表情

2012年2月11日 星期六

齊齊整餅過生日

2012年2月10日    陰天間中有雨



早前在團購買了一些學整蛋糕的coupon,今日便相約了幾位好友齊齊去學整黑森林蛋糕,剛好遇著當中兩位好友的生日正日,故無份出席蛋糕班的便在之後出席飯局約會。

在指定時間晚上7時準備前往在旺角的蛋糕班,老實說真的十分討厭出旺角人又多又迫,尤其在這放工的時候就簡直比恐更難受。幾經辛苦先可以上到去 (連搭LIFT都要排出街外)。


穿好圍裙便準備開始打蛋,在今次的課堂中,我發覺黑貓BB大過了很多,尤其在看她整作蛋糕時的樣子便知道了。





他是我們唯一來玩的男仕 ====> 兔仔叔叔





大家都好比心機的進行呀!!!打蛋打到噤上下就要加入砂糖同乳化劑


打好之後就將低筋粉同可可粉放入攪拌,黑貓BB你洗唔洗開到噤0既樣呀???

要輕輕力同快手地攪勻,否則蛋糕內的空氣就會走晒,蛋糕就會唔好食架啦!!!!



搞掂可以放入焗爐啦!!!唯免大家調亂蛋糕,每人都有個編號架!!!!我地係5號仔


係等待的時候,我地就開始整圍邊的火朱古力火焰。



猜猜那個是誰畫的???






這是我和黑貓BB一齊畫的
 



乾了便可以整佢出黎啦!!!

 



就係呢個時候睇下個蛋糕焗到幾高!!!



出焗啦!!!!有晒編號就唔會認錯自己的


睇下個蛋糕發得幾高~~~~


切餅皮 = 偷食時間到了


話噤快就將個蛋糕一開二,當然用刀要黑貓親自出手。



依家開始可以裝飾個餅啦~~~~

 


 


 


大家都好專心噤做野呀!!! 連黑貓BB都係哦......

 


蛋糕完成了,都有板有眼架!!唔差過外面賣個D~~~~




黎個大合照先~~~~~



整完蛋糕就去左旺角個間和民食,但估唔到成八點幾九點,我地都要等成個鐘先可以入席,本黎就唔洗等噤耐,只能講幫職員無能!!!仲要係威逼下先較快攞到座位,唉......呢D咪係香港服務態度囉!!!

 


 


因大家已餓了,故不多詢問下黑貓已快快手手地點好了餸,在等食期間,黑貓PAPA又繼續發揮搞事功能,化身雷射眼



話噤快就黎餸,呢個係和民的好處 ===> 快

 


 


 




食到噤上下黑貓BB學人打機,但打到依嘩鬼叫,因發覺唔可以大叫,所以一大叫就要冧實個咀都幾搞笑





係時候切個蛋糕先!!!!






祝兩位大姐仔心想事成,想個樣得個樣!!!


辛苦製黎都係為左食...呵呵....




1 則留言:

  1. 嘿 . . 女大18變. . . 貓B系唔系要改名. . 哈哈 ^ ^ - 你呢個, 有D Blog 聚餐feel . . . 不過和民. . .仲得嗎? ?_?
    [版主回覆02/15/2012 12:46:11]係,我都覺似blog友聚餐!和民一般啦!多人食可以揀多些價錢又平之餘可以坐耐些,切餅唔洗加錢呀嘛!
    你講個個問題,我都有諗過,不過唔知改咩名,等我諗下先!

    回覆刪除