表情

2012年6月25日 星期一

関西賞櫻の行2012 Day3 和歌山。貓站長

2012年4月9日                                           関西賞櫻の行2012   Day3  和歌山。貓站長





今朝自然醒左,去到旅程的第三天,發現了一個對黑貓小妹的魔咒,就係想佢起身唔洗叫的,只要開著個電視轉去一些搞笑少少的節目,佢不出1分鐘就會醒同睇緊電視,百試百靈....死未!!!佢兩父女真係好鍾意睇電視,仲之係房就必開,仲要睇到哈哈大笑,不過,日本的電視又真係幾好睇!!!

搞掂好一切就叫黑貓小妹過隔離房睇下搞掂未,搞掂好就落去CHECK OUT,CHECK OUT時小姐話即時再入會另一間可以再平d,梗係唔諗噤多叫大佬入埋會,所以禽晚間房超抵,四人房8千幾,雙床房只係6千幾,所以點解要改行程呢!!!搞好晒就搵位食早餐,餐廳例牌多人,仲遇到唔少香港人!!!東橫inn的早餐款式多了些,不再只有飯糰、麵鼓湯同麵包,仲有蛋卷、腸仔同魔芋等等!!!



黑貓PAPA最鍾意食呢度0既飯糰同麵鼓湯!!


黑貓小妹就一副未瞓醒0既樣!!!

如果有人問我貓列車有無咩特別好睇,老實講係無!!!不過對我地黑貓一家黎講緊係唔同,鬼叫係貓痴咩,不過就難為了公公婆婆陪我地一齊癲囉!!搭來又搭去,都唔知係度做咩....
將行李寄存係酒店同食飽飽之後,睇到搭車的時間表,發現可以早些去早些返,跟手就可以改搭早D的JR到白浜,決定好行程我們一家就先出發去改時間,當然中間有些唔開心的事發生左,唔提好過提只能話帶住老人家加個唔醒的人會比激死,去到綠色窗口位置同小姐講話要坐貓列車,唔識講都唔緊要,佢前面有個大大的相,反上去指比佢睇,佢就會知入閘,因為貴志川線個月台就係JR裏面,一入閘就有貓腳印帶你上去架啦!!!其實我地來來回回都坐左N噤多次,所以攞一日PASS係最抵的,一張PASS都係650日元,因為要去兩個唔同站搵貓駅長,係呀!!係兩個,我地好好彩撞正新貓駅長NITAMA新官上任,不過就唔係係總駅,就係中途另一個站伊太祈曾駅,但我地去時佢未開工,唯等另一班車去搵左第一代貓駅長TAMA。

想知更多資料可睇呢個網址:http://www.wakayama-dentetsu.co.jp/

認住呢度入


裏面有指示的


跟住貓腳印無有怕


成條樓梯都掛滿晒有關TAMA的肖像


呢駅好細架咋~~~~


可以留意有關駅長出勤的時間表


一程都要360日圓架!!!


第一round就坐到貓列車,不過唔好彩係佢總站唔係係貴志駅,而係未開工的伊太祈曾駅







KIKI: 喂....放我出黎呀!!!!

KIKI: Wakaka.....




車上有印仔架!!


直正的駅長




呢架係玩具列車,但今日無開無得坐



未開工等一陣先再返黎搵你!!


黑貓PAPA今日唔知做咩,係噤玩無聊野!!!


有時間有體力可以試行熊野古道

仲有單車租架



有報道講新駅長架

又坐


沿途好靚架!!!!


下次要黎呢個公園,好多櫻花好靚呀!!!

因錯失左之前個班車,所以我地就浪費左好多時間,不過無計啦!!!唯有等來又等去囉!!!好彩唔係全部全特別列車,如果唔係仲死!!

好彩一落車就有驚喜比我地



依家都未到十點





好想買呢個鐘返屋企,可惜無得賣!!!



入左CAFE處坐下~~~~


仲有好得意的cake呀!!可惜我食得太飽啦~~~



成個駅都係貓黎架!!!


仲有TAMA專車


TAMA真身,不過郁都唔郁下


飲番杯coffee好過!!!連個杯都有佢個樣,我仲買左個暖杯返屋企呀!!!


跟住我地未到士多啤梨列車的時間,但發現係度等都唔係辦法,加上外圍已行了一圈無咩特別好睇,又唔敢行得太遠,所以決定坐普通列車去返伊太祈曾駅搵新駅長NITAMA

去度佢已眼仔碌碌噤當值啦!!!


仲起身同人玩,年輕真好!!
 

每隻駅長都有個頸牌刻著佢地個名,唔知重唔重架呢??


等車時,黑貓PAPA又發癲








走啦!!!坐埋最後一架
裏面無咩特別




接著就出發到白浜,因為太趕,所以由三個男人負責返東橫INN攞行李,我地就係JR駅等,係等待的時間裏,黑貓亦無唔做野,我就負責買D野食上車食囉!!!


待續....

下一站   白浜溫泉



5 則留言:

  1. SUPPORT !
    上年 11 月我同阿豪 & 君都去過. 好想再去哦............
    [版主回覆06/25/2012 17:15:23]係呀!真係好舒服!

    回覆刪除
  2. 你地無自駕? 聽聞你又準備返鄉下喎, 厲害
    [版主回覆06/25/2012 17:16:21]無呀!黑貓PAPA唔鍾意外地揸車的!計劃中未確定

    回覆刪除
  3. 貓貓車旅程又幾好播, 滿足下你, 但D貓係咪唔摸得架, 阿PAPA好有天份, 下次玩飄浮, 多D動作考下佢, 我估佢實得架
    [版主回覆06/26/2012 08:20:27]貓貓無得摸架,老個隻仲一日到黑瞓覺,不過,黎睇下都好!
    唉,佢就係話飄浮太辛苦,先噤影囉

    回覆刪除
  4. 啊. . .櫻花妹妹. . . .
    [版主回覆06/29/2012 11:26:14]櫻花妹妹日日陪位黑貓一家

    回覆刪除
  5. 點解我見你著住嗰件紅色外套好似好厚咁,都四月啦仲係好凍咩?
    [版主回覆07/07/2012 23:06:59]早晚凍,出太陽就熱!係大阪凍些,尤其機場附近特別凍過人

    回覆刪除