表情

2012年2月10日 星期五

甜蜜の東京、箱根行 Day 4 Part I

2011年1月27日   晴                         

           甜蜜の東京、箱根行  Day 4 Part I






今日一早起身早餐都唔食住就走左去築地潮市,黑貓每去一個地方最鍾意就係去潮市,因為可以睇下當地人的生活情況,在東京只能到築地,加上她就快要搬啦!!!!趁未搬前再來朝聖下。


我們繼續乘搭地下鉄,在上班時間東京同香港一樣搭任何交通工具都慘過嘔。前往築地不難一出地铁口便見到這一座似清真寺的建築物,築地便在這附近了。



行了入內巷,見到不少新鮮的海產類,真係恨不得買回家,不過只可以諗,死左條心佢啦~~~~~


蔬菜同漬物也不少呢!!!不過今次黑貓無發癲沒有買"大根"回來,只是很忍手買了紅豆讓奶奶可以在新年時用黎做紅豆糕!!!!

看見了不同用途的刀,當然黑貓也沒有帶回來,皆因沒有銀糧。看師傅十分認真地礳刀呢~~~~~

行了不久,我們當然見到我們今早的早餐,蟹我沒有吃到,因黑貓PAPA不吃,我當然不會那麼蠢買來自己吃,否則一陣真係咩都食唔到,咪蝕晒囉!!


我們要了一個燒元貝

在等待的時候,黑貓好手多就去打開了商鋪的箱,看看是甚麼東西??? 一開便"嘩"了一聲,好大條三文魚了,如果整條比我攞走就好囉!!!


玩完不久就食得,好鮮,好好味呀!!!!


日本樣樣好,就係呢樣唔好,可以食鯨肉,係呢樣野我永遠都接受唔到!!!!!

行左一陣就見到有水果檔,雖然都唔平,但最終我們買了幾個青森蘋果同士多啤梨,鬼叫答應了在香港的黑貓小妹買咩!!!今次無得黎已勁不高興!!!!


買完野就到我地主打的早餐 ======> 壽司,事實你問我入了那一間,我老實說真係不知道,我們只是隨意地選了一間便進去了,因為材類新鮮差極都有個底,最起碼不會中伏呀!!!

這類有指定的套餐價錢也較散叫抵,因師傅是按當日的食材而定的,但黑貓PAPA最愛此終是三文魚,加上黑貓要吃海胆呀!!!不散叫對不起自己呢~~~~~

好食到要比十個讚呀~~~~~~

到黑貓的海胆,雖然沒有多到漏出來,但新鮮情度同香港真係無得比呀!!!

再來一碟呀,唔該!!!!

同場加映 ====> 毛蟹味噌湯,真係整隻蟹上,係香港邊度有可能!!!仲要平到你唔信呢~~~~~~

臨走離開築地時又有串燒呀~~~~又食!!!

凍到死的時候可以飲杯熱的清酒簡直大快人心,可惜黑貓PAPA唔好!!!

築地遊不經不覺就完成了,走時發現了這個,到依家都唔知係咩???希望有人可以答到我呢!!!走時除了見到這個還好好彩比我用一千YEN買到了三合的富柿餅,好好味呀!!!!

沒有留言:

張貼留言