表情

2009年11月1日 星期日

北海道裝備篇II

2009年10月31日 晴

今日雖然有些不適,但仍難減興志,一於會一會BLOG友小肥羊提過的商店,可能今日是星期六,要上南豐商場都不是一件易事,人多到不得了。去到六樓,老實說已不得記起店鋪的名稱,還以為只是一間,所以看見一間叫羽絨城的,便入去一看,它與一般的店鋪分別不大,故買雪褲時沒有多想便買了,款同色也不是太喜歡,不過,見是羽絨及可以分開內外,價錢也是百幾元,故也買了一條!!!




接著見還有時間,在那一層看一看,比我發現了另一間,它比早前的較佳,當然價錢也有一定水準,當然黑貓媽媽最後也忍痛放下差不多7百大元,替黑貓BB買了一件保暖底衫、一封雪鞋及一條雪褲,可惜最喜歡的那一條紅色/黃色沒有黑貓BB的碼數,又不想買黑色,最終都買了一條花的~~~~~~~~但好似發現買錯鞋,對鞋鞋面係"GAME"皮,不知個內裏會否入水呢???但呢隻鞋真的講買可以去雪地...應該都OK!!
 
 
 
 


但黑貓媽媽暫都沒有替自己買,各位會否建議黑貓媽媽買一條雪褲呢??但真係幾貴,二百幾蚊用一次,另買唔買保暖底衫呢????

5 則留言:

  1. 喂喂~~ 又唔叫埋人地哩!! 我都想買多條衭呀~~ 同埋小羽萌真係要買D保暖底衫呀!! 個到係咪無架?
    雪靴係呢D質地係唔會入水架~~
    [版主回覆11/02/2009 00:34:00]噤我星期六趁有空閒咪去睇下囉!!! 你買褲比自己定比阿毛呀??? 保暖底衫個度都有都係百幾蚊for 小朋友,大人就二百幾,仲有好多野.......帽我已係元朗廣場度一間專賣帽個度睇度個心水~~~~~

    回覆刪除
  2. 我都唔知叫咩名喎, 6樓有3間賣呢d野舖頭, 電梯出來就對正康泰, 轉右手邊有兩間, 第一間好少鞋賣, 再行入d有第二間, 廚窗已有好多鞋擺系到,就系呢間了. 如果只買底衫去雄鋒都得啦, 你去到買衫講你個FRIEND個電話出來就得, 唔駛睇証, 我D FRIEND成日都系咁.
     
    未去已經先駛一筆錢, 買左防水手套未? 千奇唔好買5隻手指的手套, 買小朋友款就得, 即系手指公及另外4隻手指一邊個D, 咁佢地會帶得容易D, 舒服D, 否則每次都要你幫佢帶, 幫佢除, 你會想死的
     
    你買鞋有無問那對系唔系雪鞋, 防唔防水, 如果老板話得就掂啦, 無就真系差D lu.  你買唔買雪褲真系好難講喎, 如果你唔玩雪上活動, 又唔會訓系雪上面, 應該唔著都可以, 怕凍可以著絨褲/綿褲, 都OK架, 著牛仔褲死緊.
     
    [版主回覆11/03/2009 04:42:00]yes ar!!!我之後就係去店面有好多鞋個間, 佢話係雪鞋應該都防水, 如果唔係咪番黎唱衰佢 , 手套同冷帽就未買等遲少少先其實手套5指個d我個女都識著, 所以又唔驚, 我都唔記得雄峰買幾錢一件, 不過我都係買14x都ok, 但大人個d就未買, 老實講我就唔會玩雪上活動, 但又驚一時衝動想玩雪,但點解著牛仔褲就死緊???

    回覆刪除
  3. 但點解著牛仔褲就死緊???
    --------------------------
     
    入風唔保暖, 一日之後你對大脾要幾紅有幾紅, 痛到腫, 親身經歷, 牛仔褲就留翻系無雪既地方著. 唔想買雪褲問朋友借吧, 著一次半次, 我地呢d多見鬼佬少見雪既人, 見到雪會興奮d, 很想訓落去...嘿嘿
     
    [版主回覆11/03/2009 11:18:00]哦....噤牛仔褲我就留係東京個段時間著囉!!!!
    我諗我都唔會訓落去.....

    回覆刪除
  4. 黑貓媽媽唔去滑雪,其實可是唔使買雪褲.著"燈琛絨"褲就ok,可以著條絲襪褲打底就好暖. 打底衫可以用絲襪衫代替+件薄身"樽領"+衛衣,再著埋你件外褸( 羽絨/fleece+Gore-tex),點都ok.
    記住著對厚身d的 襪,隻腳暖,個人就暖啦!
    [版主回覆11/03/2009 11:21:00]噤又係開頭我一心都諗住著底打褲 + 牛仔褲 / 燈芯絨,另買件保暖底衫 + 衛衣 + 冷衫 + fleece + 防水風褸,另厚襪 + 波鞋就算,噤夠就去度先買 ( 其實又係比藉口自己shopping )

    回覆刪除
  5. 如果想平啲, 係花園街中間的街舖都有得買雪褲, 一條好像70元左右, 我覺得幾好嫁.
    [版主回覆11/06/2009 17:47:00]近期係淘宝網搵到comlubia的都不是太貴百幾,不過都都想去花園街望下,但真係要等有時間先出得去,我整日都覺得好似住係深山裏面要有時間先可以出省一次~~~

    回覆刪除