表情

2009年10月2日 星期五

令人深動的結婚晚宴

繼前日的wedding planner,今日再接再厲做埋下半場 ====> 晚宴,經上次的慘痛經歷,今日黑貓媽媽精了,換了對短跟鞋 ( 今日大腿的肌肉仍同黑貓媽媽抗議呢!! ),感覺真的好了,雖然仍企到有少少腳痛,但無上次噤甘!!!!

晚宴無前一天的結婚典禮預備的事噤多,但就要應對得體 ( 好家在黑貓媽媽呢樣就好叻,人前講人話!!!! ),何解噤講???因為要在reception處做接待同安排來賓玩小遊戲,有人話男女主角的深情係假的,要做場戲來交待比人看,但在我眼中看的又是另一回事,因在整個過程當中我感受他們的真~~~~~

整個禮堂都好豪華得黎都好高貴,最特別的是簽名的位置是一個放了用貝縠、沙等弄出來的小型沙灘,賓客只要在自上的膠片簽名便可,另邊箱便用風信子作主題製作成白色的格調!!!!


最忙錄的時間過了 ( 賓客簽名、安排座位 ),開始由花仔、花女、姊妹、兄弟共24人手持爉燭進入會場,當中當然少必免的時祝酒、切蛋、謝詞等等的儀式,這些看多了也覺得不外如事,亦沒有感人的說話,但最令我感動的是女、男女主角互比對方的驚喜才是最令人感動,女的知道男的喜歡Aaron,喜歡的程度是每一次的演唱會必去,所以特登搵左Aaron寫了一張咭給男的 ( 還要去紅館呢 ),男的在台上唱情歌之餘,還專誠送了99枝玫瑰給女的,那份心是假不來的!!!那一刻雖然好感動亦十分恨有人送99枝花比我,但都係諗下好啦!!!個紮花真的好重下,我抱了一下都有少少頂不住,抱了就當有過....哈哈......

看過男女雙方相識至相戀.....直至求婚的那一刻都覺得2人都好重視對方,人不是為求這一刻嗎???執子之手,白頭到老呀MA~~~~~~



整過宴會在live brand 及溫馨的情況下完結,宴後除左有他們的訂情信物 " Time Out" 朱古力 ( 真係估唔到有人會將女的最初送的一包朱古力噤珍貴噤保存左13年,朱古力呢~~~~~),仲有女的細佬的心意"扭蛋月餅鎖匙扣",有幾誠意,6百多個扭蛋逐一扭出無話唔勁,聽說扭蛋機最後告終!!!!!!!!

裏面係迷你月餅鎖匙扣,都幾靚架!!!我呢兩個係朱古力雪糕月餅同冰皮月餅,早知攞晒6款啦!!!!! "薛"左Tim
.......不過好家在...去到噤高級的地方當然要盡情飲酒啦!!!因他們提供的是好好飲的白酒及紅酒!!!


當然整晚都玩得好高興,到最後仲可以同我最喜愛的特攻們拍照,HIGH到爆!!!!!!!!雖然D相影得唔係好清,但個一刻我就好似小fans噤見到偶像,
哈哈....感覺唔差~~~~~~~~~~~~~~~ 
 
             P.S. 之後我同事同我講,原來黑鬼特攻係與我倆住同一區....他仲與黑鬼特攻坐巴士走.....嗚嗚....早知我就等埋一齊啦!!!!!!!!

2 則留言:

  1. 哇...D G4好高呀, 你拍埋去簡直小鳥伊人狀....哈哈, 快叫你老公增高.
     
    個場真系好鬼豪華, 全場鮮花佈置...厲害, 我淨系見過我以前個有錢老細系君悅擺酒系咁咋, 淨鮮花都佈置都十幾萬, 咩都未計, 都一樣有LIVE BRAND, 不過有錢人唔緊要啦, 開心最緊要, 佢搵賭王個女個間公關公司幫佢攪架
     
    其實D人最八掛系點解佢咁有錢攪咁豪哩, 所以報紙米攪噱頭講佢囉, 不過香港人好善忘, 好快又八另一個LU
    [版主回覆10/02/2009 23:50:00]係呀!!!!佢今次就搵我做開野個間wedding planner 做野!!!真係好鬼豪,老實講雖然係靚囉!!不過我有錢都唔會噤做,因為真係好累呀!!!!!!!
    唉....D人作得就作!!!!都係因香港人鍾意睇!!!

    回覆刪除
  2. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年10月3日 中午12:05

     
    中秋節快樂 , 一家團圓 ~
    [版主回覆10/04/2009 01:02:00]THX~~~~

    回覆刪除