表情

2012年2月10日 星期五

甜蜜の東京、箱根行 Day 4 Part II

2011年1月24日   晴                                甜蜜の東京、箱根行  Day 4 Part II

食飽飽,跟住就去我今次的另一目的地方==>三鷹 の森,上次已好想來,但因時間行程未能配合,所以咪又有一個藉口留待今次到訪囉!!!!
來這這裏很簡單因地下铁已有一個駅叫作三鷹駅,只要去南口,在那裏等待貓巴士便可到達門口了。

 

有靚靚的花店~~~~


認住呢個招牌啦!!!不過要小心,呢架唔係shuttle bus,搭車係要付錢錢的,可以買來回或單程,同埋佢唔係一程到中途會有其他站所以要睇清楚先好落車,我地就選擇左買單程,因下一站係吉祥寺!!!!貓巴士唔係真係成架貓巴士...大家唔好誤會呢!~!


去完築地黎度呢處都只不過十一點幾,十二點都未夠!!時間控制得好好!!!車程都只不過10分鐘左右~~~~~


到啦!!!到啦!!!!呢度只可以係外圍影相,裏面係禁止拍照的,為左保有香港人的名聲,記緊要守規距呀~~~~~



呢度的入場票係要在香港JAL旅行社買定呀!!!仲要諗清楚邊一日,否則就黎唔到,當然如果大家日文好叻的話,可以係日本的7-11裏面用售票機買票,自問黑貓日文的程度係接近零,所以都係乖乖係香港買定票好了。


KIKI : 我終於回到家鄉探下D老友囉!!!!




呢度環璄好好,周圍都可以見到蘆葦同九尾草!!!天氣好到令人好舒服~~~~~



太多人了,不宜久留!!!落去shopping下先~~~~~



KIKI : 喂! 你做咩偷望我呀????



雖然岩岩食完野無幾耐,不過見到野食唔食好似對唔住自己,所以再食!!!!


好靚,我好鍾意噤類型的設計!!!



有蛋糕呀!!不過食唔落~~~~~留待下次黎時先品嚐!!



我食雪糕,黑貓PAPA就飲羅宋湯!!!


呢度0既場境係唔係似曾相識??? 係唔係好似KIKI的家呢???所以最後佢選擇留係呢度....嗚嗚...



 

好多煤炭屎呀~~~~~~




行完三鷹の森後就走去隔離的井の頭恩賜公園,係無錯係隔離,呢度係睇櫻花的勝地,亦有好多港人黎呢度拍照婚紗照。


呢度好舒服,點解香港無呢D噤休閒的地方架??????


夢想的屋子是要這樣才對架!!!!可惜比我中左六合數都買唔到...................無言!!!


當櫻花滿開時,場面一定好靚!!!



行去吉祥寺途中看見這間叫芙葉亭的地方,是專食法國料理,如果有多餘時間可以黎試下!!!



日本的小學生,點解個個都可以有錢到買呢種書包呢????我想買個給黑貓BB,但唔捨得貴到無人有!!!


這是我在三鷹の森的戰利品


突然好想食MOS BURGER,當然係日本食係正過香港食,因係用國產牛造的!!!但黑貓PAPA話唔食喎,想食咖喱,所以佢陪我食完,一陣到我陪佢食!!!





嘻嘻,食完走過隔離食COCO咖喱!!!




同場唔該加多幾隻炸蠔 <===== 黑貓其中一樣至愛食品之選



食完野行多一陣就回巢囉!!! 搭JR返池袋途中黑貓PAPA累到要恰一恰,真係辛苦黑貓PAPA要背那麼重的背包 ( 朝早買的森青蘋果 )


返到酒店放低晒D野,抖一抖再出戰 (住呢間酒店都係一個好選擇,或者我地兩個已習摜行路掛,所以一D都唔覺離JR駅好遠 )

今次黑貓PAPA唔放心話要噤樣袋住喎!!! 唉.....KIKI你唔好再走佬啦!!!


幫完個客買BB衫(我噤大個女都咪試過噤樣做豪客,買野唔洗睇價錢,就噤洗左8千幾蚊港紙黎買BB衫),行完一陣見到呢種比人坐的東西,我地噤都可以玩一餐!!哈哈~~~~~都幾好承托力!!!


行完街街後,諗極都諗唔到食咩???因為真係唔餓,所以決定係便利店買cup noodle食,同場當然加演埋係地下街買的甜品啦!!!只係買左一個蛋糕都幫我整得好靚,不過,就真係有少少唔環保的感覺!!!明天就是這個旅程的最後一天,又要回港搵銀!!!!

  

1 則留言:

  1. 嘻嘻 . . .packing 喺我地鍾意日本嘅原因, 真系好唔環保 . . . 但無辦法, 鬼整佢要咁靚 . .. ^ ^ 三鷹 の森 . .你真系好忍手噃 . .. 讚 !! 去到吉祥寺都唔排隊食牛肉球 ?? 又留底d 藉口 ?? ^o^
    [版主回覆02/16/2012 12:10:14]無錯係!!! 不過,早兩天黑貓PAPA才說:[ 媽咪,每次當我想去峇厘、蘇梅時,你就會快人一步話訂了幾時幾時的機票去日本,邊夠你快呀!!!]
    我想為了滿足下黑貓PAPA,去完今次的大板行都要冷略下,陪佢去下第二度先,如果唔係命仔唔長!!!

    回覆刪除