表情

2009年7月21日 星期二

某一晚深情對答!!

有一天晚上當我與黑貓BB行番屋企時,她突然....真的好突然的問了我一條問題,係即時令我O嘴的,因之前她都是在唱歌無講無厘頭的說話,但無端端九唔搭八噤彈左呢條問題!!!

" 媽媽,你其實究竟D揀男仔架??? "

我O左嘴幾秒,其實心裏真係唔知點答,唔通答靚仔有錢架咩!!!!!

" 哦,咪揀唔食煙、孝順、又乖架囉!!"

"噤點解你會揀 爸爸 0既???? "

我已經心裏駡聲四起......

" 噤你覺得唔好咩???佢又唔食煙又唔惡!!!噤你覺得佢惡唔惡?? "

黑貓BB搖一搖頭:" 佢整係比我蝦囉!! "

咪你都知咩,我緊係無講出口啦!!

" 噤如果爸爸整日好惡噤鬧你,你鍾唔鍾意??? "

你們當然會以為黑貓BB會答" 唔鍾意 "呢!! 噤就錯啦,她是拉開話題不再講這些,她就是這樣的人,不想回答就拉開問題,回想都幾搞野,但都開始諗係唔係睇得太多電視呢,所以先會諗呢D野???? 話晒都係 5歲人仔,會唔會快左D呀??



之後我再呢件事同黑貓PAPA講,他都O晒嘴,之後他又搵一晚借機問她,看看會否再問,但黑貓PAPA話她只是問一些學術性的問題,無問他類似問我的問題噤喎!!! 當然啦!!!PAPA,你係男人!!! 女仔又點會同男性講呢D問題呢???

4 則留言:

  1. 我個仔淨系睇兒童節目, 暫時沒這些情況出現, 佢最攪笑是有一次他老豆在帶con, 他在旁邊說" Daddy 你隻咁細又單眼皮肯定帶唔落啦, 我剛在飲水, 即刻笑到噴水...哈哈, 之後佢老豆出來話他, 你都系單眼皮啦, 佢立即說但我隻眼大過你 , 另一次佢好認真咁同我講, 媽媽d人話我似Daddy, 佢地真系無常識, 我系你生架, 當然系似你啦, 之後做左個好不是的表情走開了 , 都唔知好嬲定好笑
    [版主回覆07/22/2009 13:33:00]你個仔真係好搞笑,唔惡0既爸爸其實都好可憐,同我老公一樣基乎無咩地位!!!

    回覆刪除
  2. 想問下你, 知唔知選小學程序, 我咩都唔知呀, 如果自選小學是不是可以去試幾家...唉, 點算好, 一點概念都沒有
    [版主回覆07/22/2009 13:32:00]我都唔係好清楚~~~~只係知九月會開始選校,初係揀一間可以跨區噤揀,你依家可以上網睇下學校資料,另我問過一位朋友她是教小學的,她說要看學校本身理念係咩??而本身家長鍾意文學性定活動性,睇學校本身參加多0既課外活動係咩喎!!!真複雜@@

    回覆刪除
  3. 小朋友真係時常都問一啲大人答唔到嘅嘢!
    [版主回覆07/22/2009 13:33:00]係!!!尤其女仔唔知係唔係多野諗!!!

    回覆刪除
  4. 佢好怕佢老豆, 佢老豆好惡, 不過發作不多....嘿嘿
     
    唉.....最怕我選錯學校害佢一世!!!!!!
    [版主回覆07/22/2009 22:17:00]我們做父母唔担心得噤多架啦!!!我們只可以係身邊扶持佢,讀名校又點,如果品行唔好咪一樣,我以前識D名校出生0既人品行又唔見得好好!!!!所以讀唔讀到書係其次,品德我會緊張D!!!

    回覆刪除