表情

2010年3月1日 星期一

北海道白色の聖誔親子遊 DAY 7 上篇 小樽

北海道白色の聖誔親子遊 DAY 7 上篇                             2009年12月28日    陰+冰雹

今日照原定計劃到浪漫之都 =====> 小樽,對上一次黎呢度已經係N年前了,為了急取更多的時間在小樽行,所以提早在10時14分乘快速,沒有辨法啦!!!因團裏有成員從來都沒有來過,無論如何都要就一就!!!!


一副還沒有睡醒的樣子
,連早餐也要在車站解決!!!



 JR我返黎啦~~~~~
 


經過30分鐘的車程我們便到達了小樽,今天雖然有雪,但仍有少少的太陽算不錯了。
 
 




 


沿對大街行去運河,途中經過舊車駅,雖然氣溫不比早幾日在大雪山時候低,但因為真的十分大風,感覺真的十分刺體,真的好凍呀!!!可不可不要那麼大風.......
                                                                
 


今期無食到吉列豬............可惜!!!!
 
 




行了不久,真的頂不了!!!見觀光案在眼前,便即刻進去取暖~~~~~~

麻煩將黑貓KIKI寄番香港~~~~
 

毛毛終於冬完眠了,經過幾日的努力,看看她已變了小肥包!!!!連她毛爸都說遲早給她吃誇.....毛毛真的好大食,人仔細細,早餐基乎吃掉兩個飯團哦!!!


行下停下,終於到了運河啦!!! 嘩......不是麻~~~~~難道自己返了香港????連同黑貓BB合照也是一位香港女士忙,真的十分感謝!!!!



 




 


由JR駅至運河我們竟然都用了一個多小時......厲害!!!!!



 
 


今天只得4度但比在阿寒那邊更冷,風大真的不同!!!!!
 


時間差不多了,又是時候醫肚!!!!


汽水機........黑貓BB想買粟米湯.........但沽清了!!!!


我們揀了小樽運河食堂食午飯,這就可以就晒所有人的口味!!!!!
 


敗家的黑貓BB無論如何都要食三色丼,OH NO!!!!2580日圓就這樣沒有了~~~~~貴到黑貓媽媽心都痛埋
........成二千幾食個午餐!!!食完都不夠要吃毛毛媽媽的拉麵,唉.....也不想想那碗三色丼等於3個拉麵
 
你就食得開心啦!!!!!
食飽就去搞事!!!!!

食完飯一出飯堂就發現開始下雨,這也是我們來了北海道後最不好的天氣!!!幸好黑貓媽媽有帶遮,問毛毛媽有沒有??但她說有,但就放在喼內....那帶來有甚麼用??行不久,便發現有勁大粒的墨魚丸,雖然好飽,但不妨一試!!!可惜沒有細粒的好吃!!



 
 
 


太多料不是太好味!!!!!
 


去完郵政局買了郵票後,天氣越來越差。行到噤上下,發現找不到哨子店,真的有少少"O"嘴,無謂浪費時間決定看地圖.....哈哈.....

若有時間可以試下整一個屬於自己的玻璃飾物~~~~~
 
 
 
 


逛了那麼久都只是買了一隻黑貓玻璃飾品,見時間也差不多係時候向銀の瞳到High Tea,雖然還很飽,但為了Hello Kitty點都要一食.......
 
 


雖然話要去Hight Tea但點知行經炭燒元貝又忍不住要來一客.......連黑貓BB也吃不停,我想呢一檔真係賺唔少,做到手都紅晒!!!!


 


相隔不遠的店鋪就係北菓樓同六花亭,裏面全部都係人....人...人呀!!!我本黎都想買一舊黎試下,但見到噤多人真係一D衝動都無晒LU~~~~~~


Hello Kitty呀!!!!隔離就係銀の瞳,第一時間就衝入去啦~~~~但入到去真係有D失望,唉....原黎唔洗食都有得買個套Hello Kitty杯,仲要係420日圓一隻,相對已沒有紀念價值,high tea的慾望減到極低點!!!到最後係無high tea無買hello kitty杯!!
而黑貓BB亦令願食布甸,不過呢個布甸又真係好好味,雖然貴,但之後買番差唔多價錢的布甸都無呢個噤好食!!!個樽相反我有帶番屋企~~~~~~







呢個係芝士蛋糕好唔好食就唔知,因我唔知芝士,所以答唔到大家!!!不過我諗都應該唔差掛!!!


 


搞了噤耐出黎時已天黑,噤影又真係幾似我地尖東燈飾,不過緊係呢度好多啦!!!快手影完相之後我地要趕去南小樽駅搭由小樽開出的5:17分JA快速番去札幌,但原來短短的5分鐘路程,我地就好似經歷左生死噤,究竟我地遇到D咩???慾知詳情請各位繼續留意  ===> 北海道白色の聖誔親子遊 DAY 7 下篇  




3 則留言:

  1. 行咗成個鐘先到運河, 因途中要停低影相? 好似10-15分鐘就可以由JR站行到運河........
    [版主回覆03/05/2010 09:39:00]哈....我都唔知點解?? 加上有一個甩甩落落又咪咪摸摸的家庭,中途要係觀光處度餵細B食早餐....佢地影相都影好耐架!!!噤有咩可能唔成個鐘呢??

    回覆刪除
  2. 呢段路........第一次來的人,一定會用好多時間先行到運河,不停咁影相.真係要成個鍾.
    [版主回覆03/05/2010 23:15:00]係呀!!!加上又推BB車所以仲耐~~~~~~

    回覆刪除
  3. 我今年都係第1次去小樽, 真係用左好多時間行!
    [版主回覆04/06/2010 09:59:00]嗯....因為咩都想睇一餐呀MA~~~~

    回覆刪除