表情

2013年3月7日 星期四

返黎啦!!!!

平平安安完成了今次的旅程,到依家先有時間慢慢執相,最慘係返黎後皮膚唔好,要睇中醫!!!我都話黑貓係屬於日本架啦!!!原先的皮膚敏感係日本呢九日一D事都無,但返到黎就重現之餘仲要有嚴重左....

唔開心0既野唔好講,講返今次旅程,今次黑貓同黑貓PAPA主要行程都係HEA為主,無咩特別,亦無趕黎趕去噤辛苦,只係食方面就有少少選擇性障礙,搞到最後都係失望而回。仲要係唔可以瘋狂食到黑貓鍾意的海胆......呢個係呢個旅程的敗筆.....之於戰利品就唔洗講!!連黑貓PAPA都買得好開心,仲話D野平左,一來日圓有少少回落 ( 黑貓對換到都係差不遠,呢幾次都係徘徊9-9.4左右,所以對滙價不是太大因素 ),二來香港物價上升日本依然保持十年來的水平,所以買野無手軟到。遊記就真係要再花少少時間整理,依家先show下今次的戰利品。

雜貨大合照


食品大合照,今次最後去唔切超市,買唔到生果、米同鰹魚汁返黎


今次遇到大特價,平時唔會買今次都忍唔住要買,呢度都係港紙5百蚊左右咋!!

襪都買少左.....見D人噤凍都可以著LEGGING出街,唔知係唔係唔同D,今次係香港LOG ON買左對過去都可以唔覺凍,但就成$180,呢度都係315日圓,唔買黎試下都覺對自己唔住。



係Porter 同 agnes b都睇唔岩野,但見到呢個日本大品牌同左我最愛kitty 做左coverover,仲要係好靚好多色,最終都係買左呢個較成熟少少的,黃色、粉紅色係靚,但就太kwaii啦!!!

係小樽見到呢張野,仲要係黑貓又有盒PACK,唔買就奇。


黑貓PAPA今次送左個開工袋比黑貓,開心到暈啦!!!
 

每次都會抽一次KITTY獎,但今次唔好彩,只係抽到呢個KITTY夾


黑貓PAPA就買到呢D野,今期日本好興呢款袋,佢又買黎玩下!!!

2 則留言:

  1. 睇都睇到我開心埋一份, PAPA果類袋係日本真係超多款, 又唔算貴, 又靚又型又實用, 我老公都有買
    你就好$500有咁多件衫, 我就真是敗北至真, 快D著下315yen的LEGGING, 下次話我聽掂唔掂
    [版主回覆03/09/2013 23:16:49]噤岩大大大特價咋,平時都唔會買,今次我老公都話抵,香港依特價極都做唔到呢個價!
    噤鬼熱…都唔知試唔試到比你睇

    回覆刪除