表情

2011年1月3日 星期一

2010年平安夜

2010年12月24日             


Photobucket


雖然工作了24小時,但無減對平安夜的埶衷。瞓左2-3小時已醒了,因答應了帶黑貓BB返娘家整彊餅人呀MA.......

去到時已是下午3時左右,姨姨已係度整緊酥皮蘋果批


 
 呢個係光波機,可以當焗爐用又真係幾好~~~~~~~


 



 

 
黑貓BB唔知係度整咩????



終於可以開始整彊餅人啦!!不過,今次有少少失敗就係個麵團落少左水!!!







毛毛等左好耐都未有得食~~~~


得左....但要食星星形狀



係上面畫下畫.....唔知點解要畫唔開心,之前有D就好開心,難明!!!




出自毛毛手筆........畢家毛~~~~~~wakakaka.....





 


原先諗住去食西式聖誕大餐,但最平都要成三百大元一位,仲要另加一服務費,加上指定餐單,有大部份食物都唔鍾意食,最後都係決定去板長食我地喜歡的壽司好了。錢都係其次,最驚係唔好食呀MA~~~當然唔好同我地黑貓一家講出去睇燈飾.....噤係會加速我地死亡的!!!!

雖然平安夜D人會出去尖沙咀、蘭桂芳玩,但板長仍然係有好多人等位,等位當然留番比黑貓PAPA做啦,黑貓媽媽當然要同黑貓BB去影下相行下街。









終於有位啦!!!D人等得唔耐煩走晒,所以一口氣叫左十幾個數碼,所以好快噤我地就有位!!!





黑貓BB叫晒肚餓有少少鬧情緒,無計,都要等下先有得食,食住鼓油頂住先!!!





等得無無聊聊之際,又係時候同黑貓BB搞無聊野,等佢唔好整日叫肚餓!!!

白痴兩母女



||

V



||

V



||

V



終於有得食LU~~~~只係記得影第一張,之後掛住食都無影到,三文魚係佢地兩父女的至愛,基本上呢兩碟野我只可以分到兩件。








1 則留言:

  1. 至愛都唔駛全部系三文魚掛, 太誇張了 , 傅小孩唔食海鮮唔食刺生, 去選d有拉麵食既壽司店先得. 我地都有去同一個商場, 但就無影相, 而加個到鬼咁多人咩都要等位.

    回覆刪除