表情

2012年6月20日 星期三

拋夫棄女泰國行 DAY 4 完結篇

2011年5月28日   晴                                        拋夫棄女泰國行 DAY 4

今日是旅程中的最後一天,我地也沒有甚麼特別的地方想去,所以過左一個好HEA的早上!!!先0歎番個靚靚早餐先!!


!跟住就返酒店執行李!!!睇到我地D行李,包補黑貓PAPA一定嚇呆!!!


四人行李!!!




我都有噤多,問你死未!!!

執好行李後,無事做就同張小姐上頂樓游水,黎泰國唔游水好似無奶油,玩下水都好!!!其他兩位就無興趣,噤就兵分兩路,之後佢地都有上黎HEA下,個景都唔差架,影下相傾下計都好正。

 


泳池雖然係細左些,但都幾爽,又唔怕晒黑,幾好!!!




游完沖個涼眼見仲有時間,就出酒店附近行下


原先諗住食野,點知我地呢四個骨精引唔住走左去做foot massage,連上機呢日都唔放過去!!但可惜噤遲先發覺有間噤正的店在我地酒店附近,蝕晒囉!!!!間SPA真係好正,環境清優、服務態度好,質素噤好開頭仲以為會好貴,但唔係仲平過第一日去個間,如果一早知禽日就唔去Central Point啦!!




洗腳的地方



劉小姐就唔做foot massage見有修腳即轉軚!!







DA姐又開始佢發瘋的狀態,一掂就笑唔停!!!


油得幾靚,手勢好好呀!!!


大家認住啦!!下次記得要黎呢度!!




沒有留言:

張貼留言