表情

2012年2月2日 星期四

北海道白色の聖誔親子遊 DAY 13 Mother Farm Part I

北海道白色の聖誔親子遊 DAY 13   Mother Farm                                       2010年1月3日 晴
經過禽晚一晚勞役後,今日一早就要起身出發攞車,有心水清的朋友就會知道我地個張JR PASS係未用盡的,但當我出發前已係網上check左一大輪,發現如果我地為左慳個少少錢坐佢個shuttle bus的話,除左無時間玩之餘,仲要累死.....黑貓媽媽仲想長命百歲,所以同毛媽商量後都係決定租車算吧啦!!!

以東京JR駅為例:

先要由東京坐JR =====> 君津駅 ( 請係 10:40前好到啦!!就shuttle係呢個時候會開車 ) =====> 跟住坐40分鐘送迎巴士 =====> Mother Farm ( 11:20到逹 )


晨早的池袋人不算太多,唔知係唔係好天的關係,整個人都好清爽!!!


今次我就係ToCoo度租車仲要試下日產車,不過,依家諗起真係超後悔,因為無論服務同車的質數同Toyota相比真係差左D,尤其個GPS同BB seat真係要唔要都擺!!!池袋個個日產真係幾難搵,好彩出發前問左Hotel個哥哥仔,佢比左個地圖我地先搵到咋,因為都行到好民宅位置!!!

搞左一輪之後 ( 服務態度真係無謂講!!! )我地終於可以出發啦!!!今次呢個旅程0既路費係超過我地之前所行的錢,淨係由東京上橋到呢度都要先付出700日圓!!!!真係住係城市真係洗費大..........沿路景色真係好靚。

左無幾耐又要比錢交橋費......貴到嚇死人啦!!!有無見過可以碌卡先得架???

原先就係到諗點解要噤貴,成3400日元喎!!!原來係一條超長的海底隊道,入左去之後好似無盡頭噤都無話唔驚呀!!!原先諗住就到....點知又比個GPS老點,行左路要行番轉頭,好彩都搵番條路,不過比多左錢錢JA.....

先講講Mother Farm的位置係千葉県富津市田倉940-3,而且係山上添,所以要經歷一段又彎又長的路,就係呢個時候不幸的事發生了,就係我地都無諗過噤灣,車神周亦無為意就噤按之前的車速
上山,跟住就係黑貓BB將早餐食0既飯團 ( 仲要係貴個隻 ) 嘔係黑貓媽媽紫色毛毛衫上面,OH NO!!!!!雖然量唔多亦無液體,但真係完全係嘔飯囉!!!!粒粒飯黏住D毛毛要清理都唔容易,所以一到步就分頭行事,我同黑貓BB去廁所,毛毛媽佢地就去買入塲票!!!!好彩黑貓BB嘔完飯後都無咩大礙....只能怪黑貓媽媽一時唔記得黑貓BB唔西得......明明講緊都嘔...............


終於都整好晒野可以入去啦!!!!!入場費 大人 1,500日圓 小人 ( 4歲 - 小6學生 ) 800日圓
先係地標影番張相先
呢度好大呀!!!仲有好多好多草地比人跑,當然仲可以帶狗黎玩!!!!
仲要睇下個時間表,揀岩心水就好去啦!!!但好多都唔岩時候....所以睇唔到剪羊毛!
仲有好多好多動物,黑貓BB最鍾意就係動物,所以咩都感興趣,但就唔係好敢摸,因未試過,驚比咬!!!

有笨豬跳.....但無人敢玩....臉紅紅


黑貓BB見到得騎馬馬,因之前係香港騎過,所以唔驚,點都要玩....噤就無左500日圓,就係噤行一個圈咋!!!
呢個係比人帶狗狗入黎玩的地方.....日本人好鍾意帶狗黎架!!!

無無聊聊比我地見到有得玩高橋......一於試下佢!!!



今日0既天氣真係好好,所以好舒服,最衰就係無得摘士多啤梨,明明係時候可以摘,可惜行到去無開......
搞唔到無得食,好無引呀!!!!!

其實你地係唔係同一品種黎架?????


因為實在太肚餓啦!!!所以忍唔用買左呢個咸豚肉黎食,又真係好好味!!!!
排隊買LUNCH時見到有牛扒餐,但今次日本之行真係好少食咖喱豬扒飯,所以最後同黑貓BB一致決定食豬扒飯~~~~~~

連個紙杯都要做番自家品牌

沒有留言:

張貼留言