表情

2011年2月11日 星期五

甜蜜の東京、箱根行 Day 1

2011年1月25日     晴                                      甜蜜の東京、箱根行   Day 1  PART I









等了又等,期待已久的東京5天遊終於出發LU~~~~~~~

未真正寫遊記前,要係呢處多謝公公、婆婆、爺爺、嫲嫲的頂力幫助照顧黑貓BB這5天的生活及上、下課的事,如果唔係黑貓同黑貓PAPA要放心噤去玩都唔係容易。

今次係第一次坐噤早機到日本,真真真....真係有慘過死的感覺,加上天氣凍到,要晨早五點起身真係好辛苦,好彩我地知自己係咩料子,所以一早決定乘的士到機場,如果唔係真係...........

準時六點到達機場,已見機場都擠滿人,今次首次用自助check in 機,不過我又好唔明點解要用??因為整個過程都咪又係有兩個人係度幫你做之餘,仲要排隊寄行李噤同以前有咩唔同??





嘻嘻,去時更係唔洗帶太多行李,留番D位買野番黎!!!

搞好晒所有野,呢個時候當然係去食個早餐先啦!!!話就話8點機,唔知係唔係美國機的關係,7點左右就已可以登機....留番時間比人檢查有無帶違禁品驚炸左美國 ( 無法仇家多 )

KIKI:要食飽D....盡情噤食!!!!


今次多左個新成員 ===> 賤兔阿仔


做燒鵝幾好只要$338就可以搭飛機...幾抵!!!


未出發先興奮


終於上機啦!!!黑貓PAPA仲有D唔放心問,我地會唔會去左亞拉達C洲架??


天先岩岩開始光,但黑貓己覺得好似搞左好耐噤........
 


上機無耐又開始派飛機餐,有理無理都係食左先講,味道仍可接受!!!
 


食完個不過不失的早餐後,黑貓PAPA當然開始佢0既屠龍世界,黑貓我就開始等葯力發作,因避免上回因鼻塞引致眼球受壓的痛苦經驗,今次黑貓醒左係未上機前食左粒通鼻塞葯,加上食左不知幾好瞓,所以有理無理食左先講,玩左一輪自拍之後,葯力開始發作,係呢4個幾鐘黑貓不知幾好瞓!!!

 


正當瞓醒以為班機早到可以係十二點到達,心裏忍唔住偷笑時,就開始發覺唔對勁,唔係嘛??架機降落後竟然可以係個機場度行左足足30分鐘有多,講都無人信!!!
仲之最終都係12:48先可以落到機........

 

當行去關口時,見到個條龍.....一路行都見唔到龍尾時心真係不停鬧唔係化洗唔洗噤多人呀????幸突然係前幾個身位處斬開作龍頭,開多數個關位比人辦理入關手續,如果唔係黑貓一定等到發癲都似。
不出10分鐘就打好指橂照好相去攞行李,當然依日本人做野的速度,依然係人等行李啦!!!

搞掂晒就落去下層的JR買N'EX同sucia咭的套票,今次我都仍然住番池袋靜中帶旺,但因為N'EX 去池袋的車時間相隔好遠,要我為左直搭到池袋而等成個鐘,我緊係唔制,所以決定搭到新宿再轉湘南線搭一個站到池袋仲快!!!


 



今次剛好撞正做特價來回N'EX + 2000日圓(包括:500日圓按金) 都係5,500日圓咋,唔買等咩呀???一張單程N'EX都已值3,500日圓,來回已抵番係度!!




坐多個半鐘頭車,話噤快我地終於到左池袋,緊係啦!!!在車到發生搵車票事作後,唔想快都快都唔得啦!! 到埗後先要係JR東口出一路經六番通不用10分鐘就到今次入住的酒店 アークホテル東京 ( ARK HOTEL ) 就係池袋醫院隔離唔難搵,當然有睇我之前寫的番外篇就會知道我係check in 時出左咩事,係呢度唔想再提,當然亦因呢件事令我們出發去另一個行程有少少拖延左,好彩黑貓PAPA無炸型咋!!!搞好晒所有烏龍野之後就攞埋腳架出發去東京鐵塔,行去搭車之時,好彩地比我地撞到呢架流動PANCAKE車,當然黑貓係唔會放過任何一個有得食的機會,亦好在有食,因為之後見都未見過呢部車LU~~~~

 

日本人做野的認真度真係無話說,皮整得燶左些、粒士多啤梨細得咋、香港撞瘀左呢D野一定唔會賣比個客,但調番轉係香港就真係話之理,但當然要噤0既服務下場就係等到瞓著囉!!!

 
 
 








3 則留言:

  1. 哈哈, 如果你一定要食流動PANCAKE車嘅PANCAKE, 我比個固定地點你 ~~ 新宿太子酒店前面, 麥記十字路口旁, 就一定有一部, 晚上營業  仲有D未出名嘅歌手在獻唱, 啱聽嘅可以買佢地CD支持吓
    [版主回覆02/11/2011 12:09:00]heheh....噤又唔洗突登去,有緣先好食^^

    回覆刪除

  2. 好有旅遊介紹feel喎, 係檔前手持一本『東京』旅遊書
    講翻你個番外篇先, 居然打機唔派小食 , 我搭過印航去大阪仲搞野, d航嬸係拋d包裝飲品比我架, 好彩我手快接得住, 點都係覺得ANA好d
    [版主回覆02/11/2011 12:29:00]哈哈.....你唔講又唔覺!!!
    拋............噤接唔中掟中個客咪死
    我都覺得ANA好,雖然貴D但服務一流,真係物超所值!!
    你點呀??好似失跡噤???你個TRIP點呀?????

    回覆刪除
  3. 黑貓 :             東京之旅好正呀 ,       我都好耐未到過東京咯 , (過境除外)
    一定要追睇 .  
    Bye Bye !
    [版主回覆02/12/2011 14:56:00]我都係好耐無真正噤留係東京,今次已係十幾年來的第一次,但仍係鍾意些較郊區的景區,shopping那些不是太吸引我^^

    回覆刪除