表情

2012年2月16日 星期四

甜蜜の東京、箱根行 Day 5 完結篇

2011年1月24日   晴                     甜蜜の東京、箱根行  Day 5 完結篇


不經不覺又到了最怕的一日,就是離別童話回歸殘酷的時候!!! 不想也沒有法子,唯有再努力工作,儲定銀彈再回歸!!!

今天只得半天的時間,我們先利用早上的時間,去了一個也是有東京地標的地方,那便是位於淺草的雷門寺,大家可能也對這地方很熟識,來過東京的大多數也到過這地方,但上次黑貓PAPA到日本時,東京只是留腳位,今次真正停留,那有理由不帶他來走一圈呢???

先係地下街食個早餐先,我選了月見烏冬 (每次都好鍾意食)


嘻嘻....見到呢個好搞鬼的路牌,叫我如何不忍口呀????



少少的紅葉呢...仲係心型!! so lucky~~~~~

好快就到左雷門的正門口,裏面有好多商店,經過後才到大殿!!!點解黑貓PAPA堅持要到雷門???原因好簡單,除左未黎過之餘,仲要因為佢的姓氏,大家估下啦~~~~~~

楊柳

有好多野買,不過唔係我杯茶,最初想買兩個細的雷門燈爖,但黑貓PAPA話唔好掛係門口,唔吉利喎!!!係...係...係...大師你話咩咪咩囉!!!



終於入到去啦!!!其實真要感謝個天,每一天的早上及下午都好好天,只是晚上落毛毛細雨!!!可以令我每一天都影到好靚的相片。

好大隻草鞋呀!!!!

唔該洗下手先好入去呀~~~~~

黑貓PAPA覺得好好奇裏面有咩,其實係.......

幾時先起好呢???等我又有籍口再黎呀MA~~~~

許願牌!!!

有韓式燒肉,可惜依家大早啦!!點食得落呢???

仲有新鮮食品賣呢~~~~

睇下幾搞笑,真係好想買番個,但黑貓PAPA叫我咪發癲啦!!!其實有無人攞黎用架呢???用又用黎刷咩???

行過好想食呢個和牛薯餅,雖然極度熱氣,但唔驚呢幾日早晚都有飲清熱酷,係日本真係唔少得清熱酷,所以無有怕!!!


之後行過呢度又買左米餅黎食,不過硬過我條命呢~~~~~

轉個彎又見到有鯛魚燒,有好多唔同口味仲有和栗,我們當然唔會錯過啦~~~又買了這個來吃,真的很好吃呀!!!

好快又行完,出發去上野,臨走前見到噤0既建築物,有無人可以話我知呢舊係咩????


靚靚壁畫

我地又黎呢度朝聖下先~~~~


黑貓PAPA最鍾意個隻GAME裏面的公仔

仲有鬆馳熊同牛奶熊

宮騎駿的主要人物又點會少呢~~~~


好想攞番晒返屋企,不過,無地方放呢!!!

繼續去最後衝刺!!!


好食的牛扒呢~~~~500G都係2千9百YEN咋


行完上野又係時候返池袋啦!!!諗左好耐都諗唔到食咩,跟住就係酒店附近見到呢間貓CAFE,諗都無諗就衝左入去,如果你係一個愛貓的人,千間就唔好去早前我去個間,要黎就黎呢間,睇落去就知點解!!!!


呢度環境好舒服,有貓玩具比你同貓貓玩


貓貓比你任摸唔嬲!!!

每個人仲可以有一包貓小食,可以用黎餵貓貓,D貓好鍾意食架!!!

呢隻掛住瞓,有野都唔食

哎喲!!KIKI做咩比人困住左係度呀????

貓貓仲可以任抱,開心死!!!

但都依家都唔明點解日本D貓貓可以噤大隻???唔通佢地D糧營養高些???

唔好以為個1千日圓只係入塲費,呢度仲可以免費飲野同食野架!!!


玩貓現得悶悶地可以打下WILI


仲有電腦比你用

但我地仍然係繼續玩貓





不停搞佢都係噤

比野佢食...都係噤!!!


噤整佢都唔嬲....乖到呢!!!

再比KIKI噤壓法都無問題


黎個GOODBYE KISS先


呢度好易去架咋

玩得差不多又係時候返酒店攞番晒D行李,行李唔係好多,之前仲要極速買左個PORTER袋!!

仲使好依依不捨,都要搭N'EX去機場囉!!!當等車時,噤都比黑貓PAPA撞到人,不過又係個句,人地識得佢,佢唔識得人囉!!!


因為頭先掛住玩貓,野都無食到,唯有買幾個飯團係車上食!!!


黑貓PAPA幾快手就將佢的至愛掛係佢部PSP上面

去到機場CHECK-IN時遇到一些不如意的事,想偷D時間逛下都唔得,只可以影下黃昏景!!!如果唔係因為今次有張機票係免費,我諗我都唔會再揀坐達美囉!!!

因頭先無咩點食野,所以食少少野先上機!!黑貓PAPA揀了拉麵

比左錢錢,佢會比部機你,整好左會晌叫你去攞!!!



我就係食呢個旅程無食到的吉列豚肉

臨入閘前影番張大合照先!!!

夠鐘上機啦!!!

話噤快又食野...食過唔停!!!

黑貓PAPA要左雞

我就要左牛,味道麻麻

無聊!!


~ 完結 ~

回顧戰利品


食物篇


係箱根買的福袋

用品篇

黑貓小妹的手信

2 則留言:

  1. 嘿 - 呢舊係 -Asahi 朝日啤酒總部 - 高嘅系參照泡沫滿溢的啤酒杯的樣子而建的二十二層建築"朝日啤酒塔" , 和由著名設計師菲利普・斯塔克以"火焰素材"(金色嘅) 設計的"Super Dry Hall"。 ^ ^ 你地又玩一日貓. . . 同類真系唔同咁講. . .哈哈哈 ^o^
    [版主回覆02/21/2012 14:38:59]oh....i c!!!無計我地係貓痴見到噤0既情況,好難控制唔玩貓^^"

    回覆刪除
  2. Son Cheung 正 義2012年2月20日 晚上8:36

    ♥ ~ ~ ~ Happy year of 2012 ~ ~ ~ ♥

    回覆刪除