表情

2009年8月5日 星期三

第一次賣旗

2009年8月1日 炎熱

今日係黑貓BB第一次去賣旗,買旗就買得多,真真正正賣旗又第一次,初時黑貓BB都覺得非常興奮,一早7點半就起身啦!!! ( 放假噤耐要佢早過8點起身都幾難 )

整裝後就一家大細浩浩蕩蕩就出門口,今次係因為黑貓PAPA公司協助長春社作義工,所以都無要特登去邊處賣旗,我們就揀左係屋企樓下附近的地方賣旗便算LU~~~因驚黑貓BB頂唔住就慘!!

開始出發時的樣子,精神可加~~~~                  
 


行時仲同黑貓PAPA有傾有講~~~黑貓PAPA仲教黑貓BB點樣賣旗!!!


開始啦~~~~~~                                                  
 


但賣到噤上下,黑貓媽媽係旁邊越睇越唔對路,點解比D路人走晒都唔上前賣呀???唉.....到最後當然要黑貓媽媽出馬啦!!!等佢地賣我諗賣到收旗袋都未賣到一張@@,話晒黑貓媽媽以前返學時賣旗好勁架,唔夠九點就賣晒,仲可以去M記食早餐TIM!!!

到最後黑貓BB都頂唔住啦!!!!所以都係去食早餐吧啦!!!費事她以後唔恨去賣旗.......你睇佢個樣.....一D表情都無啦~~~~


3 則留言:

  1. 我都時常跟小朋友賣旗嫁! 都係我出馬所以好快就可以賣晒啲旗, 啲小朋友好怕醜.
    [版主回覆08/05/2009 23:39:00]哈哈...點都係阿媽厲害!!!

    回覆刪除
  2. 傅小孩去年都有去賣旗, 佢都不知幾興奮, 鬼咁好口, 又唔怕羞, 佢個班佢賣得最多, 見到d大嬸, 佢就衝埋去"Anti唔該買支旗, 多謝", 有d人行過當睇唔到, 佢就追主人大叫唔該買支旗, 攪到d人都唔買唔得, 好攪笑
    [版主回覆08/05/2009 23:38:00]你個小朋友都好,我個女就唔係怕羞,佢係怕累@@

    回覆刪除
  3. 我未試過同小朋友一齊賣旗,不過就好鍾意搵小朋友買旗,覺得daddy/媽咪同小朋友嘅親子活動好溫馨~

    回覆刪除