表情

2011年1月27日 星期四

番外篇

番外篇

今次的旅行可話有驚無險....又可以話黑貓老貓燒鬚,嚇到黑貓PAPA整個旅程都唔敢再打野豬神 ( Monster Hunter 裏的角色 ),點解噤誇??原因無他,因真係驚左黑貓會再突槌....原先都好好的,由出發到東京黑貓都係瞓瞓....瞓
,因驚鼻塞引發上次眼球受壓的痛苦情況,黑貓已好醒一早食定粒葯.....直到上左N'EX驚嚇場面一一出現,先係係車上發現唔見左自己張車票,由外至內,由上至下.......咩地方搵完又搵都搵唔到,原已打定敗數!! 點知竟然再係自己個褲袋搵番.........那一嚇都嚇到心血少!!!

跟住就係去到酒店check in....點知比email個個人睇,跟住佢竟然指住個日期.....嚇人事件再次出現,就係黑貓竟然book借左日期,係2月21日.....oh NO!!!!
當然呢一刻真係好想死左佢......點會噤架????
不過唔通唔住咩,唯有用walk in客身份,價錢雖然係2倍,但正如黑貓PAPA話有錢可以解決到的就唔係問題,唔通因為噤就影響個心情???之後一上房當然係睇下之後的酒店房有無問題,好彩睇一睇,原來溫泉酒店都book錯左1月23日....明明已睇得好清楚都鬼瞌眼
,book遲左一日!!!唉....仲要原先想住個間無房....好再都比我book 左 季之湯 花月雪,仲可以扣Jalan分,都叫價錢差唔多!!!!


之後都無咩大事發生,因黑貓PAPA話放左幾舊肉比野豬神,希望平安渡過
,但好死唔死去到三鷹之森時,最後都比KIKI重新回到家鄉懶死唔走............................派左另一隻新子孫同我返香港,問你死唔死!!!

最後就係對呢間首次乘搭的航空公司吹爆....點解??人人話佢時間好早機去晩機返唔好咩??但我就認真唔係好滿意,去程無咩問題,但回程就真係一肚火,我噤大女坐機唔係話好多,但就未試過要分開計行李重量囉!!!話說黑貓本黎都係一個喼走天捱,無論自己去同黑貓BB去定係同黑貓PAPA或是一家三口去都係一個喼架JA,最多就係買多個手提袋,點知去到CHECK IN托行李時,佢話我個喼超重.....我話:下!!29.6kg超重??
我地兩個人喎。點知空姐同我講要分兩個喼先可以噤計.....我即刻起火,噤我話要比幾多,佢竟然話要收我US$50!!!

唔好當人水魚先得架,我即時走用1千日圓去買個紅白藍都好過比你,仲要係之後個兩個行李都係入晒落我個名度,即時$%&!(@&$#%^&
,我一定唔會再搭你囉!!!!仲有都未見過D空姐可以唔紥起D頭髮 + 派毛巾唔出聲,寧願係噤吊住係度 + 派snack可以唔派比我地囉!!! 喂,打機睇書犯法架????



請期待黑貓黎緊的遊記!!!!!

6 則留言:

  1. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2011年1月31日 晚上8:43

    期待遊記

    回覆刪除
  2. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2011年2月2日 下午1:05


    萬事如意 , 身體健康

    回覆刪除
  3.   恭喜發財!!
    哈哈, 小肥 加祝你年三十搵到突, 蝦碌過咗, 元寶來!!!
    搵多D, 再飛轉豪嘅  
    [版主回覆02/04/2011 10:46:00]大家噤話....

    回覆刪除
  4. 兔年順境,萬事如意,和氣生財呀
    [版主回覆02/04/2011 10:45:00]thx~~~

    回覆刪除
  5. 真係大頭蝦~ 點會book錯日期架, 仲要2間酒店都錯~ 好在有驚無險

    回覆刪除
  6. 落晒你兩個名,咁即係最終有無罰錢呀?? 不過都係幾舊水,雖然都係好無奶油,但都好過我,你可想而知我當時係咪直頭有種想死嘅感覺...
    [版主回覆03/16/2011 23:29:00]我緊係死都唔肯比,因覺得勁唔抵寧去買個喼都唔比佢.....
    你直頭就..........................

    回覆刪除