表情

2009年7月5日 星期日

櫻花九州行@2007 DAY 3

2007年4月6日 晴                                   櫻花九州行@2007 DAY 3

今日我地0既目的地係京都,呢度比我0既感覺係好古色古香,寺====>係呢度一大特色。早早check out後我地一行數人,就搭JR落京都啦!!未黎過都唔知係四月日本仲幾凍下,好彩日本0既車廂坐墊都係有暖氣,所以係車上都要眠一眠啦!!






其實未黎日本之前心裏都好驚睇唔到櫻花,個時又無諗過有上網check 野呢架野!!!好家在.....當我地一落車就開始見到櫻花,個時又真係好似大鄉理噤,之後D櫻花多到你唔想見都唔得。


沿途D櫻花真係好靚,靚到影左好多好多相!!


到左京都之後我地去左一個連我都唔記得係咩寺0既地方,只係依稀記得呢到有好多日本為左祈福捐左好多錢錢而記名的鳥宮,同埋有一條長到唔長0既樓梯,差D左我呢位老人家半條貓命囉!!不過好家在可以係度拜到我個守護神,但之後就發現左一D理奇0既事係我地其中一個團友0既身上,到時再講!!!有D野唔好話唔迷信尤其出門在外!!




呢度係我地第一個目的地~~~~連張相都掛唔起我0既回憶,是也!!!


入寺前先洗淨下,唔識唔緊要~~~有圖教架!!


呢個只係開頭咋~~                                           


跟住去左京都好出名0既地標之一"金閣寺",入黎呢D地方係要比入場費架,間間唔同,抵唔抵就個個人都唔同,不過一場黎到點都要比架啦!!!!係我印象中其實有去銀閣寺,但就唔知點解搵唔番張相,不過唔緊要因為同金閣寺無咩分辨,只係顏色唔同。


行左噤耐都要醫下肚,呢間係我地揀左好耐0既店鋪,都幾舊式,我地係要盤腳坐,坐得耐都幾慘,同埋我係呢一旅程,就已經發現左,日本女性就係噤坐得多,引致雙腳變左型,輕微D就唔係好覺,但我見過有D女仔就嚴重D,你諗下腳趾公基乎向內對著,所以我都不時留意阿囡會唔會噤坐。

黑貓KIKI同米老MOUSE幾FRIEND一齊等食


食飽之後,我地又再次出發去清水寺,唔知係唔係差唔多到放學放工時間,巴士有少少塞車同車內都有好多人。不過都唔算好嚴重,所以瞓下醒下就到左。沿路行去見到噤多櫻花真係呢世女都咪見過。。。。。


見到一班女仔著和服,緊係捉住佢地問下佢地可唔可以同我地影張相啦!!!佢地真係好NICE架,一D都唔介意~~~~但都係係呢D地方先係囉,去到東京就..........


仲噤岩撞到扮藝妓的女仔,佢都好NICE同我地影左張相~~~


入去啦~~~~~


清水寺對出個山頭真係好靚,如果係秋天黎又係另一番風味!!日本去極都唔會唔想去0既好地方~~~


清水寺內面有兩舊石係好出名的,就係戀愛石!!信唔信就各人自理啦~~仲要合埋眼由呢舊石行去另一舊石架~~~不過都有兩尺距離架!!


係清水寺留左噤耐都係為左影呢一刻,係呢度連睇日落都係靚到無得頂~~~~


玩到呢度我地又要趕住返大板啦~~~~返到酒店即刻攞番D行李,做咩噤趕???咪就係趕住搭夜車去我地另一地方======>長崎,是也!!




沒有留言:

張貼留言