表情

2012年6月20日 星期三

拋夫棄女泰國行 DAY 3

2011年5月27日   晴                                        拋夫棄女泰國行 DAY 3

話噤快又到第三天,今日我地會去翟道翟,呢個地方就好似廟街噤,但就大過好多倍,有好多道地野買,價錢亦較平宜,當然係要講價啦!!!! 但人流亦相當雜,係呢度真係要小心銀包財物,黑貓亦差D比人搶相機,詳情係文中會提及!!!真係有驚無險~~~~~

照慣例食完個豐富的早餐,我地就搭的士出發到翟道翟,係曼谷搭的士相對黎講係好便宜的,加上我地有四個人,搭BTS的錢同搭的士差唔多,所以當然會選擇舒適的方法啦!!!





都唔記得搭左幾耐車,就到了,我地先去藝術區域

好靚的畫....太大噤知點可以攞返香港,同埋都唔平架!!!

因太熱太晒,要去鐵皮屋遮一遮太陽先~~~~~間唔中入下商店過冷河!!!


勁投入睇野....手上已一袋二袋啦!!


天氣真係好熱,係時候食下椰皇雪糕降下溫先!!!


料自己揀三款!!!


跟住繼續行!!!


當我地行得差唔多的時候,諗住去JJ MARKET食晏晝時,就係呢個時候,突然有個男人不停係我身邊行來行去,我地已不斷避開佢,之後黑貓無謂意,突然呢個時候,張小姐從後撞開個個男人,黑貓當然呆一呆,諗緊張小姐做咩??因佢好緊張噤捉住我手肘同手上把縮骨傘,個男人講左幾句駡人的說話就走左,之後先知原來個個男人從後捉住黑貓的相機帶,比佢地見度,即刻衝前撞開佢,真係嚇鬼死!!!!經過呢場小風波我地已無晒mood,即刻搭的返酒店!!!

又係放低晒所有戰利品,我地就再次出發度Central World食野,住係呢度有個好處就係夠方便,雖然出入我地都會搭的士,但勝在夠近,的士都唔會太貴!!!今日我地揀左去好出名的Mango Tree度食正宗泰國菜,我地黎左噤多日,終於食到生蝦同蟹啦!!!因為梁小姐腸胃唔好,我地唔可以周街食野,因為真係會出事!!萬試萬寧~~~~~



呢度HIGH度用IPAD做MENU架~~~~~


裝修好靚~~~~


又等食!!!!!

唔係好辣的功冬蔭功

好好味!!!


呢餐不算太貴,以3.89來自都係食左港幣3百蚊度!!!

因為頭先D野份量唔係好多,對我地呢四個大食的女人黎講唔係噤夠喉,所以要去食甜品!!!!食咩??咪係去好出名的雪糕店食雪糕囉~~~~呢次唔肥都幾難!!!

樣樣都好想食...噤點好


幾勁!!真係食晒架~~~~~~

今晚我地約左係Central Point做 SPA 所以食飽飽之後就去返超市買聽日攞返香港的生果,係無睇錯係生果,我地買左芒果、紅毛丹,如果可以我地係想攞榴蓮番去的!!!! 哈哈.....一班變態的女人!!!

個天好靚!!!

用來拜四面佛的花,因張小姐要還神,我地路經就陪佢入去!!!

嘻嘻....有成龍睇!!

因頭先食得好飽,我地無咩食慾,買完野就返酒店放低晒,先出發到central point做SPA,今次我地好好彩一早係網上訂左,有買一送一的優惠,即係每人半價!!!
我地揀左好耐都唔知揀邊個好,最後就一不做二不休,揀個全套服務做足三個鐘!!!


先揀香薰油,我地一致揀左我地最愛lemongrass,一於做豬扒!!!



係揀服務時,先飲杯茶抹抹手!!!




先黎洗腳...幾搞笑!!!



如果比我揀我鍾意上次個間,但已唔記得叫咩??因為個次好獨立,每人一間房之餘,唔洗走黎走去,今次按完腳就行去一間房做礳砂,之後兩個人一間房做全身推油,無噤relax~~~~當然呢個按摸浴缸我地無揀到黎浸!!因為唔想搞到噤鬼夜!!!


做完SPA搭的士返酒店,途中噤岩撞到緦統大選選夕,塞晒車
返到去食左長柄榴槤做宵夜就瞓LU~~~~~


是日戰利品,有好多大象T恤,因應在港的兩父女要求買的~~~~


仲幫家姐買的合家歡T恤...都唔平要成二舊水!!!




沒有留言:

張貼留言