表情

2009年8月11日 星期二

女人也瘋狂

2009年8月11日 雨

今日再次見識到如果女人係shopping時個一刻係無人能擋,擋者必死無言;我都包括係呢班女人裏面,但只是初階仲要好好修行一下先拍得住我身邊個班女人!!!


點解我會有此言發....係因為今日我同班女人走左去旺角朗豪坊酒店8/F., 目標係化妝品開倉,其實本人好少去呢D地方,一聽到有著數緊係抱住一睇無防的心態啦!!!去到會場就已經發現D人好似唔洗錢噤 ( 未正式入去喎 ) 就已經紛紛攞晒籌入去,又有D又好似好勞嘈噤,明明個時間係7點,點都要嘈到入去等,等之餘又要搶先入,真係要寫個服字比呢班人


我們就無噤無文化啦!!!雖然攞左個時間係5點,但只係一心諗住如果可以早D入咪入囉,如果唔係咪繼續等下囉!!一樣照排隊,其實講真係個管理做得唔好JA~~~~~

終於排左30-45分鐘左右就可以入去啦,我們得30分鐘都無0既時間,一入去見到真係平一大半,個人已經開始失控,跟住就瘋狂地將要0既野一一都放入大會提供0既環保袋裏面,不得不提的是大會係每人發放左一個環保袋比我們之外,仲有一個大的透明袋比我們,作用係套住自己的手袋,防止偷野
係真唔係真係唔知啦!!!

當經過一輪發狂的行為後,大會開咪話要清場!!!唔係呀MA....我們其實邊有行30分鐘呀
....有少少想懶死唔走,但你精佢都唔笨,即時叫sales蓋布.......
係執得幾多得幾多的情況之下,唯有排隊比錢啦!!!之後,其中一位女友人就發揮她shopping的小宇宙,閃入去再掃一輪!!真係成功搶閘~~~~~yeah!!!!
當然埋單結數時,個心都幾肉痛!!!但再睇另兩位女友人就發現自己真係蚊同牛比啦!!!她們仲話聽日再戰.....勁!!!!


我的工具箱指定必有的 armani 乾、濕粉底,今次新試她的唇膏,個色都幾好!!價錢真係我係專門店買的一半價錢有多!!!  


shu uemura的落妝油係我必選的用品,因佢真係可以好輕易噤落左一D好難落0既防水mascara同eyeline!!另胭脂都係好出色~~~~


趁平就買了呢隻原先好想買黎試0既mascara!!!佢出名好用,今次有平就試下啦!!!


唔好話我無心肝,我都有同黑貓PAPA買佢想試0既護膚產品,L'oreal的活力洗面膏!!!

5 則留言:

  1. 你對佢真系好仲記得買洗臉膏....哈哈
     
    我基本唔化妝, 所以化妝品唔熟, 一支唇膏用幾年, 所以朋友話想賺你錢等執 LU

    回覆刪除
  2. 你呢D小兒科, 我睇我奶奶掃貨先恐怖, 好似唔駛錢咁, 仲要去金鐘, LANDMARK到掃, 所以佢地行街, 我情願返屋企訓, 無咁多錢買啊
    [版主回覆08/12/2009 21:43:00]我禽日已經不停控制自己...我都驚我出大血!!!我個兩位友人一個三千幾一個四千幾...我自己用左千幾都好肉痛!!如果好似佢地噤買法我真係破產都似...另佢地話今日會再去過!!!戰果如何仲未知...真係幾得人驚架!!!

    回覆刪除
  3. 梁孟淑 xyz 魯琳瑤 xyz資訊工坊 杜瑞白 xyz軟體王 潘依婷 xyz軟體補給站 籍湖隆 xyz軟體之家 扈定帆 xyz軟體 步柏美 xyz遊戲 歐陽茹駿 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 殷豪珠 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz 勾雅竹 xyz 華宛寶 xyz 儲建茜 XYZ ,

    回覆刪除
  4. 陽健銘 xyz 郗筱花 xyz資訊工坊 薑昱忠 xyz軟體王 益俊傑 xyz軟體補給站 歐韋樺 xyz軟體之家 辛嘉茂 xyz軟體 胡家豐 xyz遊戲 朱睿花 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 權民華 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz 宓翠倫 xyz 段依書 xyz 皮莉雯 大補帖 伍立偉 大補帖 蕭淑玲 遊戲大補帖 謝佳芳 軟體大補帖 魯雅惠 遊戲大補帖 花貴琳 繪圖軟體大補帖 芮純一 軟體 簡歡和 軟體 充學綸 軟體 衛孟璇 軟體 束興憲 軟體 龍政來 軟體 薛定帆 xyz 上孟友 xyz 金燕紫 xyz資訊工坊 顧素佩 xyz資訊工坊 昝逸玲 xyz軟體補給站 姬建凡 xyz軟體補給站

    回覆刪除
  5. 魯寶玟 xyz 彭鳳珠 xyz資訊工坊 穆舜依 xyz軟體王 貝雪辛 xyz軟體補給站 費佳書 xyz軟體之家 任偉男 xyz軟體 冉晴禮 xyz遊戲 鄔俊豪 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 闕永菱 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz 戚士豪 xyz 匡惠英 xyz 冉隆奇 大補帖 賈漢貴 大補帖 曾俊昇 遊戲大補帖 尤明珊 軟體大補帖 全怡民 遊戲大補帖 秦文學 繪圖軟體大補帖 璩姿吟 軟體 成韻珠 軟體 陸長辛 軟體 邴詩雅 軟體 劉文傑 軟體 松歡韻 軟體 賈晴禮 xyz 曲子龍 xyz 惠思天 xyz資訊工坊 崔佳青 xyz資訊工坊 慕芳儀 xyz軟體補給站 周其和 xyz軟體補給站

    回覆刪除