表情

2012年10月29日 星期一

関西賞櫻の行2012 最終回

2012年4月14日                                                                                      関西賞櫻の行2012   最終回

今日就返香港,雖然有少少唔捨得,但今次旅程都幾滿足,唯一美中不足係小時間shopping囉,有好多大型MALL都無行到,不過,又係一個好好的籍口話比自己再黎過!
!!!


因為坐得近,公公婆婆佢地就搭shuttle,我同黑貓小妹就搭JR,不過,時間都係差唔多!!!舅父一早就崔住公公、婆婆,所以一早就落左便利店買飯團,我地就醒D,check in 完先去搵食~~~

我地一家總共三件行李,話重都唔係好重姐......哈哈....


喜歡ANA的原因,係因為佢地貼心的服務~~~~包住左黑貓小妹個喼咪唔驚污糟左囉!!!


搞掂晒先去食早飯~~~有日式早飯,鍾意邊樣攞邊樣,逐樣收費,幾好!!!


飽飽後,行左個圈比黑貓最後衝次,買埋個袋就入閘啦~~~~~~婆婆同舅父入左去個Lounge,我地其餘人就周圍行來行去。


我地就係坐呢班機返香港,我地真係好好彩,噤多日都係落左一日雨,走之後先再落......


都係大的好味D~~~~


走LU~~~~個天好靚呀~~~~


小朋友永遠都係第一時間有得食~~~~豐富到呢~~~但黑貓小妹唔係好欣賞!!!!零食都多個人~~~~


我同黑貓PAPA揀左同一款,飲番杯先!!!最最最好味係個布甸!!!!


黑貓小妹連食兩個,連阿爸個杯都食埋!!!


食飽飽的最大娛樂係....煲劇!!
KIKI:唔好意思有少少老花.....


黑貓PAPA就去搵周公子


話噤快就到左,上車返屋企執埋行李都係五點!!從未試過,雖然好似少左日,但噤又無噤累喎!!!仲可以快手執好D野,都係一個好選擇!!!


喂....新鮮到港的奈良士多啤梨!!!




~ 完 ~

拖到今時今日先完,都好過爛尾,嘻嘻.....要快快手趕埋個峇厘之旅先得,如果唔係話噤快又到北海道之旅.....好一個沒完沒了....長寫長有....


沒有留言:

張貼留言