表情

2009年7月12日 星期日

合家歡~~~

2009年7月12日 晴

今天接到一個工作,係替一位有了BB的女仕化妝,這不是一件出奇的事,但有了BB而專登影一輯相留個記念,仲要同埋兩隻寶貝狗狗照相,我覺得好難得!!!因我常聽見的就是因有了BB而不要已養了多年的寵物,但諗深一層,BB同寵物係可以共存的,如果個主人係真心愛忚們的話。

最初接這份工作真的有少少胆心,因此終是懷孕女仕,不是未試過替有BB的女仕拍照,但那是雜誌拍外景,不需全天候跟著,完成後便離開,加上那一次那一班全是外國人仕 + 唔係個人拍攝,點都有唔同!!!!

係拍攝時比我感覺到呢一家人感情真的好好,奶奶雖然係新潮人,但全程陪同拍攝唔好話唔累唔悶呀~~~~(都有成4、5個鐘架),另外個兩隻好可愛的狗狗都好乖,唔會嘈及四處亂走,全程跟著個工人係梳化上坐定定,最最最難得的是,連個叔仔都有黎客串景幾張先唔話得,比著其他人真係睬你都傻啦~~~~~~跟過今日,我都有少少後悔當年有BB時無影埋輯留念!!!

攝影師LEO他們好細心噤係拍攝之前整左呢個好溫馨0既佈景出黎,仲要砌左個磚地下,避免冷得制,加多張地波斯地毯先~~~~


一人抱一隻寶貝狗影下先,如果我影的話,唔知我個三隻貓會唔會比下面我呢???


攝師哥哥度下位,睇下D閃電燈得唔得先!!!!


兩隻狗狗幾乖可以坐定定,其實同動物影相係好辛苦,如果唔乖唔定係好浪費時間架!!!


終於影肚肚啦!!!肚裏面係女黎架~~~下個月就會同大家見面架啦~~~~


大家好我叫"比比"係女仔黎架!!!我最鍾意就係扮地毯~~~~


其實點只影噤少,不過基於私穩的關係,有D較少布個D緊係唔可以放係度啦!!!!比人睇晒就唔好啦~~~~

最後都要多謝Queenie同佢先生車我落金鐘,幫我唔晒長征得噤耐,等我可以快D返到屋企HEA,如果唔係由柴灣工業城返元朗都要成個幾鐘頭車程,不過呢樣野好快就唔晒噤慘,因studio要搬啦,下個月開始只係去葵涌就好了,不過攝影師LEO就慘D,因他住將軍O....呵呵....唔緊要啦~~飲多兩杯紅酒就無野啦!!! ( 隨時隨地都有紅酒飲 )

沒有留言:

張貼留言