表情

2009年8月5日 星期三

出省記!!!

 2009年8月2日           酷熱

今天趁黑貓PAPA返工無人管的時候,我同黑貓BB約埋幾個老友一同去九龍塘行下
,當然由我們屋企出去話遠唔遠,話近唔近啦!!!不過,好彩的事依家有西鐵,所以出去都只係要35分鐘左右就到啦!!最緊要係唔洗熱呀MA....唔知點解今日真係熱到有少少抖唔到氣
!!!


第一站緊係去做正經事,亦係今天的首要任務 ====> 就係同劉小姐揀相,所以頂住酷熱的天氣,我們都要由九龍塘火車站行去 I Do個間野度,不過,都好彩唔係太遠但都出到整身汗lu~~~~相.....靚唔靚就見智啦!!但無諗到食人唔吐骨JA!!
 HK$888包10張相,如果要外景相 ( 即係係出面影0既布影板 ) 就要額外比HK$198....只可以揀要softwave or hardwave 是但一種....當然要softwave啦!!因為出去整本相簿真係好平架~~真如我自己做呢行的點都會係呢度影個人寫真集一樣!!!不過,劉小姐佢鍾意就不願多講!!!話噤快唔洗30分鐘我們就完成呢項工程啦!!!之後做咩??當然去又一城開餐啦!!!!


我們原先BOOK了3點鐘的枱,但諗唔到依家點半已經搞掂,所以就去睇下可唔可以早D攞位啦!!!! 今次我們會去試下呢一間 Pizza Express,效果如何等一陣再同大家分享!!!


 
 


食西餐點解會有個茶壺出現係張枱上呢??


原因係我地叫左個套餐,可以免費任飲的,我們叫左凍檸茶,所以有個放糖漿的茶壺係度囉!!!真係心佢吹脹~~~





好,開始開餐啦!!!
先黎個蜜糖雞沙律 ( D柚子葉唔岩我口味,怪味!! )


石頭包,我覺得香草 + 檻欖油就好食D...黑貓BB都係鍾情牛油!!!


意大利火腿pizza (又係個D柚子葉...真係....)


海鮮意大利粉 ( 有少少辣,但好好食 )


甜品時間:先黎 芭菲鮮果撻 ( 熱熱地又有少少凍 )


再黎就係 朱古力貴族蛋糕 ( 但似雪糕多D,不過都好好食 )
 


攝影師:黑貓BB


整pizza的厨房,本黎有個大雪櫃裏面放左好多樽裝汽水同紅酒,都幾特別!!黑貓BB本黎想影的,但比個待應姐姐阻止左


呢間餐廳食物就一般,但D服務就有待改進啦!!要求refill就黑面,噤就唔好話免費refill啦!!老實講我地都係第一次叫JA...唔洗噤化!!!!斟時又整到周圍都係...唉.....要黎第二次都要考慮下!!!

食胞後,女人就話要行街shopping,黑貓BB當然話要去玩具反斗城啦!!!作為人地阿媽,我當然要同佢地分道而行啦!!!




真係未見過噤大個~~~~~~







行左一陣後,就行去搵個班女人,但佢地就係度瘋狂試衫中,又唔岩我心水都係帶黑貓BB去LOG ON行下好過!!!唔知點解我都係鍾意睇呢D古靈精怪0既野多過衫,買衫大多時都係合眼先買~~~~~~~~                        

彊餅小姐同彊餅先生......                                          
 


車厘子小姐~~~~~~
      


食唔同款式0既蛋糕.....                                  
 


呢個係一個好好訓練筷子功0既玩具,但就成百六蚊....好貴呀!!!係度玩下算囉~~~


玩到最後一粒,夾唔點出矛招!!!


之後就黎搞搞震.....學人試超!!!  


呢張搞鬼D...成個老姑婆噤0既樣!!!!


都搞左一輪再去搵班女人,終於埋單結計!!!當然大有收獲啦....睇下個錶都係時候返鄉啦!!!因要返阿公阿婆屋企食飯~~~~太遲會比人哦架!!!但黑貓BB就有少少扭計
,因唔想噤早返去,唯有同佢去taste度睇下野~~~~

噤貴0既西瓜食左真係會飛咩~~~~~





 





其實呢d係日本0既高學生發明出黎架!!!都幾搞笑....玩左噤耐真係係時候走啦!!!


2 則留言:

  1. 咁樣出嚟同啲朋友玩吓真係好開心. 你真係衫如其名, 件衫都係黑貓.
    [版主回覆08/08/2009 17:46:00]係我鍾意貓已入左腦^^"

    回覆刪除
  2. 睇完你講, 我一定唔會去個間店食野, 我地通常去開海運既california pizza, d侍應真系好自動自覺加比你, 都唔駛出聲.
     
    個d西瓜都系比人睇多過賣, 我好懷疑好唔好食, 打開唔靚又無得退貨? 訓練筷子功的玩具咁貴梗系唔買啦, 我以前成日比呢d類似既野我個仔玩, 就系夾紅豆.....嘿嘿, 又平又實際, 叫佢把d紅豆夾去另一個碗
    [版主回覆08/08/2009 17:48:00]無錯係...我都無諗住去第二次!!!! 唉....其實個D西瓜都唔知放左幾耐,比我都唔買!!!個個玩具緊係唔買啦~~~~黑貓媽媽只負責買日常貼身用品,呢D玩具留番比黑貓PAPA買啦!!!!不過噤貴都唔會買,叫佢夾花生好過啦!!!!

    回覆刪除