的特色係車頭同兩邊都係特大玻璃無野遮擋

噤車長係邊處架駛呢??就係呢處放條梯落黎行上去,當然上去前又係唔該前唔該後十分抱歉講完一大輪野先上去啦~~~~~

連座位都好舒適

無左零食得番樽可樂

當然要買Hakone Freepass,兩日票值4,100日圓,如果想坐浪漫列車就要加870日圓,除左舒適D仲要係快D~~~~~
 

開車啦~~~~雖然話全車FULL左,但唔知點解第一行有一邊係無人坐的,所以黑貓全程都可以係度走黎走去影相相,雖然有特大玻璃好似好正,但就真係會晒死人.......
 
 

入隊道呀!!!

 
 
 
 

好難先影的全白的富士山,其實都好好彩黎噤多次日本,整日都見到富士山,有些朋友就同我講去左好多次都未見過!!!!
 
 

我們一家幾口

坐左個幾鐘頭車終於到左箱根湯本,我們先係呢個出口行過天橋搭車去,有些人就會直接搭纜車去強羅、小涌谷個個方向玩起,但因今日係星期六黑貓驚多人,所以決定反方向玩過去避開D人群,加上一定有旅行團,見到多人真係咪攪。

我們要乘搭元箱根方向的登山巴士
 

見未夠鐘上車周圍行下吸收下新鮮空氣!!!噤清新的空氣世間難求

呢間酒店係個山上好森林FEEL
 

藍天與白雲陪伴我們幾日

我們要搭"2"號巴士,好彩有買FREEPASS,睇下D料金貴到呢~~~~~~

小田原警署


家下咩事呀???真係自遊行的世界,定大陸旅客太有錢了,連日本都要向他們低頭????竟然每架巴士前面都掛支噤0既旗???如果唔講仲以為自己返左大陸玩
 

















4 則留言:

  1. 第一行居然book咗無黎, 可以比你任影
    乜咁多人鍾意去箱根玩, 我果次又係full, 但以為賞櫻季節full都好正常, 原來你1月去都full, 乜咁慳漏低最重要的零食呀, 係日本搭呢d列車食零食好重要呢

    回覆刪除
  2. 東京地方很有特式,有機會真想一遊....
    [版主回覆03/16/2011 23:30:00]係....可惜此景不在.....希望呢個時刻盡快渡過!!!

    回覆刪除
  3. 天災無情,人間有情....
    我覺得日本人很堅強,相信這片土地一定可恢復過來的....

    回覆刪除
  4. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2011年4月16日 中午12:08

    去得日本玩嘅 大陸旅客 , 就係好有  , 要比保証金先出到發
    你地一家幾口 , 陣容好頂盛

    回覆刪除