表情

2009年8月29日 星期六

做足準備,上學去!!!

趁未上學,在今日放假時替黑貓BB去預備下返學的用品,其實上K3要預備的事不多,因書簿費係K2學期尾已交左,書由學校預備,家長只是要預備一下校服同返學鞋,校服在放假前先買過一條,段估唔洗再買掛,不過要都要開學時先買到啦!!!今日唯一要做的就是買鞋同剪髮,係阿公不斷哦哦哦....之下黑貓BB終於答應剪短D頭髮!!

係下午一點係上完併音班,先帶黑貓BB去食下晏,諗到好耐都無同佢去M記,今日就破例同佢食一次,快手地食完都成2點,拿拿臨落去屯門搵髮型師剪番個髮先!!!當然黑貓媽媽都唔執輸都剪番過髮先,仲電埋TIM,一於齊齊轉轉LOOK!!

剪髮前!!!!仲好悠閒噤看雜誌...其實係玩具反斗城宣傳單~~~~
 


一地頭髮就知剪得幾狠,原先黑貓BB只係話剪到肩頭,但髮型師SAM叔叔一話會翹起佢一於把心一橫再剪短D,唉...鬼咩一個由細剪到大的型像設計師,連我呢個阿媽都唔比剪佢D頭髮,你話呢個係咩世界!!!!


剪完之後又真係幾短喎!!!!                                                        
 


因黑貓BB係度等我都等左好耐,幾耐就無計到,但當我們離開時都成4點半5點LU~~~~為左表揚她乖乖無吵的關係,就獎她食杯雪糕啦!!!!
其實係剪髮時都有段小插曲,就係係我洗頭的時候,隔離的男人抱著他的兒子,大約都有兩、三歲,不斷係他的身上扭來扭去,又要訓係度打NDS (依家唔可以睇少那些小朋友,因為他們分分鐘鐘都打機打得叻過自己!!!!),當時已經覺得黑貓BB定性好多,之後個小朋友仲要瀨左尿係阿爸身上,個位置仲要極度監尬TIM,但最佩服係個男人由此至終都好好耐性無發爛渣
!!比著我就鬧死啦~~~~~~~                                                   
 


之後就去吉之島去搵鞋買,因見過報紙諣有特價,但去到已無款同唔岩碼數,之後又走去馬拉松試過一款New Balance上年都係著呢一款,心諗無錯啦嘩.....但黑貓BB話重喎,唔知係唔係對鞋size大左就覺重,噤為有再搵!!!去到一間專賣小朋友鞋的店鋪,嘩...........洗唔洗噤多人呀!!!購物意慾即時降低,但唔買唔得為有巢下啦!!!見到一款都幾岩,但要聽日先有貨,之後係等試波鞋之際,又影下自拍相!!玩左噤耐都無咩sales姐姐得閒理下我們,又諗諗下聽日再黎有種想死0既感覺,跟住就走左啦~~真係明符其實0既搞搞震無幫襯!!!
唯有再番元朗千色店買啦!!!!雙腳開始有唔係自己0既感覺!!!                 
 
 


唉....行到千色店已經將個要求降低,加上阿囡隻腳好似龍船噤大,都無咩可以選擇,今次都嘗試一下廸廸尼出0既波鞋,睇下靠唔靠得住,皮鞋就OK舒服!!!!可能有人會問我,點解唔買Dr. Kong???但老實講,Dr. Kong個D鞋真係好鬼死重架!!!效用有無佢講得噤好我就覺得見人見智,加上我有朋友識間野老闆,知道她的抵細,所以.....                                                      
 


經過一日辛勞的任務,晚上就隨隨便便淥水餃食便了事啦!!!!!係呢d時候,我仲係特別想念黑貓PAPA,點解你今天要上班~~~~~~~


7 則留言:

  1. 好得意呀囡囡個新髮型,有D似小丸子!!
    [版主回覆08/30/2009 22:36:00]佢剪完之後,話自己個頭輕左

    回覆刪除
  2. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年8月31日 凌晨12:24

    張飛腳相好勁 ~
    [版主回覆08/31/2009 20:50:00]^^"

    回覆刪除
  3. 剪左都好好睇, 米當親子髮型, 我個肥仔都系著迪士尼出既皮鞋及波鞋返學, 我等佢開倉就去買, 好鬼平架, 40蚊一對.....平到笑 , 舊年去買, 佢仲計錯我錢, 返到屋企先知道, 最後變左廿幾蚊一對
    [版主回覆08/31/2009 20:53:00]點解你噤好架...有開倉=.="家下最平都要百5蚊對

    回覆刪除
  4. 黑貓 bb 咁 in, 係斜留海. 你電咗咩, 就唔係好覺!  開學真係有好多嘢要買, 升小學仲要買書包, 文具添. 原來廸士尼有開倉, 真係要搵吓, 四十元一對鞋, 真係好平.
    [版主回覆08/31/2009 23:33:00]佢貪靚呀MA!!!我只係電左少少cuve令D頭髮有番少少力噤!!!!
    開學係一個又煩又破費0既日子....所以小肥羊話有開倉真係好想撞到~~~~~

    回覆刪除
  5. 每年過年前都有開倉, 近系葵興地鐵站附近, 大廈名字就忘了, 佢地無宣傳架, 只在工廠大廈的告示板貼出來, 一日開4個小時, 12:00-14:00, 17:00-19:00
     
    你選了那家心水小學? 
    [版主回覆09/01/2009 18:47:00]都係揀左樓下個間徐澤林, 或者去參觀學校時再睇下, 今個星期六有講座, 睇下有無幫助, 好多家長話光明英來好, 但太多考試同測驗,我驚到時係我死唔係黑貓bb死呀!!!

    回覆刪除
  6. 我都系選近屋企個間南元小, 都唔知入唔入到, 反正我對光明沒好感, 從沒想過要讀
    [版主回覆09/01/2009 21:49:00]哦...係呀!!!點解唔揀商會小學,好似都幾好,我99最初有叫黑貓BB入去,佢話佢有徒弟仔係裏面教書,但我覺遠又要坐校車好鬼煩,所以作後備!!!點解你對光明無好感呢??講黎聽下好喎~~~一陣揀錯就死架啦!!!

    回覆刪除
  7. 黑貓BB未剪頭髲前好似大個D少女D喎,不過剪完後好可愛!! 同媽咪個feel好似呀~~

    回覆刪除