表情

2009年9月28日 星期一

毛毛一歲啦!!!

2009年9月25日 晴

不經不覺毛毛已經一歲啦!!!!毛毛係邊個????咪係我的頑皮姨甥女!!!!依為係我第二個囡???
哈哈....黑貓媽媽雖然都想,但仲沒有這份勇氣再湊一個,加上黑貓PAPA話難得依家有少少私人時間,已大叫....."放過我啦!!",所以黑貓媽媽的肚皮可以收工架啦!!!


今日黑貓媽媽好好彩所有的工作均停工,所以除左可以陪黑貓BB之外,仲可以湊下毛毛,都無話唔累,因為毛毛比黑貓BB仲難湊,因太皮啦~~~~加上唔知點解今日條腰痛到死
,但都要頂硬上.........食中午時就比毛毛試食她第一啖的烏冬....呢隻成一係餵食鬼黎架!!!見人食野就眼都唔閃,仲有野食就大過天,要她做甚麼就做甚麼,真係好鬼搞笑!!!


                   好野~~~~~~~~
                無晒~~~~~~


食完宴
就要同毛毛去健康院做檢查,好家在係檢查咋,如果打針就慘啦!!!生日黎打針真係好慘架~~~~

真係辛苦阿公啦~~~~無計!!!阿姨條腰......
 


無夠鐘去買車車先!!!!噤都要收五蚊,有人話女人錢已賺,細路錢咪仲易!!!


睇下我幾勁,毛毛勁鐘意JAR車,連她阿爸架車個水"BU"都比佢玩到無水
 


黑貓BB本黎想坐呢隻馬馬,點知心急得製比個腳踏整到隻腳,喊到死!!!都叫妳小心D架啦!!!真人心急又衝動!!之後都係淨坐,因無晒五蚊硬幣LU~~都話細路錢易賺架啦!!


攪左一大輪,就要去買餸!!!!之後做咩??就係等人囉!!!先係等人齊食飯,之後主角眼瞓要瞓覺,要等她醒切蛋糕!!!整個下午及晚上就是在等....等...等....噤渡過!!!




有少少呆,因剛瞓醒,又唔知你地班人係度做咩???
 
                       又係魔鬼蛋糕......留意個隻貓公仔,原先係用黎整蛋糕時用,之後諗到唔好浪費,還掂都唔會食,不如用黎裝多D飾咪仲抵!!! ( 黑貓媽媽又黎慳家啦!!)
阿公阿婆有孫萬事足!!!!
  好彩舅父趕得切番黎切蛋糕,但毛毛仍在呆呆中.......點解有個奇異果??係比毛毛食架!!佢唔食得蛋糕住,尤其朱古力唔夠3歲都唔食得!!
 
 


4 則留言:

  1. 佢表情多多, 好得意, happy birthday!  今年嗰嗰唔係天使蛋糕就係 魔鬼蛋糕, (我今年都吃咗六次或以上, 嚟緊 10月1日又吃喇!) 點解你今次唔整蛋糕嘅?
    [版主回覆09/29/2009 22:25:00]我就無黎噤慘,都係食左四個JA~~~~因為我無時間,加上佢阿媽話要第二日整,所以就無整LU~~~

    回覆刪除
  2. 喂! 真係收工喇?
    [版主回覆09/29/2009 22:24:00]唔收都唔得啦!!!黑貓PAPA都唔想,連她的媽媽同爸爸暗示都say "NO",所以唔諗LU~~~

    回覆刪除
  3. 點解叫毛毛? 睇第一句仲以為你屋企隻貓生日.....哈哈, 第3張相表情最果癮, 佢同你一齊去日本15日, 你有排玩啦
     
    我都好享受而加既生活, 所以一個小朋友對我來講已好足夠, 傅小孩問我地如果再多一個佢系唔系好好呢? 我地同一時間回答會死的.....哈哈
     
     
    [版主回覆09/29/2009 22:22:00]因為佢第二個字係羽字,本黎同佢改左羽毛 ( 花名 )....叫叫下好似毛毛順口D~~~~
    係呀!!!就係佢同我去呀!!!加埋黑貓BB我諗我地D大人死梗~~~~~因為一個就無噤癲,兩個就.....所以舅父叫她們做大、細魔怪!!!!
    哈哈....我都係噤話~~~~多一個真係會死架!!!

    回覆刪除
  4. 點解叫毛毛? 睇第一句仲以為你屋企隻貓生日.....哈哈, 第3張相表情最果癮, 佢同你一齊去日本15日, 你有排玩啦
     
    我都好享受而加既生活, 所以一個小朋友對我來講已好足夠, 傅小孩問我地如果再多一個佢系唔系好好呢? 我地同一時間回答會死的.....哈哈
     
     

    回覆刪除