表情

2009年9月29日 星期二

第一次做Wedding Planner

今日真真式式噤做左第一次0既Wedding Planner,老實講以前都係拍住做野,點知今次個Wedding太大啦唔夠人要搵人做下past time,噤就担粗粗噤答應左人地,初時都有少少驚,驚做唔黎,但做落都幾好玩,但雙腳就完完全全崩潰啦!!!鬼咩噤耐都唔著一次高跟鞋(化妝時,必著平底波鞋!!!),今日一次過著晒全年份都無話唔慘,仲要無得坐噤制,番到屋企先見到自己雙腳全腫晒.....嗚嗚....慘!!慘!!慘!!

講番今次呢個Wedding先,可以講0既唔多,尤其係相就根本一張見到人影0既都無,點解?????都替過一些有錢人做過Wedding化妝,但都今次噤胯張,no photo keep private!!! 仲要比我見到真真正正0既保安,真係好似電視做0既G4特工,其中一位仲要係女士來的,幾英!!老實講我其實真係好想同個位黑鬼哥哥影相相,佢真係好鬼型架!!!做野時就好cool,同我地一齊食飯時就好搞鬼,講廣東話都唔差!!!!!有BLOG 友問點解要請保安???因為身份特殊會有記者出現.....仲要係狗仔個隻!!!為防影響婚禮進行無計啦!!!有D野防得就防,避免亂寫野!!!!

未做講Wedding Planner都唔知噤細微的事都要做到,真係好似一位保姆噤,又要隨機應變都無話唔慘~~~好似今日噤整個Run Down遲左成個鐘,所有野要即時聯繫,例如:証婚律師、酒店等等,仲有要厚臉皮叫D親朋戚友陏啦!!!!叫D兄弟姊妹做野等等,都無話唔難!!!好似今日噤我就要睇D姊妹親友0既臉色,氹她們去接花球好似去死噤,老實講都係你老友 (新娘子)一番心意JA....搞到我地好似耍佢地噤,真係無品!,最後當然要我地呢D去做媒囉!!!!

黎緊仲有一晚,真係要努力先得,都唔明點解結婚要分兩日,仲要係隔日!!!唔累架咩???

整日都係偷雞影到0既就係.....


 


這是送給客人的朱古力,我都緊係唔執輸攞番份啦!!!!但全部都落晒黑貓BB0既肚內!!
 


8 則留言:

  1. 乜水嚟ga?出唔出名ga?無得影人哋都可以影吓你個靚樣呀!我好似未見過你著高跟鞋喎!嚟緊十月同十一月你會唔會再著呀?
    [版主回覆09/30/2009 18:30:00]咩呀!!!係你唔留意我咋喎~~~~我間中都會著架啦!!!十月緊係會啦...咩聽日囉!!!呵呵....你個big day???都會的.....襯我另一半呀ma....佢己有套戰衣啦~~~~我星期一都會去買衫^^

    回覆刪除
  2. 好想知係邊個?
    [版主回覆09/30/2009 18:31:00]聰明的人會估到係邊個, 因為今日有些報紙有賣的!!!

    回覆刪除
  3. 唔通係疑似五姨太?  估到記住比我一個奬, 估唔到唔好話我蠢.
    [版主回覆09/30/2009 22:28:00]心照好了~~~~不能說太多!!!

    回覆刪除
  4. 上左yahoo頭版啦, 隻腳腫左仲行得? 我都幾千年沒穿過高跟鞋, 穿平底鞋是享受呀

    回覆刪除
  5. 上左yahoo頭版啦, 隻腳腫左仲行得? 我都幾千年沒穿過高跟鞋, 穿平底鞋是享受呀
    [版主回覆10/02/2009 02:23:00]係呀!!!D新聞作到幾鬼死大.....少少野都作到噤大!!!!應該去做作家呀MA~~~~

    回覆刪除
  6. 婚紗攝影 | 婚紗攝影公司 | 婚紗相 | Wedding Photos | SEO |  網頁設計公司

    回覆刪除