表情

2012年6月20日 星期三

拋夫棄女泰國行 DAY 2

2011年5月26日   晴   /   雨               拋夫棄女泰國行 DAY 2



一早起身先黎個早餐先,泰國的酒店大多都包早餐的,所以呢幾日都可以慳番D早餐錢!!!!
仲要係勁多選擇,唔洗驚餐餐食會悶囉~~~仲要見到鬼佬臨走攞住生果同YOGA走,我地有樣學樣噤攞返D上房食!!




食完早餐返房攞野之後,我地就出發去今日的目的地China Town,仲要學人走去坐船仔TIM~~~

酒店大堂都好大.....



先要坐BTS到SATHORN呢個站改坐船....如果想返黎都坐船仔可以買來回,噤會平些!!! 但我地只在過隱,所以搭一次就夠啦!!!




每人都係25BAHT


上船啦!!! 其實坐坐下都幾悶架~~~所以要周圍影相解悶....






當我地坐到噤想下就開始......落雨呀!!!仲要係狗屎個隻......OH, NO!!!


因黑貓是日著左長裙,所以一落船就要做一些不雅的行為,就係將長裙變TUBE TOP,唉....好彩有班好姊妹幫手圍下咋,如果唔係真係蝕低晒!!!原先想等雨細少少先行,因為由碼頭去CHINA TOWN都有一段路仔要行,但等了又等....都無細過,噤為有行囉!!好錯原途都有些地方有瓦遮頭。

嘩....唔知係咩魚??



因實在太大雨啦!!!我地去左林真香老舖掃完貨就搭的士返酒店LU.....原先今日想食海鮮,因一場雨打消了!!!

IMG_0398

開始發覺我地四個係唔適宜一齊去旅行,尤其我地D老公每日都會提心跳胆,因唔知幾知又發癲勁買野,明明林真香香港周圍都有,平時可能唔會噤,但四個撞埋一齊就會噤....一箱一箱噤買...係唔癲架??? 答案:係!!!!

打的回府後,再裝下身,HEA下....無聊下!!!


呢張係我瞓左兩晚,但晚晚都有唔同人陪瞓的床!!!


即時拿拿臨換過條短褲再出過去!!!


搞完一輪就搭的士到Central World搵食!!!

呢度都有鼏泰豐,問你死未??


當與到選擇性恐懼時,就見到咩想食咩就入去好了,如果唔係餓死都未有得食!!!




好肚餓呀!!!究竟幾時先有得食呀???





梗係有我的至愛椰青啦!!!


食飽就去information 度睇下有無折扣咭!!!同搵下想去的店舖

之後當然係行街shopping啦!!!



每論點都會入BOOTS放低銀糧,而我就最愛她的香芧massage oil


行到累累地又走去食下午茶






每日必會去NuRaYa朝聖一番,其實係唔係噤多野買???又唔係,但好似上身噤點都要入去行~~~


係泰國的THANN買野係平過香港,所以又點可以唔去呢??




泰國的商場幾好,有噤正的地方比客人休息!!


係泰國唔少得同麥當奴叔叔影番張相

跟住我地就去左一個唔記得叫咩名的商場,黎呢度的目的係幫細佬佬搵個日航袋囉



買完之後我地又去左BIG C度入手信同食飯,呢度有好多自由行,佢地仲話比我地知邊D野平,我見到好多香港人真係好似D野唔洗錢噤,係噤買.....


之後揀左呢度食晚飯,原先見到有好多海鮮想買返去酒店煮,但最後都敵唔過個"懶"字,取消左行動!!!



叫左餸之後我地又開始數下自己淨番幾多錢....仲要夾番公家錢!!!買野買到財散人安樂噤~~~~今日先係第二日咋!!!



 先黎個炸豬皮,好好味呀!!!

 
 

食完野返酒店,睇下第二日的戰利品有幾癲先得架!!!



呢D係黑貓的!!!


當然影完戰利品沖完涼又到竹戰的時間,我地次次都會帶呢副旅行麻雀,死未!!


仲要做下MASK...嚇鬼死!!

沒有留言:

張貼留言