表情

2009年9月24日 星期四

不再做雞婆

2009年9月24日 陰

今日真係好激氣,整日覺得自己好似用個熱面貼人地個冷pat pat 度!!
個種感受真係好唔好受!!!所以真係決定左唔再一頭"鐘"落去,免得過自己唔開心~~~~~~朋友叫我幫手無問題,但會警戒自己如果人地唔開口就無謂做,好似今次噤...有朋友諗住要影pre-wedding
問我意見,朋友預算用一萬元,我就好心同他說不用噤貴,結果當然幫他搵老友攝影師啦!!!!仲要賣人情、免費同新娘子化妝等等,又在大雨當中陪他們去揀禮服等等,當然費用是他預算的一半啦!!!但今天他先同我講,某位朋友介紹他有位攝影師更便宜,差一千元及包多10張相 ( 執相 )同連車,當然我仍然要免費送一日化妝服務啦!!當然他要揀甚麼是他的選擇,但當初就不要叫我同他搵啦!!!當我又賣人情又要半夜同人講數後,之後同我講貴.........我真的無話說
,大佬呀!!!!人地已比左個半價我!!!!50% OFF仲想掂呀!!!!依家仲要好唔好意思噤同人講唔需要....個下唔發火都有鬼啦!!!!!!!!


所以黎緊好友結婚都唔想多事,免得過又比人耍呀!!!!


8 則留言:

  1. 你朋友那種人世界多的是, 你唔出聲同佢講, 佢地好甘心咁比多d錢人駛, 但你明明幫佢慳左, 佢仲覺得你握佢錢咁, 我都試過, 見過鬼都怕黑, 傅生做首飾有關行業, 出面舖頭買緊系貴啦, 又人工又舖租, 朋友結婚買介指米好心同佢地講, 點知最後又系激鬼氣, 攪到好似賺佢好多錢咁, 之後米叫佢地自己出去買, 以後邊個問都話無折
    [版主回覆09/24/2009 23:04:00]E....噤岩!!!我大佬都係做呢行~~~~
    咪係囉!!!!老實講一份錢一份貨,行內人點都知情過外行人,正如出面個D婚紗鋪收你噤貴,有一半係袋落自己個袋,如果唔係食咩呀?????
    所以依家都叫自己唔好噤多事,費事到時激氣!!!有時BLOG友仲好過日見夜見個D人!!!!!
    其實我都知出面個D賣首飾0既鋪頭食水都好深,除左買金之外,其他我都唔會買,尤其呢幾年緊加唔會買石個類0既野,真係比人食水好深,同埋款色都差唔多,之前我都會幫朋友問大佬有無平野,但D人到最後好似我呃佢錢噤,又要証書又要咩咩....唉....D人真係有無常識架!!!証書係要錢架,出面有係因為比左錢人地出呀MA,同埋又唔係幾卡原裝石,要証書把鬼咩~~一卡半卡都唔值錢架啦!!!!!!所以依家都費事理佢地,正如出面電度番一隻呃要450蚊,搵自己友整都係一百幾十.......有數得計!!!!

    回覆刪除
  2. 真系好岩, 話唔埋你大佬同傅生系認識既 , 有時d朋友叫我地幫佢地翻新, 都系收幾十蚊, 佢地仲系到哦哦聲, 呢d人系要比出面d人賺佢地錢就岩, 我而加邊個都唔幫, 叫佢地自己出去攪, 好心無好報, 行內人都認為証書無咩用, 比一二千蚊就有啦, 我都無系出面買過, 傅生每年都會系過時過節進供一兩樣野...嘿嘿
    [版主回覆09/24/2009 23:39:00]呢行話細唔細話大唔大,我諗都有機會識!!!!!唉.....錢係人地0既咪由得佢地比人呃囉!!!只少我唔會比人噤賺法囉~~~~有時我大佬都幾好架,好似D石唔洗錢噤掟一、兩粒比我,但就好衰唔幫我整埋囉!!佢話佢公司D款唔岩我,噤又係D外國人鍾意0既款有時又真係好土,但我又懶去大河道,最終都係放係個盒就算!!!!!
    傅生就好啦~~~~起碼整埋呀MA....本過我覺得價值唔係問題,最緊要佢有心,淨如我鍾意收黑貓PAPA用心整比我0既野多過我去揀佢比錢個D野!!!!老實講....黑貓PAPA以前曾做過商石架!!!不過,都係做過一至兩年,佢話個時好似啞左噤(可能係噤,依家要講番夠本@@)...嘿嘿.....

    回覆刪除
  3. 你搵齊資料聽日去遞表未? 我地就煩死 lu, 我懶叻無睇清楚就填左自己系監戶人, 點知原來要提供住址証明, 但佢話銀行信唔可以, 一定要電費, 水費, 差向之類, 呢d全部系傅生名架, 所以學校要我比埋結婚証書佢, 之後再比一張傅生名既住址証明, 但好攪笑咁, 傅生咩鬼都丟晒, 佢話交完仲留來做咩, 而加死啦!!!!!!!!!!
    [版主回覆09/25/2009 00:43:00]我仲未填呀!!!黑貓PAPA就一日到黑話我!!!!我就諗住星期二由黑貓PAPA交表^^
    你電費無用電子單咩???因為屋企咩鬼都係我名除左差晌單,所以填邊個都無咩所謂!!!!!!你再搵下有無??依家應該差唔多有收到電費單架喎!!!!

    回覆刪除
  4. 無奸不成商呀!! d商人唔用盡方法拎晒你d錢, 點叫商人呢? (哈哈哈.. 自己話緊自己) 算吧啦~~ 人地要去死, 你做咩阻住人地啫... 睇開d啦~~
    [版主回覆09/25/2009 11:46:00]我明.....不過度氣頂住左ja~~~~

    回覆刪除
  5. 我都試過呢啲經歷, 真係好唔開心.
    [版主回覆09/25/2009 11:46:00](Empty)

    回覆刪除
  6. 最近發現用 投影機 來看 網路電視 的感覺很不錯
    除了上班時可以用 無線AP 跟 梁凱恩 開會外
    在家的時候還可以拿來看 神鬼奇兵 電影和玩 夢之路娜
    邊做 美白 邊跟朋友聊 心理測驗
    至少下雨天不用出門淋雨 鞋子濕了會 腳臭 還擔心 禿頭
    在加上最近流行 H1N1 少出門為妙吧!
    好充實的阿宅生活

    回覆刪除
  7. 又一好心冇好報實証!蒼天冇眼呀~~過來人:D
    [版主回覆09/28/2009 10:32:00](Empty)

    回覆刪除
  8. 唔好咁嬲 … 不過我都好明白 …
    我都好怕做中間人 … 試過中左幾次招之後 , 人都醒左 …
    有時你當佢朋友咁幫依幫路 , 到頭黎 , 果個人唔覺得唔好意思之餘 , 仲要 last min 先話唔需要 , 真係 @#!$%...
    所以算啦 ! 希望今次係最後一次 , 下次唔好再做 ” 醜 ” 人啦 !!!

    回覆刪除