表情

2009年7月25日 星期六

我不是整容師!!!

2009年7月25日 晴

今日做左一單JOB,係令我有衝動執野唔做的工作!!! 我在這行雖然日子不長亦不是一個好叻的化妝師,但從來無人話我個妝唔得!! 即使係面對Top Model都無呢D事情發生,但今日我就比一個客話我個底唔得.....我亦不是一個唔好脾氣唔聽客意見的人,但今天我真係有呢一刻的衝動囉~~~~~~當然我無做到啦!!!!話晒我都係專業的,以客為本都呢一樣野我都知道,但心裏已XYZ@!!$%VBH囉 ~~~ 但又真係想知咩叫個色OK,但又浮起令本身個皮膚色浮現出黎......我真係抓頭囉!!!! 最後我都係比我個partner做因我真係頂唔住,老實講之後個客比我partner化完,我又唔覺有咩唔同,反而我覺得我唔會做呢D妝囉,佢鍾意個種登台唱大戲個D妝就早講,大佬呀!!!!我D粉要錢買架....仲要係貴野~~~ 本身皮膚唔好的人又唔想有蠟像噤0既效果,,我如果真的做到就唔係收你 $250啦!!!

有時真係唔係好明個D師奶 ( 真係得罪,但唔噤講難發洩我心頭的怒氣 ),要明白的是我只是一個化妝師,唔係一個整容醫生,眼袋,變大眼.......呢一d只可以傘得幾多得幾多,唔可以變走的!!!!張塊鏡放大噤睇....咩都唔點囉!!!!毛孔粗我都無幾,係電視或雜誌見到明星個樣噤靚,噤都因為燈光 + 過濾左先有噤0既效果......長期缺水夜瞓壓力大都無計.....

唉....最大打淚是....我個partner仲衰...食水深....收客$600,我係個客都挑三挑四啦!!但比我就........ ( 上面已提 ),噤你仲可以要求我做D咩!!!!

4 則留言:

  1. 客人有好多種, 唔好咁生氣啦!
    [版主回覆07/27/2009 22:39:00]我都係噤諗,所以發洩完就無事!!!我相信我是最好的 ( 吳君如都係噤講 !!! 哈哈!!!)

    回覆刪除
  2. Hehe,原來你係化妝師,好勁呀!! 咁如果第時我有d護膚嘅問題可唔可以問下你呢?...譬如好似咁多種精華素,應該點分次序先後用呢??
    [版主回覆08/02/2009 09:31:00]yes ar!!歡迎...歡迎...有咩可以問我!!!如果我識一定會教你們的!!!

    回覆刪除
  3. Hehe, 咁我唔客氣喇,我想問下,d美白精華素同補濕精華素,應該用邊種先呢? 仲有,其實每次整完一種野上塊面,跟手又整第二種,d皮膚其實吸唔吸收得切呢?...需唔需要隔一陣會好d呢?  Thx ar~~
    [版主回覆08/03/2009 18:34:00]我會建議你分開黎用....晚上用補濕,日頭用美白,其實無話吸唔吸收得到,因為吸收得有限,你諗上毛孔噤細要入到去都幾難,去美容院因會做機所以效果好少少,不過我會建議你用完美白精華可以唔洗再買,因為防晒較緊要,令願做足防晒如:搽防晒霜、傘、太 陽眼鏡呢D係必需,令自己的黑色素唔好噤快浮出,噤就無噤易出斑!!!!加食多D含維他命的生果都已經足夠,退斑個D產品基本上作用唔大,但就真係要做足補濕功夫,因皮膚缺水好易會敏感或出暗瘡等問題!!!

    回覆刪除
  4. Oh~明白明白,真係唔該晒,因為d美白產品其實都幾貴,用左好耐又唔覺得有好明顯嘅改善,聽你咁講一於改為早晚分開用....防晒我都有用,不過成日覺得一朝早就整咁多野上塊面會好唔舒服咁,所以有時懶會skip左佢......
    [版主回覆08/04/2009 22:34:00]令願skip精華素都唔好skip 防晒~~~~防晒SPF15++ 就OK架啦!!
    我都好驚搽太多野,所以朝早都係toner, 眼霜、面霜同防晒!!!

    回覆刪除