表情

2009年11月24日 星期二

2009年11月22日

今晚真係極到激氣,點解???

唉....有時都唔知係我有問題定人地有問題???

老實說老友結婚當然開心同幫得手就幫,搵唔搵我化妝我又無咩所謂,反正錢又不是我袋,同你化我又唔會收錢,搵其他人化錢又不是我付!!! ( 請記住呢個唔係我嬲的原因 )幫到手的自然會幫,例如: book 車、攝影、花球等等,做到就做!!!!

之後,有朋友建議另送禮,我表示沒有問題,但價錢真都不要太貴便可,因我們一家是要出雙份的( 黑貓媽媽及黑貓PAPA各佔一份 ),之後一路都有錢錢要花真的沒有多餘的錢呀!!!!! 拖下一日拖下一日,都未有結論送甚麼???老實說28號就是了,會不會太遲呀???建議一樣又樣都好像沒有回覆......在18號提議不如送手連,但朋友D又表示現在金價噤高買到甚麼??後在行公司的時候看見雅芳婷的嫁娶系列都幾靚,仲可以繡字TIM!!!都幾有留念價值同實用,但建議後又沒有回應,到第二日再去看sales表示要3星期才能繡起名字喎!!!那如何是好呢??遲少少應該不怕,但朋友V又表示噤樣不是太好!!!那又作擺.....到星期六做完野同一班損友 + 黑貓BB + sasa去行街,去到G.O.D.見到有雙喜產品都幾特別,又有意頭又實用 ( 有筷子、碗、杯、碟、相架、床上用品等 ),即時打比朋友V,詢問她不如淨係我地兩家一齊送算吧!! ( 無謂真的要搵十個人夾,之後買2,3千的禮物掛??)但朋友V又話好似唔理朋友D又好似無噤好,因當時不是我一個人真的不能不理其他人而專注係搵禮物上,唯有作擺!!!!!

至今天晚上,朋友D在facebook先發msg比大家話同DA姐行完街,問左佢知道她沒有特別買床上用品,所以問番我地數人買雅芳婷好不好???老實說我之前已講左,另床單呢D野多一套又如何,都係要替換架啦!!!!無需理她有沒有~~~~~~~只要心意JA~~~但係呢一刻我真係好嬲,搞左噤耐都係番回起點!!!噤即係點呀.....玩咩??整日都係噤,攞唔定主意噤!!! 所以我就回左唔夾,同唔想再理佢地!!! 或者大家會覺得我好似好小氣,但今次真係比我感覺到唔好0既 feeling!!!! 另原先係想幫她們班姊妹化妝的,但又時間一改再改,又噤又噤!!! 唉.....都費事理佢地!!好似搞到我好想同佢地化噤,大佬呀!!! D 工具好重架,咪玩啦!!!! 唉.....有時都係度諗,人係唔係真係整日要三心兩意呢????話簡單其實又唔簡單,話隆重又好求其!!!都唔知想點~~~~~~~到最後好似搞到三不像!!噤又為咩呢??????

P.S. 到最後我都係親手整花車公仔比DA姐....雖然唔係一D好貴重的禮物,起碼講心(處女下海)!!不過放心禮我一定做足的!!!

1 則留言:

  1. 不是小氣問題, 最憎人優柔寡斷, 對著呢人真想一巴打埋去, 例子: 每年朋友都會去我屋企開聖誕party, 早前問朋友a今年幾號攪呀, 佢答...唔知呀睇下點先, 睇下到時邊日得閑先啦, 我即刻答佢, 咁今年唔好攪了, 你咁答即系唔想去啦, 如果想去點會唔知邊日得閑, 你選左某一日, 個日就唔會約人啦, 所以說睇到時邊日得閑就系多餘, 之後隔左兩個星期, 佢又問我今年系唔系唔攪呀, 我話你唔得閑ma
     
    老實講, 來我屋企攪米做死我, 我都唔介意. 佢仲咁既反應, 我都懶得理佢, 估計你同我都系同一類人, 系就系, 唔系就唔系啦, 最頂唔順d人永遠都系答睇下先, 點解要睇下先, 唔好攪到我求你來先得架
    [版主回覆11/25/2009 19:01:00]係呀!!!我就係噤0既人,最驚人比D無理兩可的答案,老實講你叫點先得架????我係要一早plan定好預計好,如果唔係個心就會囉囉亂~~~~~

    回覆刪除