表情

2010年3月1日 星期一

北海道白色の聖誔親子遊 DAY 6 下篇

北海道白色の聖誔親子遊 DAY 6 下篇                             2009年12月27日    晴+雪


 原先想快手快腳,隨隨便便食個lunch,兜了幾個圈都想不到吃甚麼???最慘係黑貓BB第一時間已說不吃拉麵,跟住見到一間似樣少少又有位泊車的店鋪,但好死唔死無看清楚就衝左入去!
!!所以搞到原先諗住快手快腳噤食,卒之食左兩個幾鐘!!! 點解??因入左個間係燒烤自助餐,見水準同價錢極好,所以決定放棄遊札幌LU~~~~~

哈哈....其實人地個鋪鬼死大隻字寫明,但我地就好似發雞盲噤衝左入去~~~~
 


一黎先攞少少野番黎試下先,當然都要攞些熟食醫下小朋友個肚!!!
 

熟食都很多,仲要係好好味的!!!我連個飯痴就又走左去食飯~~~~
 
 


肉都有好多款,連和牛粒都有,但我都係覺得豚肉好食D~~~~~~唔想食肉都有好多款的蔬菜,不停噤出!!!!!
 

連咖啡款式都好多~~~~~
 

有好多款烏冬、麥蕎麵、拉麵~~~~~
 

甜品都唔少架~~~~除左有好多款的雪糕外,仲有雪條同啫喱等糕點!!!我都想我黑貓媽媽食得多,毛毛媽仲勁,一連食左4個雪糕球呀!!!!!
 
 


最後個場就變成噤~~~~~~


見到我地噤食法,仲以為會好貴???當然唔會啦~~~~ 有單在手唔會有錯!!!
 


食完後就要攞車返札幌啦!!!因已係下午3點45分,真的要快D啦!!!!但去到中途的休憩駅,車神周終於頂唔住啦,要由毛毛媽頂上。當我們去到酒店check in時已係6點50分,接著就要去還車,真辛苦晒!!!
 
 經過五日的勞役架車變成噤


我們今晚依舊住係Crest Hotel Sapporo,今次職員無上次噤貼心噤幫我地開房中間個對門,所以我地又要叫職員上黎開,不過都順便問下有無LAN線上網先,原來呢間野上網噤鬼煩,要係counter攞modem先得!!!
無聊係LOBBY玩fashion show




之後就快手趕去改早明日去小樽的JR票,因各人仍飽到上心口的關係,所以就去拉麵共和國行下,同埋諗下食咩???
 



 







係廁所出面兩隻大小魔怪都玩一餐~~~~~~
 


揀來揀去,最後求其入去一間cafe食,我當然估死黑貓BB食唔晒,所以同佢share一個兒童餐 ( 之前仲要醒左佢一餐tim )
 
 


一見到比卡超就唔放過,黑貓BB對卡通的熱誠真係佩服萬分!!!


行番酒店途中竟然比我地見到大金的車,連個車身頂都整到水滴噤,好kwaii~~~~~


去便利店買了少量飲品後 (都唔明點解無論有無野買,點都要入去行下 ),就返酒店休息下。明日便到小樽行下這個浪漫之都。



是日支出 :( 黑貓媽媽及黑貓BB )

酒店             ¥4,000

ETC                 ¥788

入油                 ¥853

午餐               ¥1,780(大人)

                         ¥630( 子供 )

晚餐                   ¥848

男山造酒 N 資料館

酒杯                 ¥1,200

酒                        ¥950

米通                     ¥310 

野菜汁 N 果實酒    ¥435

                        ¥11,006

沒有留言:

張貼留言