表情

2009年9月7日 星期一

老友生日飯

2009年9月6日 晴

老友聽日生日,作為老友0既我們就決定係今日同佢食餐飯,順便聚一聚,因有些朋友真係太久不見了。決定去邊處食飯同形式都攪左一大輪,最後就決定去食泰菜,原先諗住去唱K,但因有些人只出現一陣,有些人就遲些黎,噤無計只係食飯好了,但無理由浪費左整個下午,加上黑貓BB一路要求要去壽星女屋企玩,噤就唯有叫她自己親自致電詢問得唔得??當然黑貓BB一出聲有咩話唔得先得!!!玩左一輪差唔多7點都係時候出發啦~~~~~係行去0既路途中我們就好似城市人入左森林噤,不斷比D昆蟲等等0既物體嚇親,鬼咩呢條路係好少人行架!!!!!!



呢度有得揀坐出面定入面,今日噤熱更係要坐裏面!!!


餐具有筷子同叉羮供應
                那呢個就係壽星女,一坐底咩都唔做淨係掛住影相!!! ( 其實自己都係噤
)


呢間食肆係可以比客人揀新鮮食材黎即時燒的!!!
 
 


呢條就係我地揀左用黎燒0既青魚,成為HK138。
 


今日黑貓BB心情勁靚,所以不停噤影相相!!!!! 
                    
 
 
 


黑貓PAPA都幾有影有格,但好彩部機係人地JA.......請你唔好愛上攝影,因為係好貴0既一項活動!!!!
                         唔知搞咩影影下玩到噤?????
 


上菜啦!!!!先黎鹽燒青魚,D醬料好好味!!!不過條魚點唔點都食到骨都無!!!


基本野馬拉盞通菜,有水準!!!


燒魔鬼魚,個醬就辣得製!!!無青魚個個噤好食~~~~~呢款我就覺多骨!!


鹽燒三魚文頭,味道一般,水準之上!!


牛油雞翼,如果唔點醬就無味,另雞翼唔夠大隻!!


沙嗲雞,D肉硬左D!!!


木瓜沙律,同MENU個圖有出入之餘,其他朋友話辣,我就無食到!!!!


咖喱蟹,一個字正
,以前有個法包架,依家無左....可惜因為個法包吸晒D咖喱汁好好味架!!!!!


原個椰青焗海鮮飯,食到咀郁郁!!!!


酸辣鱸魚,炸得太乾,不過都算可以!!!!


果子烤餅,食咖喱必備之一!!!


蒜茸烤餅,呢個仲好食!!!!!!


睇下黑貓PAPA同黑貓BB就知啦!!!!!不過黑貓BB只係齋食個考餅~~~~~
 


本黎諗住叫番烤餅,但點知黑貓媽媽我一試唔覺噤叫左蒜茸包....不過都好彩,如果唔係唔知要等到幾時先出現!!!唔好以為黑貓PAPA噤好心幫我攞住比我影相,其實係他驚食無得食,攞實唔放咋.................
烤猫QQ表情


睇下食完我隻碟都要放得靚靚,
一睇就知個蟹蓋下有好多屍骨係度!!!
]


係食完與宋食完之間,D人就開始下影下相同做無謂野!!!!!
 




終於到左最高興的時刻啦,就係要切蛋糕啦!!!呢款魔鬼蛋糕係ADA姐親自要求的,不過都係架啦!!!襯她呀MA....哈哈....無身材但有性格~~~
             女子組影番張相先                 


出租黑貓BB,整日都會無理頭多左好多合家歡!!!我都係時候諗下要收下費!!!!




大合照少不了!!!
到最後要玩自拍,點解唔叫人幫我們影,但黑貓PAPA話鍾意噤喎,其實係他貪玩JA~~,有人會問點解男子組噤少人,鬼咩班單身貴族一咩鍾意單身又唔肯識男仔,男子組又點可以壯大!!!!



 
 


壽星女話無正正式式噤同老公影番張相,無論如何都要再影,噤好啦!!!!幫你啦,費事好煩死之餘又嘈死人~~~~~~~~ 
                    
 




食完埋單都係成為HK12XX,都幾抵食,尤其我們叫左唔少海鮮!!!!之後有些人話要再去食甜品,但無論點都要行埋森林大道,因打的真係好唔抵,要成3部的士之食仲要兜個大圈,係黑貓媽媽0既覺度黎睇係唔抵,加上食左噤多野散下步消化下都好D,當然我們今次就帶他們行另一邊,但仍有慘叫的情況出現,壽星女比條毛蟲嚇親,噤咪好囉又慳番HK405,點解噤講??因為她本黎諗住去海洋公園哈囉喂,都係比人嚇,經過今次都叫到噤慘,都差唔多!!!



行左大約15分鐘我們就到左甜品店,黎試一下呢個雪花冰,味道一般都係舊個間好食D,因為D味濃少少,呢間此終差了少少!!!!有三隻羮梗係代表我們一家三口啦!!!

草莓味雪花冰 + 焦糖 + 粟米片,另配 爆珠 + 椰果


食完又玩完一輪都成10點半啦,好彩黑貓BB都好合作同聽話,快速沖涼洗頭 + 吹頭 (黑貓BB 0既死敵 ),就上床睡覺覺啦!!!
明天還要返學,平時訓練有數,上床唔夠3分鐘已入睡!!!!



4 則留言:

  1. 呢度我都去過, 幾好味, 環境又好, 好啱成班朋友係度聚會.
    [版主回覆09/07/2009 15:50:00]係呀!!!但就唔係太就腳,有車會好D,因為唔係個個好似我地噤行入去!!

    回覆刪除
  2. 間舖系錦上路? 錦上路個間去過一次, 唔知系唔系呢間, 食過咁多泰菜, 最鍾意去香辣屋, 價錢唔算貴, 冬天去黃金海岸個間唔錯, 幾舒服
    [版主回覆09/08/2009 22:29:00]呢間係係博愛醫院隔離,相反錦上路個間我就未去過!!!!

    回覆刪除
  3. 泰國菜我都鍾意食,但咁遠.
    [版主回覆09/10/2009 09:19:00]呵呵...無計!!!我因住得近所以先去,正如我唔會去九龍城一樣

    回覆刪除
  4. 你千祈咪俾黑貓papa愛上攝影,D男人痴線嫁,三皮幾野一部機都話值,成日嘈住話要買....三皮幾! 去倒一次日本有餘啦!!!
    [版主回覆09/10/2009 10:02:00]係呀!!!係呀!!!我見同我一齊拍住做野0既攝影師都要買好貴0既相機同鏡頭,有D分分鐘可以用黎比首期...所以我點都會比佢掂呢番野!!!

    回覆刪除