表情

2010年5月14日 星期五

不用湊囡的日子

2010年5月8日                 晴

今日特別排開所有野,係因為黑貓BB今日要返學影畢業相,但都只係管接管送,由9時至11時半,黑貓媽媽係free到震。

上星期姑姑問黑貓BB今日有無特別事做,如果無想帶佢去參加公司的BBQ活動,我當然舉腳讚成啦!!! 因噤黑貓媽媽由下午3點到9點就自由自在啦!!!!原先由星期一開始諗有咩可以做,約人食飯、去修甲、去行街.......天馬行空,之係黑貓PAPA再比個驚喜就係佢放假

出發去BBQ啦!!


噤係今日我地就真係可以過番D二人世界LU.......首先我地去左睇一場想睇又未睇0既戲葉問2



趁未入塲同有一個鐘的時間,我同黑貓PAPA快腳地走左去愉景新城睇餐枱,不洗點諗就買左,跟手就要快腳行番去荃灣廣場買爆谷入場......個幾鐘0既戲一D都無冷塲,話噤快就睇完,見仲早就行下,等到6點幾...就去食飯飯,呢間原先係係我屋企樓下到開的日本料理,點知改戰荃灣,開左幾個月先有時間黎坐陣 ( 因為真係好正,係我食左噤多間最有熱誠最好味的 ),但去度先知佢晚市改左形式經營,無計人流少呀MA~~~~~做左放題,都幾抵食,6點半先都係$158一位 (免加一,任食任飲包BEER),原先都好驚佢做左放題之後,質表會差左,原來都保持一定水準,不過,如果我想食美國珍寶蠔同長腳蟹就要改係下午食LU~~~~~~~
 
 


清酒煮蜆,好好味......蜆都好大隻架!!!


刺身都唔錯好鮮好甜!!!!!




 
 


海胆手卷同壽司都有得食,當然唔係比馬糞你食~~~~~


跟手黎多幾round已唔得閒影,最後一round.......( 電話影到無電,要用黑貓PAPA部機影......)


呢隻BEER都幾好味,入口帶有甜味!!!


食完差唔多8點幾,當行番屋企時剛好收到奶奶電話,時間都唔好話唔夾!!!!

沒有留言:

張貼留言