表情

2009年8月12日 星期三

櫻花九洲行@2007 DAY 12 返香港啦~~~

2007年4月15日   晴                                       櫻花九洲行@2007 DAY 12

呢班列車係今朝五時56分準時地將我們帶到東京駅啦!!!嘩....真係好鬼死早~~~
人仲係睡夢中都未醒得晒就要落車!!




呢一卡係單人房黎架!!!我係窗望入去...又真係好正


拖住噤多行李第一時間就係去到新宿駅搵番個LOCKER放番晒D野入去先!!!不過,因為新宿駅剛好有工程,攞到我呢個路痴都有D頭暈暈唔知自己去左邊處!!!
幾經辛苦先搵到個大的LOCKER,唉...無計鬼叫自己個GIFT大到無論咩!!!!搞好晒D行李後,就去醫下肚。但唔知點解無啦啦走左去秋葉原
噤鬼早都唔知點解會黎呢度@@咩鋪頭都咪開,唯有食下個早餐先,但食完之後去邊呢???無理由同班男人行秋葉架!!!所以最後決定同班男團友分道揚鑣,女團友一路衝回新宿shopping啦!!!哈哈...女人係瘋狂的!!!因為我竟然做一d唔會係香港做0既事,就係等百貨公司開門
我們的目標只有兩個,就係Blue Label同agnes b,搞左一大輪當然有所收穫,搞埋退稅都已經係十二點幾的事,雖然仲未行夠,但都無計時間一分一秒消逝,我但要搭六點幾機都係時候食晏 + 攞行李,但係呢個時候又比我們見到U字頭的店,即刻爭取最後一刻掃埋佢
,嗱...唔好話我們女團友呀!!!今次唔關我們事架,係男團友第一個衝入去咋!!!


快手搵間食肆市食埋係日本最後一餐就真係要去攞行李嗱!!!

黑貓KIKI:嘩..............正呀!!!


攞完行李我們就搭車去機場嗱!!每一次完左個旅程都會好唔捨得,但今次就有少少唔同心裏有好大0既茅盾,唉....無計心頭肉係香港,所以都有少少歸心似箭0既心情!!

黑貓KIKI:阿媽...你睇下你...一個GIFT黎,就兩個GIFT走 ( 灰色 + 白色 ),仲要將個GIFT加大晒......

點呀?!你有意見?!噤你落低囉~~~~


去到機場除左入左個酒廊食左少少野之後,當然唔放過shopping時間啦!!!最後衝次呀MA~~~
瘋狂左一輪,就真係要上機啦,係機上瞓下醒下搞下野噤就到左香港。一落機就一路衝番去屋企見黑貓BB,雖然她已瞓左,但見到她真係好掛住好感動。

P.S. 之後聽我99講,她呢段時間好乖好聽話無扭計,但就試過一個人望住個街自言自語:daddy、mummy你地幾時返黎呀??我聽完個心真係有少少難過,我無諗過一個3歲小朋友會噤老成,個一刻有少少愧疚!!到今時今日她見到D相都會話都你地就好啦,黑貓BB都無得去!!!!!
所以黎緊北海道之旅點可以唔帶埋她去呢???雖然原先係想一家大細去,但黑貓PAPA個段時間唔可以出境無法啦!!!工作要緊.....依家未去呢個trip就可以計劃下下一次一家大細係某年的四月份去東北.....你睇下黑貓媽媽係唔係上腦~~~~~好開心可以完成今次我第一次寫的旅遊BLOG,寫得唔好希望唔好見怪,加上事隔左有一段時間,一開始無諗過要寫旅遊日誌,有好多資料都唔記得,希望下一次可以寫得更好!!!


4 則留言:

  1. 明年4月去多次? 厲害喎, 呢次都未去就諗定下次....哈哈, 不過我都系咁, 我都諗緊4月去邊.....嘿嘿
    u字店即系邊間呀?
    [版主回覆08/13/2009 23:14:00]呵呵....諗下JA!!!!
    "U"唔記得點串,賣衫的!!!不過依家唔會買,因為一係香港開就搞到cheap晒!!!!

    回覆刪除
  2. 咁又真係快咗啲, 呢次都未去! 不過我都係今年啱啱係北海道返來, 已經寫咗下年去東北的 schedule, 雖然唔知有無得去.  掃貨都真係女人的天性.
    [版主回覆08/13/2009 23:15:00]無錯!!!去邊都要shopping shopping n shopping!!!!

    回覆刪除
  3. Shopping 女人實會攞第一,係日本唔買野好似好對唔住自己咁!
    我同你係同一類型人,日日都諗住幾時去旅行.
    [版主回覆08/24/2009 18:55:00]無錯係~~~~如果唔買野真係好對唔住自己^^"

    回覆刪除
  4. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年10月1日 晚上9:35

    唔緊要啦 ! 下次帶返 黑貓BB去親子 , 大個識玩啦 ~
    [版主回覆10/02/2009 02:30:00]嗯嗯....所以好期待12月...仲有三個月唔夠就出發啦!!!!!

    回覆刪除