表情

2009年7月5日 星期日

櫻花九洲行2007 @ DAY 2 環球片場

2007年4月5日 晴                                          櫻花九洲行2007 @ DAY 2 環球片場

一大早就在約定時間起身梳洗,話噤快就去到大堂食東橫INN 0既早餐,嘩,係我同老公0既自愛飯團同麵豉湯,都一口氣食左3個架,每款一個都咪話唔勁

我地的成員其中5個,當日都幾凍下,但越向下走就無噤凍LU~~~~                                 


食完早餐就出發去我地今日0既目的地 ===> 環球片場




轉乘特製列車,一定唔會去錯地方


話噤快就去到啦!!!!嘩去到都幾多人,每個場地都要排一輪隊,排到後面都無話唔累,玩左幾個場都無心機再排,排隊時大佬問聽日去唔去豪斯登堡,但經過今日一役,個個都擰擰頭唔好搞!!!一來無咩興趣,二來唔想再排隊!!!

傳統商標                               


入到去都好似變番細路噤,咩都夠胆死!!!! 不過,比起迪迪尼我就會覺得迪迪尼好玩D,因為呢個樂園都係睇多過玩,都係一D較為出名0既戲0既拍攝場景,無咩吸引力囉~~~~最好睇都係個場戲囉!!                   


入到裏面見到噤多公仔人物,唔理識唔識都走埋去影番一餐先,呢度有個好處就係人多但無迪士尼噤多,影張相都好似打架噤!!!

 


Hello Kitty係我0既自愛緊係要同佢影番張相啦!!!!


 




係珠羅記度緊係要扮下恐龍架啦!!!


之後去埋烈火雄心0既拍攝場地,入到去都係得個睇字,只係有一個地方有一下較驚險0既場面比我地領略下之外都無咩野,所以玩到噤上下我都無心機再影相,因為排隊都排到呆呆地~~~~



玩到噤上下都係時候返去啦~~~~~~

玩到呆呆地之際,唯一令我地醒神0既就係見到一條巷,呢度專賣呢一樣野!


呢度真係有好多檔架,初時都唔知幫襯邊間好,唯有撞撞下不過都比我地撞到間好食0既,不過問我名就真係老人痴呆唔記得LU~~~~


我仲係呢度買左之後一路陪我遊歷0既黑貓KIKI,呵呵....唔買好似對唔住自己!!!

之後去左心齋橋搵野食,當然有黎呢度最出名0既地方試下D蟹,真係好好味,但就真係好貴囉~~~~~~


明日就要去古色之都 ====> 京都


1 則留言:

  1. 去主題公園排隊呢個問題真係令人咩 mood 都無晒! 咁 心齋橋啲蟹好味啲定北海道? 心齋橋有咩買? 似唔似札幌的狸小路?
    [版主回覆07/06/2009 20:09:00]係呀~~~我又無咩耐性!!所以要等個D都比我BLACK LIST左
    心齋橋又真係無咩好買!!!起碼我無放低錢錢係到!!蟹就北海道好食D ,其實九洲多古跡同個D城~~~行到噤上下都無心機行,唔知係我大佬專帶我地去睇呢D野定係真係只得呢D

    回覆刪除