表情

2009年7月6日 星期一

櫻花九洲行@2007 DAY 4

2007年4月7日 晴                                          櫻花九洲行@2007 DAY 4

經過一晚夜車後,每個人都有少少散散地,尤其係黑貓PAPA就簡直想死,唔係個座唔舒服,而係係半夜架車廂特然開行個暖氣,搞到個個都熱醒左,唉,唔洗噤呀!!!!

唔夠7點我地就到左長崎,係長崎站有個船放係度,但唔知原因不過都影下相啦!!

呢張係下午番黎補影的,因我地都係住係東橫INN,離呢度好近!!


噤早我地去邊先去下中華街行下,條街其實好短,有咩睇???咪係中國有0既名產,哈哈......所以齋睇無野買,特色D就係中華包,但我就唔噤食,噤大舊東坡肉....肥死咩~~~~~~~


  


跟住沿路行到呢條叫眼鏡橋的地方,日本0既環境真係好舒服,加上係唔凍唔熱0既天氣下散步真係一大樂事~~~


唔知點解要噤樣整??可以噤樣由另一邊行過去~~~都幾得意!!!!


黑貓KIKI:喂....黑貓PAPA你做咩呀???喂喂....好驚呀!!!


你睇下人做貓你做貓,人地有新鮮魚食,你有咩???

黑貓KIKI (暗哭):點解係你地呢戶人家買我番去,魚又無!!!又要嚇餐死...嗚嗚.....喵...我要返去呀~~~   

噤你想點???

黑貓KIKI:無呀...無呀...喵喵~~~




跟住就走左去搭電車,呢種電車係日本區係好普遍架!!!因為價夠平同唔會塞車,非常之方便,係呢度無論係JR、電車或者係巴左都好,日本人係好有禮儀架,佢地唔會發出嘈音架,有時我都覺得我地太嘈嘈到佢地~~~~~


阿貓你係度做咩??/

黑貓KIKI:我係度學緊點駕駛電車囉...........

算吧啦你......你估你真係噤勁咩??唔好係度出醜啦!!!!如果唔係之後去北海道唔帶你去!!

黑貓KIKI:唔好呀!!!我會乖架啦~~~~~


話噤快我地就到左西洋館,呢度以前係一個西洋人聚集0既地方,依家改建做商場,話就話係商場,同我地屋邨個D無咩分別,因為都係無野睇!!!

搞左噤耐緊係要食下晏仔黎慰勞個肚仔啦~~~~食咩好呢???好就試下呢味先,關西燒餅,有得食有得玩,其實個大嬸可能都知我地唔識整,所以都企左係側邊幫我地手,都幾得意,食落味道都唔錯架,我地叫左個燒餅同一個炒麵,喂,黑貓PAPA你唔好食晒佢呀.....留番D比我!!!!

黑貓KIKI:PAPA,你得唔得架???

黑貓PAPA:你咪鬼食呀嗱!!!

黑貓KIKI:係小人知錯啦!!!你大人有大量比D我食下啦~~~~~


都似模似樣架........味道都唔錯!!!          


食胞左跟住行下呢個所謂0既商場,E.....連小朋友玩0既遊樂場 (好似香港個個美國XX樂園噤 )都有波子機,睇黎波子機對日本0既文化影響都好深,老公一心都好想玩,睇下有無機會入去參觀下。攪左一輪都無咩睇,唯有出發去另一景點,係走之前去到一間SHOP,裏面都有好多龍貓0既精品,見有福袋買,E....試下先千幾丹睇下有咩先.....有隻大到無論0既公仔 ===> 千與千尋裏面個隻唔知似咩0既狗..........無野好講!!!依家隻野都比我KO左,太阻掟加上D毛太長!!!

食飽後去邊??咪係行去平和公園啦~~~~下....行路???係呀,真係行過去,呢度話遠唔遠話近唔近,但都唔洗驚迷路,因為呢度沿路都有好多指示板話你知你想去0既地話係邊同仲有幾遠!!!呢度係有段古,詳細就唔係記得好清楚,只係知呢道係第二次世界大戰,原子彈發射後,死左好多人,呢度係記念當時死左個D人,呢到仲有個館話比人知D原子彈係點!!!但我就無咩興趣入去睇,只係借左厠所就走人!!唉....戰爭就係噤,最無奈都係班平民百姓。

 


不過呢度D櫻花又真係正到爆燈,加上有風,形成左櫻花雨....個種情景~~老人痴呆都仲記得

黑貓KIKI:嘩....靚到爆!!!!!!


其實睇真D就會發覺櫻花就快完,睇唔睇到D葉出黎嗱~~


噤岩有風,就做左櫻花樹下的美少女!!!哈哈...幾詩情畫意~~~


呢隻就係買福袋裏面送0既公仔,係呢個旅程我搭夜車都係用佢黎====>墊頭


跟住我地沿路都去左天主教堂,個到無咩睇只係得個景,係教堂裏面係唔影得相,所以只好係出面影啦!!!!

又一條長命斜......呢次真係想攞我條老貓命咩~~~~


黑貓KIKI:喵喵,大叔...你好呀!!!

死貓你唔識唔好亂叫好喎,一陣人地仲以為我無家教呀!!!




搞左噤耐,各團友都開始累累地,就番番去長崎駅度行街街 (行街係唔會累的 ),行行下都發現點解我地覺得日本野貴,唔關日元高企 (個時我都好彩對6.5左右)係因為佢地生活指數都幾高,試諗下一個SALES都成萬日元一小時,香港邊度有???所以貴貴0既LV、GUCCI都唔見貴就係噤解!!!

買野就唔係幾買到,但就鍾意去Supermarket度行個圈睇下有無割引,哈...噤都有魚生賣,買番D先.......不過呢D碎料點夠我地食,之後四處看看有無好野仲好!!!

是日晚餐....魚生飯是也!!!

黑貓KIKI:嗯....食咩好呢???樣樣野都好想食喎!!!

你識唔識睇架????唔識唔該睇下圖啦~~~~~


大佬0既海胆飯,都算係噤千三日元


黑貓PAPA 0既魚生定食!!


呢個係我地0既魚生飯~貪佢咩都有...呵呵.....不過要搵三文魚呢度真係有D難度!唔知係唔係唔鍾意食!!!


食飽左之後,跟手就番酒店HEA下,行過間波子店入去參觀下,嘩....好似好雜噤行左一個圈就出番黎LU~~~番到酒店唔早唔夜,有咩好做???呢度就係住東橫INN0既好處,上網???NO!!食野???又食唔落~~~噤做咩好呀???咪走去洗衫囉!!!呢度好有得洗有得乾仲有洗衣粉賣TIM,但就係要時間囉!!!團友張小姐就唔得閒理我地,因為要同男友傾長途,唯有我兩公婆出去行行下囉!!!大佬話要去老遠0既港口影夜景....唉...你慢慢啦!!噤鬼死凍真係唔好預我啦!!!不過,都行行下都去到差唔多港口,不過我地無去到海旁只係入左大型shopping mall,行左一陣佢地都要關門啦 (8PM)我地都係時候去收衫啦!!!

不經不覺都黎到第四日,其實都有少少掛住黑貓BB架,佢出左世噤耐都未試過離開佢噤耐,唉,唯有傾下電話一解相思之愁啦!!!!番黎一睇電話費單就.................



明日繼續我地櫻花九洲之旅 ======> 態本

沒有留言:

張貼留言