表情

2009年7月4日 星期六

心太軟

一直以來都諗住整心太軟係會係蛋糕漿內放粒朱古力,噤焗完之後咪會有朱古力漿流出黎囉!!!但就比個大師博鬧我,話我無功夫,所以點都要整一次正式式的朱古力心太軟出黎,雖然今次唔係好成功,但之後再整真係整到個下層次~~~

先整溶D朱古力,記得唔好滴到D水入D朱古力到,如果唔係D朱古力唔要得架啦!!仲有就係朱古力用熱水座溶就得架啦!!!!太熱煮燶左D朱古力都唔要得!!!!




打蛋都要打到奶白色先得!!!


加朱古力漿入去~~~


攪均佢....仲要加少少粉入去!!!


放入焗爐焗5-6分鐘就OK架啦!!!!


出黎個賣相都唔差,因焗得耐就會變左做朱古力蛋糕架啦!!


3 則留言:

  1. 真係好叻! 等我 '的' 起心肝做蛋糕時再問你取資料, 希望你唔好話我煩.
    [版主回覆07/05/2009 11:58:00]no la~~~~大家一齊研究研究~~~~~我都唔係好叻,有時都要問人...我個女仲衰,佢鍾意出去整 ( 蛋糕教室 ),佢話好玩D喎!!噤又係唔洗自己煩,又有人同你洗埋!!

    回覆刪除
  2. 你個女又幾精喎!  我都幫啲小朋友報咗暑期做餅, 做蛋糕班.
    [版主回覆07/05/2009 23:06:00]依家D細路唔精就有鬼囉!!!!!

    回覆刪除
  3. xyz , xyz資訊工坊 竹 xyz軟體王 推 xyz軟體補給站 推推 xyz軟體之家 王 xyz軟體 詞 xyz遊戲 昂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 ghijjk 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz , xyz , xyz , XYZ ,

    回覆刪除