表情

2012年7月5日 星期四

関西賞櫻の行2012 Day 4 白浜 • 大阪心齋橋

2012年4月10日                                          関西賞櫻の行2012   Day 4  白浜 • 大阪心齋橋



回講到黑貓同黑貓PAPA由とれとれ市場步行到白浜駅,在沿途中不怕會迷路,因大致有車的指示牌話比你知大約方向,亦有好完善的行人路,基本上不難。大約25分鐘不夠便到了,我們還有時間在周邊的手信店走走。

日本人建屋是這樣的

時間到了,我們也是時候完結和歌山這一邊的旅程返回大阪,真的有些不捨。希望再有機會到訪。大約三個多小時的車程,人流雖然不多,但因不怕有人同你迫位子,所以坐得十分舒適,基乎1人佔兩個座位,車程上不外乎飲飲食食同瞓覺,黑貓亦繼續煲劇加睇景。

唔知好唔好飲呢??


今趟坐的是くろしお Kuroshio到新大阪


每人多謝盛為5,130日圓



開餐

黑貓小妹霸佔了兩個位置,她說一陣要瞓覺

此車只到大阪,而我們今次坐JR難波旁,所以要在天王寺駅轉車,撞正這裹裝修我們又拉著行李都極之不方便,幸接下來只是返香港前一晚再移動。後發現在新今宮轉車便不用上上落落,只要過對面月台便可!!!



幾時可以坐呢???

幾經波折先到酒店,因在JR駅沒有清晣的指示,得到站長的幫才發現原來真的那麼近,今次會㨂呢間 ホテルモントレ グラスミア大阪 係因為噤岩在聖誕前agoda推出限時優惠又加上有三人房,價錢抵到爛(有噤3人房都唔洗千二蚊)即時快手訂了她,加上又近心齋橋,必無她選。連黑貓PAPA都話,嘩!!媽咪你今次真係好落本喎,其實唔係!!只係噤岩平JA~~~~~

酒店裏有間教堂,呢個係佢地的特色



差D都搵唔到個制


保安都幾嚴,要拍咭先可以入走郎



我們的房,三人房就大少少


終於見到白色之外的顏色


For Kids的貼心服務


小童用品,不過黑貓小妹無用到


安頓好了便出街覓食,因天黑的關係第一次永遠都搵唔到路,好好彩撞到放工潮,又撞到兩位熱心的青少年,他們一路帶我們去到心齋橋先放低我們,真係萬分謝意,後我們發現可以行地下街仲多野睇,不過都係個句無咩時間。

必影位


因老人家唔食蟹,黑貓PAPA更加唔食,黑貓只好買呢個黎食,不過都貴左!!仲要加個黑貓小妹黎搶食,真係殘念!!!


得噤少都要成600日圓(如果我無記錯)


見到呢個當然唔會放過


兩個又食

老實說帶住老人家其實無咩岩佢地食,加上晏晝又食左刺身壽司,所以一定唔會再揀佢,想試大阪燒但佢地又無興趣,最後揀左咩做晚餐???就係拉麵,係黑貓最唔鍾意的一項食品,如果有得揀都係食烏冬囉....可惜無!!!

雞泡魚諗都唔洗諗


就去左都唔係話到噤好食的四天王

味噌叉燒拉麵


好搞笑又幾似喎

食完就周圍行下,見到藥店當然要入去潮聖下,搵下有無日版的鵝羅納英膏,但竟然比班皇蟲掃晒,雖然平每樽4百幾日圓都唔係噤,我都咪見過要限住每人買幾多樽,買唔到無計,當黑貓逛時,黑貓PAPA就入左機鋪潮聖,但又係失望而回,佢話依家無咩好GAME出喎。眼見老人家出現疲態,只好打道回府!!!

呢個時候見到呢個


黑貓小妹當然唔放過話要食喎,又真係幾好食!!!(佢只係肯比少少我食下咋!!)


地下街有呢個


跟住行到差唔多時,比黑貓PAPA係地下街發現了咖喱,話要食!!!我都話佢返到鄉下好似生漬噤!!!唯有我陪黑貓PAPA食咖喱飯,其他人回酒店先!!!

隨便加配料


白菜漬物好吃,又係冰水......

不過不失的咖喱豬扒飯!!!



食飽回酒店休息,明天是我們旅程中唯一一次遇到落雨要改行程,原先想到嵐山坐小火車,見天氣報告話會落雨(仲要大個隻),唯有取消行程,加上老人家覺累所以明日只是去水族館,亦是黑貓小妹最鍾意的行程。

2 則留言:

  1. 櫈仔人出沒. . .
    [版主回覆07/06/2012 17:19:44]哦....只係用黎看門口用的!!回鄉時買JA~~~~我都覺得卝海道D野會好食D,所以話之黑貓PAPA唔食,點都捉佢陪我食

    回覆刪除
  2. 日版的鵝羅納英膏我都有買, 又唔覺得好好用, 好鬼痴立立. 我在大阪見祖國人民買最多是牙膏
    [小肥羊回覆07/21/2012 14:36:25]我識D人特登系韓國訂人參味既衛生巾
    [版主回覆07/11/2012 16:15:44]O...有時黑貓小妹爆擦還皮膚唔好,薄薄揸佢就ok。我都唔知牙膏係唔係噤好用,但我朋友話佢都有買,好過舒適達喎!上次我識得一個服裝指導,你諗唔到佢掃咩!係掃衛生巾,嚇呆隔離個個男髮型師

    回覆刪除