表情

2010年3月16日 星期二

北海道白色の聖誔親子遊 DAY 8 登別

北海道白色の聖誔親子遊 DAY 8    登別                       2009年12月29日 晴

經過昨晚的一役後,今日陽光普照!!! I love
Sunny Day~~~~~

今天就要離開札幌了,真的有少少唔捨得!!!下次係幾時先可以再黎,希望唔會相距太遠,真係要努力搵多D錢錢先得!!!!

今早好準時乘搭9:19分開出的JR前往今日的目的地 =====> 登別,亦是我們旅程最後一次住溫泉酒店,希望下次可以學下其他BLOG 友噤住多幾晚,不過首要係同黑貓PAPA去,其次係要中左六合數!!!

經過一小時多的車程,在歡呼下落車!!點解要歡呼????因為係整個車程最慘係熱到爆,黑貓媽媽就好些,只是除了外套就無咩,但黑貓BB就慘囉!!!熱到除淨件短袖底衫,但仍然滿頭大汗.........真係萬分佩服日本人耐熱程度!!


 
 


落車後再次要面對一次我們的大挑戰......樓梯!!!!!唉....再次証明我是對的,行李係唔可以攞太多,如果唔係會死架~~~~~~~~~~

幸黑貓BB大了,可以幫手睇下行李......


車神周再次表現 =====> 神力
 


幾經辛苦先搬晒,但聽日又要面對同一個考驗,死未..............等巴士時又要到必影的地方,黑貓BB話要同熊熊影......如果可以佢想騎上隻細個度,真係痴人說夢話!!!






等到噤上下,終於有巴士黎啦!!!我地今晚會入住較少香港人的名湯の宿 パークホテル 雅亭,呢間亦係噤多間溫泉酒店中最平的一間,雖然係好平,但唔對代佢唔好,這間酒店較層雲峽個間新,但服務亦相對係噤多間較差的,鬼咩D行李番到黎都要自己攞上去,真無話唔想死!!!! 但食方面就較合我地口味,房就係衰係自己手上,係咩???咪係自己貪得易....就去學人BOOK洋和室囉~~~~~攪到間房細到死!!!!
 

 
黑貓BB見到咩都玩一餐

弄好CHECK-IN後,當然咪洗想有房啦!!!唯有寄存個一大堆行李後,先到著名景點 ===> 地獄谷,但路痴的黑貓媽媽再次發揮個人本色,行錯方向,攪到兜左一個大圈,本係2分鐘的路程....但就........哈哈.....
仲要行左一大段路先發覺....問你死未???


 
 



之後唯有行番溫泉街再行番過去,眼見已十二點幾....先去解決個肚....但因時間尚早,好多商店都未開門!!!
 
 


有晒地圖我都行錯........


我地最終係去左淹本的西餐廳食LUNCH........
 


食完野行過一條街就到地獄谷......浴途D路都幾難行,因雪有少少溶,搞到變左冰!!!地獄谷隔離有個神社,但今次同行有人唔肯入神社,所以無得入去睇~~~
 
 
 先入資料館睇下先,仲要吸下暖氣~~~~~~~~~



好死唔死大佬唔知點解點左我地上去一條無路的地方,到依家都唔知上去做咩???只係知上去容易落番黎難.....仲要令我係北海道跌我第一次的路......真係痛到我!!!!


今次黎呢度仲想行去大奧湯,但沿路都行得幾艱辛,因為真係好滑....好在黑貓BB同我對雪鞋功能大都好少少,但另三個就慘少少......行到觀景台前已係極限,太滑啦!!!黑貓BB同我落左少少就發現唔可以再行,大佬仍努力....但最終跌鑊大.........我地再三考慮之下決定唔去大奧湯,唯有下次在其實季節再黎啦!!!
 
 


最勁0既就係車神周,佢一路抱住毛毛好似無事噤,仲用滑的方式落山.....勁!!行番去資料館,這時快那時遲......毛毛媽都要跌一跌......除左車神周之外,各人均要五體投地!!!!不過,最厲害係毛毛.....由此至終都唔知發生咩事???一路都係瞓瞓...瞓.....冬眠情況進入化景!!!


很喜歡這張照片,因好有詩意...



攪完一大輪又係時候去溫泉街行下同放底銀糧......


其實都無咩特別,但黑貓媽媽都買左Hello Kitty襪、巨烽提子乾、批杷糖...........行番酒店時經過泉源公園........黑貓BB你想去邊呀???






哦.....其實係泉源公園的間欠泉,唔留心睇都唔知呢度有個噤0既泉,好好彩剛好到她濆發..........................除夕時份當地人會係泉源公園對出的空地做祭典!!

 


 


沒有地方好去當然要返酒店享受下,一去到已失望因要自己攞行李.......之後發現地方細到.......幸運地搶到塌塌咪黎瞓!!!
 
 


無無聊聊之下醒起禽晚買的生果,一於攞黎食先.....不過,車神周一於去搵周公捉棋!!
 
 
 


係日本食生果就真係好食到無得頂,貴真係有她的道理係度。食完生果見都係時候去浸下溫泉先~~~今次已係第三次,所以毛毛一D都唔驚,仲要唔著衫周圍走,真係失禮晒!!!日本人對溫泉的水溫有一定的要求,但對我地黎講當然唔好太熱啦!!!所以今次因水溫的問題毛毛同黑貓BB都有機會出去浸露天風呂......登別的琉黃溫泉水質,係我浸噤多次覺得最舒服的一個!!
 


浸完後搵埋男子組,都係時候去食下我地今晚的自助晚餐!!






雖然呢度款色無鶴雅多,但口味較岩我同黑貓BB,起碼我又食了一碗白飯呀!!!長腳蟹雖然源源不絶,但我都係鍾意食咖喱炒蟹多D......
 
 


食飽之後再戰商店街,黑貓BB當然唔放過買雪糕的機會,我就買了BEER,諗住試下下晝係溫泉街買的特大蝦餅....點知???
好睇唔好飲.......


原先諗住再浸多次...但都玩到噤....都係算吧!!!!
 
一心諗住等9點的劇集,係就係等到,但睇睇下神探珈理咯就頂唔住瞓左LU.....我諗真係從未試過噤早訓.........




是日支出 :( 黑貓媽媽及黑貓BB )

酒店             ¥5,985 ( 大 人 )

                    ¥2,992 ( 子供 )

                        ¥150 ( 入湯稅 )

早餐                 ¥205

午餐                 ¥825

巴士                 ¥330

雜項

雪糕 + 啤酒       ¥465

扭蛋(Hello Kitty)¥300

蜂蜜糖                ¥315

Hello Kitty 襪     ¥500

Hello Kitty毛巾  ¥420

手信                   ¥315

巨蜂提子乾         ¥525

                    ¥13,327





5 則留言:

  1. 嗚嗚嗚~~~~~~好想去呀。。。。
    [版主回覆03/17/2010 20:10:00]去啦!!!去啦!!!要努力D搵錢錢....加油呀!!!

    回覆刪除
  2. 你間酒店真系平, 咁都搵到...厲害
    [版主回覆03/18/2010 11:13:00]呢間其實係 Mahoroba 美好霸溫泉酒店 集團其中一間酒店,原想BOOK Mahoroba但我個日佢遲遲都唔肯放D房出黎,係網曾有BLOG友介紹,所以就揀左呢一間!!

    回覆刪除
  3. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2010年3月21日 下午2:13

    真佩服你咁有心機mark低晒每樣駛費的價錢!
    [版主回覆03/21/2010 17:35:00]哦....我去旅行通常都有本簿,MARK低沿途0既野......噤長日子有D野真係好易唔記得,噤順便比自己大約知用左幾多,有D都無MARK度

    回覆刪除
  4. 我去咁多次都未去過登別,睇泉源又幾吸引.
    [版主回覆04/15/2010 08:57:00]你係未去過登別定未去睇過泉源呀???呢個我都係無意中係個遊行地圖見到 ( 當地印個張呀 )

    回覆刪除
  5. 我未去過登別又未睇過泉源.我成日都覺得去登別會好'side'時間,所以次次都無將呢樹列入行程................留番下次去law........咁先有籍口再去ma.

    回覆刪除