表情

2009年9月12日 星期六

煩!!!

近期為左幫黑貓BB選校令到心情覺得非常煩燥!!!!怕就怕在一時不慎幫她選錯學校,令她的小學生活失去了歡笑,現在香港的教育已經亂到一團糟,所以選得不好除左讀書成績不好外,重要承受不必要的壓力!!! 天啊............有誰可以救救我呀!!!

依家係一大堆的學校中揀剩兩間,但兩間都係好極端的教學方法!!

1. 佛教學校 ( 小班教學 )

    因係歷史悠久的學校,係資源及教師方面都好有經驗同有心,現發展資優育同星空計劃,多元化的課外活動 ( 呢個係我鍾意的 ),但功課同考試都較重。



2. 基督教學校 ( 活動式教學 )

    學校較新 ( 2002年開校 ),資源當然無上面個間噤好,勝在活動式教學,係功課同考試方面無正規學校噤繁重,加推行電子書本,但同樣家長要有心機部小朋友一齊做功課同學習,另課外活動就差好多,只係得一D奧數、英語等等課外活動。

唉......各有各的好,各有各的不好,都唔知點揀,只係知兩間都係屋企附近就唔洗搭校車@@

2 則留言:

  1. 唔好話我啲意見都係咁大路, 真係好難選嫁.
    功課同考試都較重嗰間 -- 咁真係要睇吓你個小朋友係咪讀書材料喇. 如果個小朋友唔係, 真係讀極都讀唔上 (就算係係咁幫佢, 又補習), 結果都係一樣. 但又啲小朋友就求求其其都考得幾好. 至於學校攪的課外活動, 我就麻麻地, 點解呢? 除非佢係唔會停呢? 即係話唔會假期, 參試其間暫停, 如果唔係, 放假又停兩星期, 考試前後又停幾星期, 成日停, 進度鬼死咁慢. 所以我的小朋友全部的課外活動都係出面搵啲.
    活動式教學嗰間 - 電子書本唔知係點呢? 不過真係相信要係咁陪住佢做功課. 我比較古老, 係咪手寫會好啲.
    仲有一個遙遠啲的問題, 咁邊間小學派中學位好啲呀?
    [版主回覆09/13/2009 00:09:00]如果講派位緊係佛教個間好D,因為耐D呀MA....但聽依家校車個保姆講都係差唔多!!!但今日黑貓PAPA話基督個間就無系統,老師質素麻麻,但環境就好舒服,我諗諗下都係比D壓力黑貓BB好D,鬆得制會得寸進尺!!!

    回覆刪除
  2. 我就唔識啦,幫唔到你.我一早就決定俾亞仔讀國際學校,所以無經歷過呢D決擇位.同Papa相量吓,我見我D朋友都好有部署,好多條件都要考慮.
    [版主回覆09/13/2009 16:42:00]我心知我無可能接受國際學校有些行為, 所以都無諗過讀國際, 即使黑貓papa有4/5的津助~~~ 我現時都無諗噤多, 有就諗到中學, 唉....小學都未煩完何來中學呢???基本想呢幾間派0既中學都唔差就ok啦!!!如果佢真係讀到書係邊處都可以出狀元.

    回覆刪除