表情

2010年5月23日 星期日

北海道白色の聖誔親子遊 DAY 11 仙台

北海道白色の聖誔親子遊 DAY 11   仙台                                       2010年1月1日 晴

一返到仙台比人的感覺就好似入左去個死城噤
,咩都無開,如果就噤返酒店又好似唔知點噤,但天又已黑噤點好呢???

唯有行下名橫丁,雖然都無咩好行,有開門都係一D掟公仔個D鋪頭,其實噤過新年都好悶JA~~~~~



 


終於有間可以比小朋友入0既鋪頭啦!!!!我地除左玩下掟公仔之外,黑貓BB仲學人玩呢個跳下跳下0既遊戲,都幾無聊架!!!!



行多一陣真係無無謂謂真係有少少頂唔住
,唯有去HIGH下TEA好過LU~~~~



擇呢間黎食最主要原因係黎飲呢杯好香好滑的朱古力奶~~~~~~
 


食完TEA就一致決定行返去酒店啦!!!因為今晚我地要係酒店度打邊爐,無辨法出面真係無野好食,大家又唔想食松屋,所以禽晚一早去超市入定貨,試下日式打邊爐!!!

先洗下D墨魚先,好在黑貓媽媽慣左去CAMP ( 童軍的關係 ),所以出門必有萬用刀,如果唔係都唔知點好!!!
有刀在身無論想食生果又好整野食又好都方便D~~~~~
 
 


今晚我地的餸.........D肉真係好好食~~~~~


未有得食之前,先試下呢個係超市買的另一款柿先,毛毛食到無停口,連黑貓媽媽個個都唔放過,就噤比兩個豆丁食左....嗚嗚......
 


同場加演刮沙活動,呢個又係黑貓媽媽另一個必帶物品....呵呵.....


等食之餘仲要試下呢款係登別買的特大蝦餅,但食完真係好熱氣.............


我地就係用呢個熱水煲打邊爐,呢個無東橫個個噤大,所以需時好耐,打到最後真係累到死..............我地足足打左成3-4個鐘!!!!!!老實講買個杯麵食
係唔係無噤慘,只能講我地真係好鬼無聊,食完之後又要洗餐死,梗係啦!!!做人又唔可以噤無品,黑貓媽媽真係洗左好耐....要洗到佢無洗味同油先得架!!!唔係真係比人鬧鬼死.......最後我地係決定放棄左D菜,留左係雪櫃!!!
 
 


最後飲埋呢杯已難出現的100日元的可樂......真係絶種產品!!!!





是日支出 :( 黑貓媽媽及黑貓BB )

酒店               ¥6,000

午餐                ¥1,512

早餐                  ¥448

甘粟                  ¥150

燒魚鯛               ¥120

燒蠔                  ¥200

雪糕                  ¥120

觀光船            ¥1,260 + ¥600

手信                ¥1,050

TEA                ¥1,060

                    ¥12,520

沒有留言:

張貼留言