表情

2009年10月28日 星期三

邪爆上海行 Day 1

2009年10月24日 晴

DAY 1


今日一早就要起身,因要趕去深圳搭機去上海,係呀!!!沒有看錯,是深圳呀!!至從上次3月份由這裏去上海後,至此就愛上這種方式,因價錢平及可在虹橋機場落機,那就方便得多了!!!


 
 ( 辛苦黑貓PAPA啦!!! )

 過了深圳灣口岸後,原先想坐的士的,但見有中港通就很翹地覺得方便及抵,便每人付上45人仔就上車啦!!!!最後先知做了水魚
,因奶奶話由口岸打的去機場都係80人仔,那我們三個人 ( 黑貓BB同樣要付大人價錢 )!!!




等左10分鐘左右,車終於開出,老實說車都幾多人搭,整車都坐滿了找一個空的位子也沒有,經過30分鐘後,車終於到達寶安機場!!!!弄妥登機手續後,我們先去食一個難食又貴到死的早餐,拖得一刻便一刻,終於係時候入閘準備下,看下這看下那便到我們上機的時候啦!!              
 
 
 


黑貓kiki:今次我終於有份出啦!!!呢班係唔係我地搭個班機呀????



寫就寫明是11:15起飛,但最後都要11:30才能成功出發.



 


在機上說悶嗎??我想很多人都會答是,但今次這一次可以說對我來說真的一點也不悶,何解??原先黑貓媽媽也與大多數人一樣在機上影下相,搞下這搞下那,或是想一想飛機餐吃甚麼?

黑貓KIKI:依???邊位呀??

樹女:我係樹女,係黑貓BB帶黎一齊去旅行架~~~~請多多指教!!




但當食完飛機餐後,黑貓媽媽無無聊聊取出本民航書來消磨時間,正當這個時候黑貓媽媽好本能轉個頭看一看黑貓BB,不看由是好一看就不得了,因黑貓BB無端白事流鼻血,真的是不得了啦!!
黑貓BB出生以來都未試過,但又不知何解黑貓媽媽又好鬼冷靜般幫黑貓BB止血,正當黑貓媽媽在忙的時候,空姐小姐就好細心發現了我們出了狀況,協助取冰,紙巾,清潔袋及水,不消半刻黑貓BB己止了血及飲回大量的水保充水份,我想大概是乾燥關係吧!就這樣不經不覺就到了上海虹橋機場,取了行李就第一時間排隊打的回酒店與奶奶他們集合,今次我嘗試了一間新酒店,在網上看相及評級都不俗,位置亦在南京步行街,價錢又一般大約300港紙一晚.


( 一看就知無事啦 )

仲當一去到酒店CHECK IN 時,已給騙的感覺
,LOBBY細,有LIFT等於無,因為要行一層先有,這代表甚麼呀
???不過都尚自乾潔,否則黑貓媽媽真的會退房走的!!心有少少過意不去因酒店是黑貓媽媽訂的,令大家住得不是太舒適真是萬二分抱歉~~~
放好行李我們第一時間就去食野,今天到現在這個時刻都沒有甚麼東西真真正正下個肚,一定要大食一番才對.由奶奶帶路老爺附助由南京路行到雲南路,說長不長說短不短,但為了食當然這不算是甚麼啦!大約行了15分鐘,終於到了,這裏有好多的食肆,真的是平,靚,正!先來的是小龍包及雲吞,這裏真的不錯,比書裏介紹的更好味!!特別介紹:五芳齋,我們足足來了兩次!!





黑貓KIKI :嘩.....好好味呀!!! 


接著行前幾間就試下咸湯丸,黑貓BB見到有桂花酒釀丸子又嘈著要吃,當然作為一個金波笸,有求必應架MA~~~但我個人都係認為甜的湯圓好吃些,不是不好吃只是感覺怪怪的,這麼大粒都是3元人仔(兩粒)


飽後就打的去表姑姐家,表姑姐家坐在澤北區非常之近上海火車站,今次也是多得他們一家人的招待,帶我們去一些地方玩,若不是有他們當地人,我想黑貓BB沒有那麼好彩可以回香港LU~~~~~想知發生甚麼事就要留意稍後的遊記。

原來不說真的不知,在上海樓價都拍得住香港的,好家在在兩年前表弟好好彩已買了樓,因現在住的地方已升到三倍了,他已是好彩的人在匯豐銀行工作,收入較當地人高很多,若是一些低下的也真的不知他們如何置業,但另一廂,他們的副利好過香港,所以香港人再常常互相駡戰,我想不出多久,上海必會追過香港的!!!




說回遊記先,今次晚餐的目的除了聚舊之餘,還要一嚐正宗的陽澄湖大閘蟹,今晚必有口福,皆因表弟是揀蟹高手,連檔口都怕了他,因他永遠都揀了最多膏最靚的蟹,哈哈......那遇見他又真係無運行!!




有看過韓劇的人都知這對BEAR BEAR在那套刻出現過~~~~


黑貓KIKI:嘩.............唔知食唔食得架呢??

你諗都唔好諗,呢D係發財魚,食左你估下會點???不過,唔知係唔係見到你,搞到D魚噤驚~~~~~


黑貓BB你都好唔客氣JA.....雖然我都知我地屋企無10尺噤大0既梳化,但你都唔好噤!


連人地間房都唔放過,呢度樓的特色就係唔會有套房,但實用面積就係建築面積,你話幾好,係為居住的人而設計的,所以無一個地方都可以用盡,不會放不到傢俬!!


有姿勢無實際的黑貓BB~~~


食過晚飯,主角終於出現了,因蟹太鮮味,如果第一道菜己吃牠,那所有菜都會失色,所以食半成飽,再挑戰牠!!!這是第一輪~~~~
 
 
 
 
 


只吃蟹腳的黑貓PAPA,你當然食得爽,難為了黑貓媽媽一人折三人食
 


第二輪~~~ 大家有無發覺這裏是用棉繩的,香港用水草是因為要....大家應該都估到


滿地屍骸~~~
 
 
 


今天上了一課,原來食大閘蟹有好多學問,有些地方不能吃,尤其在蟹身膏內有個氣泡好細少,真的不能吃,因太寒....如果表弟不教,真的不知道藏在那裏??
飲飽食飲,人齊先拍張合家照再離開!!!





明天出發食正宗的南翔小龍包~~~~

7 則留言:

  1. 好多人都講上海會追過香港, 我想在經濟方面可能是吧, 但其他就不好說了, 人沒覺得質數很高, 就那滿街都飛劍高手, 絕技要多高有多高, 不是普通的惡心, 滿街都是垃圾, 未去上海前都被別人洗腦說上海有多好, 去了之後真不覺得有多好, 傅小孩都說唔好再去上海玩. 舊年國慶去上海一張淨機票都HKD3000........4條友機票已過萬, 我果然是敗家啊!!
     
    系上海食的大閘蟹好食過系香港買個D, 不過都唔覺得平香港好多
     
    你真系蠢左, 我系皇崗打的都系110咋, 不過黑媽papa唔想打的是吧.
    [版主回覆10/30/2009 21:08:00]嘩.....又真係好貴喎!!!我地7個人去都係萬幾咋喎!!!另依家好過之前乾淨D,D人都無噤多飛劍!!!

    回覆刪除
  2. 我最鍾意的大閘蟹, 係咪好正, 正過香港? 約幾錢隻呀?
    [版主回覆10/30/2009 21:10:00]真係幾正架!!!平應該平過香港,起碼無呃秤,佢地唔會紥住架,之後先用棉繩紥住!!但我都係鍾意食奄仔蟹多D!!!

    回覆刪除
  3. 嘩嘩嘩~~~~最吸引我都係大閘蟹啊~呵呵~
    去深圳坐飛機~~~會平幾多呀~~??
    會唔會太麻煩呀~??真係未試過啊~
    [版主回覆10/30/2009 21:16:00]係呀!!!今次都係想食,本黎諗住攞D番香港,但又好似好煩,所以都打消左!!!!
    係深圳真係平好多,係深圳灣口岸坐的士都係80人仔,皇崗就110人仔到,另你可以睇價先買票,好似海鮮價噤,好似我地呢次去就1100來回,但11月3號去就600來回,上次我去就720來回,每次都係比100人仔建設費就OK架啦!!!唔洗好似香港噤比450蚊機場稅,同埋附價費有時要加千幾蚊,小朋友都係平200蚊咋,你話點計都係係深圳走好~~~如果去圓方仲可以即時check in,同有車直到深圳機場,不過當然係網上購買就平好多!!

    回覆刪除
  4. 果盤湯圓好壯觀..............不過我最有興趣都係"大閘蟹",地度的係咪超好味?係上海買蟹貴唔貴?
    [版主回覆10/30/2009 21:18:00]係呀....真係正D!!!!同埋一定係陽澄湖的!!!!我諗應該唔會好貴,如果唔係D人都唔會買黎食!!!

    回覆刪除
  5. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年10月31日 中午12:06

    呢篇見你地玩得好開心 , 黑猫 bb 又鬼馬 , 連食大閘蟹食得咁過隱 , 整返個食食之旅有得唸~
    我有個幾白痴問題 , 如果第一次去 , 同樣食食 , 究竟去台灣自由行容易 , 定上海自由行容易 , 兩度我地都未去過 ~
     
     
    [版主回覆10/31/2009 17:39:00]台灣好些,上次去台灣都係自由行,都幾易,即使去烏來浸溫泉或去九份都好容易,上海反而無噤好玩,同D人麻煩D~~~~
    台灣建議住天成酒店,近火車站同捷運,對面就是1010加上樓下有間24小時的屈人寺 ( 依家唔知仲係唔係度??)

    回覆刪除
  6. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年10月31日 中午12:13

    唔係呀! 第一天算順利 , 冇乜邪爆呀 ?
    [版主回覆10/31/2009 17:39:00]唔算,只係流NOSE血係先徵.....

    回覆刪除
  7. 我同意小肥羊講法,上海D硬件做得幾好都好,D人嘅素質真係唔係咁掂,我上次響南京步行街一間比較出名嘅食店,嗰度D服務員D服務態度真係嚇死你,就算無睇過劉德華個廣告,都應該知服務性行業對客人至少要有返DD禮貌,嗰度D服務員真係好兇好無禮貌,絕對可以用刁婦兩個字黎形容,無咩必要都唔想再去內地玩......
    [版主回覆11/01/2009 23:58:00]姑姐講過,去上海/大陸個d食店要睇佢係唔係國營,如果係就真係差好多,因唔優做!!!!!

    回覆刪除