表情

2011年7月13日 星期三

甜蜜の東京、箱根行 Day 2 溫泉酒店篇

2011年1月26日     晴                                甜蜜の東京、箱根行   Day 2  溫泉酒店篇








終於黎到我地今晚入住的溫泉酒店 ---> 
季の湯 雪月花    今次真係好好彩比我誤打誤撞噤都BOOK到間唔錯的酒店

一去到個門口已好鍾意,甚至覺得招呼上都好過上次去鶴雅,可能人不多的關係掛!!!!
入到去先攪好check in,之後酒店職員就同我地講可以去揀自己鐘意的浴衣,男女款式都好多!!!





揀好左浴衣,我地就上房去啦!!!我地住0既房係月の庄,所以都要行少少路,不過都可以浴路參觀下個酒店。
酒店都好貼心有兩款拖鞋比你揀~~~~~



走廊直通出面就係露天風呂


有個少少厨房仔,仲可以整下日式抹茶,可惜我一D都唔好



少少的廳,兩個人岩岩好


有個露台,比住客可以係度歎下睇下風景,但太凍啦!!!!所以我地無係度點留底~~~



露天風呂要自己放水,我地更係唔蝕底浸番夠本!!!!


房內有放濕機,唔洗驚開暖爐令個人太乾.....


基本迎賓菓點同茶具

有兩把房匙噤唔洗你等我、我等你啦!!!




好拿好拿玩左噤耐,換衫先要落去行下先快手浸個溫泉先!!!


仲要記得攞個籃走,裏面仲有幾個透明膠袋比你放野,貼心到呢~~~~~


走啦~~~走啦~~~



沒有留言:

張貼留言