表情

2009年9月3日 星期四

試新酒樓

2009年8月31日 晴

今日老友上黎揀左結婚用0既首飾同頭飾,之後就出去食午飯,本黎無諗過去飲茶茶,但一行出千色店後,就見到有間酒樓新開張,見佢好似幾靚就決定入去試下,原本就唔見好多人,但唔知點解都要等位,仲要等15分鐘以上,之後陸續多人,係等位0既期間就發生個小插曲,就係黑貓BB見到大堂有個好大的水晶燈,黑貓BB見到好靚就諗住伸手摸下,但就一時無留神就踩左落去水晶燈下的水池,好踩個水池好淺水,但就用黑磚同無野圍著之下,好易比人踩落去!!!另好在黑貓PAPA係她的身邊及時扶著她,不讓她拉到整個水晶燈落黎,因濕身事少,整爛人地個水晶燈事大,噤大個壓落黎都少野!!!!

等呀等,等呀等!!終於有位啦~~~~~~上到去見到都幾靚喎!!!!

全層天花都係用呢款水晶燈,好靚架!!!不過樓底就矮左D~~~


每人都會有自己一雙公筷^^",不過我到最後都亂到唔知邊對先係公筷...嘻嘻....


放餐具的櫃,整到好似百子櫃!!!


係無聊之際,黑貓BB就開始玩攝影....但就有少少手震!!!
 


呢兩公婆就一於好少理.....點菜事大呀!!!!!


首先黎第一道菜,蘋果叉燒酥!! ( 又真係幾好味 )


青瓜海哲頭 ( 味道一般 )


柚子千層馬拉糕 ( 即叫即蒸,又真係幾好食喎 )


真係唔記得呢個叫咩0既炒飯,我就無食過,所以唔知好唔好食!!!!


春卷 (幾好食,不俗 )                        


柚皮鳯爪 ( 係全隻上,但整籠就得3隻,仲要幾貴下成20蚊一籠,不過都幾好食 )


三色腸粉 (牛、叉燒、蝦 ) 都幾精緻,但就無淨係叉燒@@,我就覺D皮諗左D!!!


最後黎個甜品,桂花糕 ( 黑色個D係涼粉,都幾好食,唔係太甜 )


黑貓BB都話好食,食左好多野!!!!尤其個千層糕,三個之中食左兩個!!!                         
 


最後黑貓PAPA要包底食晒d 炒飯~~~~


5 則留言:

  1. 邊間酒樓呀? 我地通常去稻香同喜上嘉喜, 飲茶貴唔貴, 點解黑貓papa唔駛返工咁好, 我都想傅生多d假...嘿嘿
    [版主回覆09/04/2009 10:03:00]呢間係新的,係千色附近,我以前都有去稻香,但太遠所以少去!!!!呢間新0既飲茶都幾貴又唔係好多野食,我地叫左唔夠10樣野都差唔多要400蚊!!!!
    黑貓PAPA做個行係返1日放兩日,我諗你都估到佢做咩!!!!所以都整日係屋企,如果我無接太多工作的話都可以配合到佢,所以你會見我地整日好似好遊閒噤囉!!!

    回覆刪除
  2. 咁幾好呀, 可以多d倍個女, 傅小孩成日都說傅生太少時間倍佢, 平日放假出去, 人都無咁多,  又多優惠, 唔錯
     
    400蚊系元朗飲茶, 佢怕唔怕好快執?  你個聖誕之旅plan好未, 想八下, 睇下有咩好地方, 我又跟住去
    [版主回覆09/04/2009 20:24:00]都ok啦~~~~但老實講我地兩公婆就唔係好好去街, 所以都無特別離開呢個元朗
    我個聖誕之旅大致想都plan好左,只係取消左唔去船長之家同銀山溫泉,唔去銀山溫泉係因為貴之餘同無咩特別地方岩小朋友玩,驚佢地悶又一大班人無咩情趣,突登噤去一轉好似好無為,諗諗下都係留係下次去東北之旅先再去.所以都係決定去松島餵海鷗我諗佢地會開心d,但除左去松島之外就諗唔到仙台仲有咩好玩,本黎想去青森但又係好似好無為,不如遊遊閒噤過好似好d.船長之家個日就會改去釧路附近玩,例如去厚岸,還掂有車都唔洗驚,可能會去個個養狐狸的牧場掛!!!

    回覆刪除
  3. 好彩黑貓BB無受傷.
    更好彩無整爛水晶燈,唔係就慘啦.....................
    [版主回覆09/04/2009 20:12:00]yes ar~~~~難而想像的後果!!!!!
     

    回覆刪除
  4. 嘩,好彩BB無事,成個水晶燈如果跌落黎就大鑊~
    你去釧路會唔會坐濕原號? 沿路睇到丹頂鶴,架火車又好古典,OK唔錯嫁~~
    [版主回覆09/07/2009 09:57:00]我都好想坐濕原號,但可惜我去個時仲未有得坐,要到1月先有~>.<~,其實12月去係咩都無份!!!!!

    回覆刪除